Sangria
miten sen sit näyttäisinAi mikset?
miten sen sit näyttäisinAi mikset?
En minä tiedä, kun en ymmärtänyt alunperinkään :xmas:miten sen sit näyttäisin
alkaa vaikuttaa siltä että tarvitaan rautalankaaEn minä tiedä, kun en ymmärtänyt alunperinkään :xmas:
Hyviä pointteja. Meillä oli molemmat vanhemmat kolmivuorotöissä kun mää olin kersa, ja jälkeenpäin ajateltuna vietettiin kyllä perheen kesken tosi paljon aikaa yhdessä.no ehkä vähän tylsää mutta mikäpä se ei tässä maailmassa olis
mun mielestä tommonen 7 yötä 7 vapaata vois toimia aivan hyvinki
aatellaampa että työvuoro olis kymmenestä kahdeksaan:
-lapset pannaan nukkumaan kasilta
-jää sopivasti parisuhdeaikaa ennenkuin työvuoro alkaa
-siippa vie muksut hoitoon seittemän jälkeen ja painuu omiin töihinsä
-yökkö nukkuu iltapäivään ja saa olla alkuillan perheen kans kun ne tulee töistä/hoidosta
-vapaaviikolla ei ole pakko viedä lapsia hoitoon
siinä on enempi aikaa olla lasten kanssa kun normi 8-16 duunarilla
Kyllä 7+7 toki toimii, mutta on se aika rankkaa. Ei sovi kaikille.Hyviä pointteja. Meillä oli molemmat vanhemmat kolmivuorotöissä kun mää olin kersa, ja jälkeenpäin ajateltuna vietettiin kyllä perheen kesken tosi paljon aikaa yhdessä.
Tarvitaan näköjäs paljon rautalankaamäkään en ymmärrä mistään mitään ja olis siksi hyvinkin tarpeen että sankku tulis vääntää mulle rautalankaa
ihqulle :hug: koeta kestää
Vaihdan alaa. Ryhdyn rautalankakauppiaaksi. Siitä tässä maassa tuntuu muutenkin olevan pulaa. Palstalaisille alennusta.:saint:Tarvitaan näköjäs paljon rautalankaa
Vois olla ihan kannattava ala tosiaan nyt ois kysyntää ainaskiVaihdan alaa. Ryhdyn rautalankakauppiaaksi. Siitä tässä maassa tuntuu muutenkin olevan pulaa. Palstalaisille alennusta.:saint:
no pitäähän ne nyt joskus nauttia pikasetkiViimeinen lause viittaa siis tuohon ruutiksen viestiin
No just kerkesit ensin samaa just meinasinno pitäähän ne nyt joskus nauttia pikasetki
jätskit siis :saint:
No just kerkesit ensin samaa just meinasin
Joo, tehään vaan hamppari ny aina menee vaikkei ois nälkäkään hitto ku niitä kebabhamppareita ei saa enää hesest |O oli niin hyvii. Toki itse tehtykin on ihan hyvääNälkä. Joko tehdään hampurilaisia?
...no näillä keleillä kyllä viiden minuutin jätskinautinto on kyllä ihan tappiinsa asti maksimoituna...jos meinaa saada kylmää kyytiä...pitemmälle kun odottaa, niin menee jo veltosta maku.... :snotty:...just tota tarkoitin, tietty aivan liian nopeeta ohi ja sit pakko saada lisää
Viisen minuutin jäätelösessio on kyl ihan liian vähän
Jo!Nälkä. Joko tehdään hampurilaisia?