Tarkoitan masturbointia enkä välinettä.Ei näillä veden hinnoilla
Jaahas sain Rätykältä alapeukun murrr..
Tarkoitan masturbointia enkä välinettä.
Seksittömyyteen tottuu. Miehet ei totu siihen. Vinkuvat aina seksiä. Ainakin ne jotka tunnen.
Ei kun kyllä mä tota mutten suihkussa tai saunassa ja niin ois kyllä kiva kun tulis luminen talvi!! *potkasee vielä varmuuden päälle Rättiksen munille*Tarkoitan masturbointia enkä välinettä.
Seksittömyyteen tottuu. Miehet ei totu siihen. Vinkuvat aina seksiä. Ainakin ne jotka tunnen.
JaaSekä että ajattelin minä.
Mun tuntemat miehet sanoo just päinvastoin että miehet tottuu seksittömyyteen ja sit on vaan oma auttava käsi käytössäTarkoitan masturbointia enkä välinettä.
Ei hitto kastelit mun mekon!
Mä puhuin lähinnä itsestäni.Ei kun kyllä mä tota mutten suihkussa tai saunassa ja niin ois kyllä kiva kun tulis luminen talvi!! *potkasee vielä varmuuden päälle Rättiksen munille*
Mä tunnen monenlaisia miehiä.Mun tuntemat miehet sanoo just päinvastoin että miehet tottuu seksittömyyteen ja sit on vaan oma auttava käsi käytössä
Ei hitto kastelit mun mekon!
Varmasti. Mä puhuin vaan mun tuntemista mitä ovat sanoneet.Mä tunnen monenlaisia miehiä.
Niin, ei kaikki miehet ole seksin perään. Jotkut heistä ovat asiallisia.Varmasti. Mä puhuin vaan mun tuntemista mitä ovat sanoneet.
Mun tuntemat miehet sanoo just päinvastoin että miehet tottuu seksittömyyteen ja sit on vaan oma auttava käsi käytössä