On hyviä. Miksi masu tulee kipeäksi?Suolatikut on paholaisen keksintö, mutta valitettavasti erittäin hyvä keksintö
En ala...maha on taas kipeenä niien takia
Ruisburgerit taas on hyvä keksintö.Suolatikut on paholaisen keksintö, mutta valitettavasti erittäin hyvä keksintö
En ala...maha on taas kipeenä niien takia
Eiks ne oo pelkkää vehnää ja rasvaa sekasin, ei oo oikein elimistö tottunut sellaseen...syön noita = lankean noihin aina n. kerran vuodessa ja sen verran aikaa kestää muistaa se tunne etten syö niitä koko ajan.On hyviä. Miksi masu tulee kipeäksi?
Juu hei hei kuule...Rättikseltä terkut ja kysymys *röyhistää rintaa ja rykii* Diggaat sä makaroonimössöstä?Ruisburgerit taas on hyvä keksintö.
Piti laittaa vasta leffan kans mut ei vaan malta.
Jaa, ok.Eiks ne oo pelkkää vehnää ja rasvaa sekasin, ei oo oikein elimistö tottunut sellaseen...syön noita = lankean noihin aina n. kerran vuodessa ja sen verran aikaa kestää muistaa se tunne etten syö niitä koko ajan.
Mä ny lepuutan silmiäni Rättiksen pippelin ihmeellisiltä seikkailuilta jonkun aikaa.Juu hei hei kuule...Rättikseltä terkut ja kysymys *röyhistää rintaa ja rykii* Diggaat sä makaroonimössöstä?
Rättiksellä on selkeesti ikävä sitä aikaa kun te näitte toistenne viestit
Mä jotenkin ymmärrän sua mutta ohan se Rättis omalla tavallaan ihan kiltti tai no ''kiltti'' miesMä ny lepuutan silmiäni Rättiksen pippelin ihmeellisiltä seikkailuilta jonkun aikaa.
Mä olen kaikkiruokainen ja -juomainen mut en mitenkään kaipaa makaronimössöjenkään kuvia.
Niin ja vehkeet ja seksi ovat tärkeitä.Mä jotenkin ymmärrän sua mutta ohan se Rättis omalla tavallaan ihan kiltti tai no ''kiltti'' mies
Noh?
..en liiku ennää minnekään...
Eikä tarvi. Asetut siihen tukevasti.
..en liiku ennää minnekään...
Ensiks..mutta tää ei suoranaisesti liity tuohon liikkumattomuuteeni mutta..Noh?
Ihan hirveetä mitä tuolla on nyt meneillään ja kun vissiin Liedossakin on sattunut jotain...Ensiks..mutta tää ei suoranaisesti liity tuohon liikkumattomuuteeni mutta..
Just kotiuduin esikoisen kanssa isosta kaupungista. Totisina. Turun tapahtumat ovat järkyttäneet meitä kumpaakin, kummallakin meistä on fyysisesti pahaolo ja poika on huolissaan ihmisistä sekä vallitsevasta väliinpitämättömyyden ja turvattomuuden sekä väkivallan lisääntymisestä. Meillä on taatusti pitkin iltaa keskusteluja ja tuntemuksien läpikäymistä...
Mitä tulee taas tuhon liikkumattomuuteeni niin...
..en taija ennää iletä liikkua missään
VoihEnsiks..mutta tää ei suoranaisesti liity tuohon liikkumattomuuteeni mutta..
Just kotiuduin esikoisen kanssa isosta kaupungista. Totisina. Turun tapahtumat ovat järkyttäneet meitä kumpaakin, kummallakin meistä on fyysisesti pahaolo ja poika on huolissaan ihmisistä sekä vallitsevasta väliinpitämättömyyden ja turvattomuuden sekä väkivallan lisääntymisestä. Meillä on taatusti pitkin iltaa keskusteluja ja tuntemuksien läpikäymistä...
Halaus, on tuo kyllä järkyttävää.Ensiks..mutta tää ei suoranaisesti liity tuohon liikkumattomuuteeni mutta..
Ei saa tulla tänne ukkosta ainakaan...pie se sielläHuomiseksi luvataan ukkosta.