Päivää kettinkiin.
Back in nukkumaluukku.
Ilmaiskirjasaaliina tänään
Steinbeck - oikutteleva bussi ja
Que Tai? - Espanjan alkeisoppikirjat aikuis/itseopiskeluun
Eka, ja luultavasti viimeinen , omatekemä giffi. Loma-aamun heilumisia (lol).
Espanja on kaunis kieli, oikein language of löövMiksi epsanjaa?
Meinaatko alkaa opiskelemaan espanjaa? Se on muuten yks kauneimmista kielistäPäivää kettinkiin.
Back in nukkumaluukku.
Päivää kettinkiin.
Back in nukkumaluukku.
Mä osaan como estas, te quiero, te amo...Por favor, hasta luego, hasta manana (yhellä heittohässäkällä ens. N:n päällä)...porque? amor de mi vida..ja jotain muutaEspanjaa! Mä osaan luultavasti suunnilleen oikein olelliisimman repliikin.
Uno serveca por favour.
En o vielä päättänyt.Espanja on kaunis kieli, oikein language of lööv
Meinaatko alkaa opiskelemaan espanjaa? Se on muuten yks kauneimmista kielistä
Periaatteessa espanja on suht helppoa kun taitaa ranskan alkeet. Melkis ymmärsin kaikki mitä sä kirjoitit.Mä osaan como estas, te quiero, te amo...Por favor, hasta luego, hasta manana (yhellä heittohässäkällä ens. N:n päällä)...porque? amor de mi vida..ja jotain muuta
En o vielä päättänyt.
Mutta jos päätän niin ny on kirjat valmiina.
Mitäs sulle muuta kuuluu? Haluisitko säkin oppia espanjaa? Sitä ois sitten kiva kuiskutella säng....umh ....siis toisen lempeässä syleilyssä kaikenlaisia kivoja sanoja pehmeästi toisen korvaan ja nostattaa sillai vähän ''tunnelmaa'' kattoonTui tui
Joo ja italian, ne on keskenään sisaruskieliä...ja portugali taitaa olla vähän kuin serkku italialle ja espanjalle kielellisesti siisPeriaatteessa espanja on suht helppoa kun taitaa ranskan alkeet. Melkis ymmärsin kaikki mitä sä kirjoitit.
NääMitäs sulle muuta kuuluu? Haluisitko säkin oppia espanjaa? Sitä ois sitten kiva kuiskutella säng....umh ....siis toisen lempeässä syleilyssä kaikenlaisia kivoja sanoja pehmeästi toisen korvaan ja nostattaa sillai vähän ''tunnelmaa'' kattoon
Höh joooooo...oopas
Si quieres bajar de peso, no debes comer patatas fritas.Mä osaan como estas, te quiero, te amo...Por favor, hasta luego, hasta manana (yhellä heittohässäkällä ens. N:n päällä)...porque? amor de mi vida..ja jotain muuta
Tunnelman nostamiseen ei tarvitse sanoja.Höh joooooo...oopas