Softy nikki sanoo sanoo hyvästit mussuille. Siirryn harmailemaan. En poistu täältä.
Rupes tekee mieli suolakurkkua ja keitettyjä kivikylän nakkeja
Ai niin. Unohdin sen.Mikä se juttu oli minkä lykkäsit myöhemmäksi?
Mitäs se pano olikaan?Pillu pillu, siitä puhe mistä puute, huomiselle vasta kalenterissa panossessio, en malta odottaa
Rupes tekee mieli suolakurkkua ja keitettyjä kivikylän nakkeja
Mitäs se pano olikaan?
Melkein kirjotin, että ''..ja sä oot luonnonsuolesta,''.. mutta sitten (onneks) muistin uudenvuoden lupaukseni etten kenkkuile sulle ja en kirjottanutkaanKivikylän nakit on luonnonsuolessa
Se on sellaista missä työnnellään jäykistyneellä siittimellä emättimeen.
Siitin ja emätin, kyllä niinku pillu ja mulkku kuulostaa paremmalta, mun mielestä
JaahaMelkein kirjotin, että ''..ja sä oot luonnonsuolesta,''.. mutta sitten (onneks) muistin uudenvuoden lupaukseni etten kenkkuile sulle ja en kirjottanutkaan
Melkein kirjotin, että ''..ja sä oot luonnonsuolesta,''.. mutta sitten (onneks) muistin uudenvuoden lupaukseni etten kenkkuile sulle ja en kirjottanutkaan
ai kuin on mukavaa sitte muka? Nyt en sitte uskalla alapeukuttaa kun en tiiä mitä alat touhuamaan sen jälkeen.Kyllä tuosta taitaa niin lukea
Eihän se kenkkuilulupaus ole vasta voimassa ku tammikuussa eli ihan rauhassa vaan.
Mie lisään vielä lupauslistalle, että jos saan sulta yhtää alapeukkua enää, niin sitten mulla on mukavaa
ai kuin on mukavaa sitte muka? Nyt en sitte uskalla alapeukuttaa kun en tiiä mitä alat touhuamaan sen jälkeen.
Jaa mikä vihko?Kyllä sä suunnilleen tiedät
Minkä merkkinen se vihko on?
Se on sellaista missä työnnellään jäykistyneellä siittimellä emättimeen.
Siitin ja emätin, kyllä niinku pillu ja mulkku kuulostaa paremmalta, mun mielestä
Jaa mikä vihko?
Se on vaan vihko..Se mikä on siellä sun yöpöydän laatikossa.
Ai niin, mulla on tänään kebabpäivä
Meen käymään nyt taas asioilla, palaan noin tunnin kuluttua, heippa
Mikset kirjoita nimimerkilläsi?Jaaha
Täällä kans kebabpäivä. Tosin eilenkin oli.Se mikä on siellä sun yöpöydän laatikossa.
Ai niin, mulla on tänään kebabpäivä
Meen käymään nyt taas asioilla, palaan noin tunnin kuluttua, heippa
Koska en halua.Mikset kirjoita nimimerkilläsi?
Mä syön kiinalaista, eilen en jaksanut syyä kaikkea joten tänään koitan saada loput alas..Täällä kans kebabpäivä. Tosin eilenkin oli.
Kohta tulet taas uudella nikillä.Montako niitä on sinulla jo ollut?Koska en halua.
Aika monta. En ole laskenut.Kohta tulet taas uudella nikillä.Montako niitä on sinulla jo ollut?