meinaat tosissas että juutuubia kattelemalla tulee elämänmuutoksia.Sittenhän sun elämä jatkuu samoilla raiteilla eikä mitään muutosta pääse tapahtumaan missään vaiheessa
meinaat tosissas että juutuubia kattelemalla tulee elämänmuutoksia.Sittenhän sun elämä jatkuu samoilla raiteilla eikä mitään muutosta pääse tapahtumaan missään vaiheessa
Ei se sulle ollut. Mun mielestä Softy voi stehdä syytinkisopimuksen vanhempiensa kanssa, jos noin heikosti menee.ei olla mutta sinua on.
mitä jos huolehtisit vaan omista asioistas?Ei se sulle ollut. Mun mielestä Softy voi stehdä syytinkisopimuksen vanhempiensa kanssa, jos noin heikosti menee.
Hyvä tietää.En ikinä ottaisi tupakoivaa miestä. Semmosta päivää ei tule.
Syytinkisopimus?Ei se sulle ollut. Mun mielestä Softy voi stehdä syytinkisopimuksen vanhempiensa kanssa, jos noin heikosti menee.
https://www.youtube.com/watch?v=PfAWReBmxEsmeinaat tosissas että juutuubia kattelemalla tulee elämänmuutoksia.
Okei mutta vanhempien kanssa?
Oishan se hyvä jos kerran oot niin holtiton rahankäyttäjä että tuhlaat lapsesi herkkuihin vitosen viikossa vaikka ipana vois vaikka mennä töihinOkei mutta vanhempien kanssa?
Kiinnostaako sinua ylipäätään mikään.En ole. Mua ei nyt kiinnosta kuunnella musiikkia.
Vitonen viikossa on iso summa.Oishan se hyvä jos kerran oot niin holtiton rahankäyttäjä että tuhlaat lapsesi herkkuihin vitosen viikossa vaikka ipana vois vaikka mennä töihin
ei ainakaan toisten omat asiat niinkun eräitä.Kiinnostaako sinua ylipäätään mikään.
Miten sua voi kiinnostaa noin paljon toisen ihmisen henk. kohtaiset asiat ja kiinnostuksen kohteet?Kiinnostaako sinua ylipäätään mikään.
On se. Kolmessa kuukaudessa oisit säästänyt itsellesi naprapaattikäynninVitonen viikossa on iso summa.
jos ei 70 vuotiaalla ole muuta tekemistä.Miten sua voi kiinnostaa noin paljon toisen ihmisen henk. kohtaiset asiat ja kiinnostuksen kohteet?
Niin onki! Otan kaikki kuitit yhä talteen ja teippaan vihkoon ihan vaan siksi et olen kuullut vanhempien naisten tekevän niinOn se. Kolmessa kuukaudessa oisit säästänyt itsellesi naprapaattikäynnin
Kyl nyt puoletkin tuosta riittäsVitonen viikossa on iso summa.
Ajattella. Mutta jos mä ostan namit ja säästän sen summan? Teen molemmat.On se. Kolmessa kuukaudessa oisit säästänyt itsellesi naprapaattikäynnin
Sua kiinnostaa liikaakin muiden asiatKiinnostaako sinua ylipäätään mikään.
Sun lapsi ei ole tyhmä, eihän? Teippailkaa yhdessä niitä kuitteja. Näytä tämä hänelle:Ajattella. Mutta jos mä ostan namit ja säästän sen summan? Teen molemmat.
Mä muistan ostokseni ilman kuitteja. Käyn ruokakaupassa pari kertaa viikossa.Niin onki! Otan kaikki kuitit yhä talteen ja teippaan vihkoon ihan vaan siksi et olen kuullut vanhempien naisten tekevän niin
Siitä voi sit tarvittaessa vetää punakynällä yli sellaiset, mitä ilman olisi ihan hyvin pärjännyt
Osta ne namit = draculat ja suklaat mulle niin säästät lapses hammaspeikoltaAjattella. Mutta jos mä ostan namit ja säästän sen summan? Teen molemmat.
Hei teippaile sä kuitteja naamaas vaikka ja keskity hetkeks omiin ostoksiis.Sun lapsi ei ole tyhmä, eihän? Teippailkaa yhdessä niitä kuitteja. Näytä tämä hänelle:
https://www.youtube.com/watch?v=YR5ApYxkU-U
Täällä ei myydä draculoita.Osta ne namit = draculat ja suklaat mulle niin säästät lapses hammaspeikolta