Ei oo netflixiksä, laitetaan korvan taakse, kiitos
Ei hyvältä kuulosta, tiedät varmaan itsekin kun kerroit.
Entäs jos olet pää koholla?Emmä saa unta kun menee hengitystiet tukkoon kun yrittää maata ja sataa kohisee niin kovaan ääneen ettei tossa metelissä nuku kukaan.
Toivottavasti sinä et.Moni on kanssasi samaa mieltä, mutta ei kaikki
Emmä osaa nukkua sillaiEntäs jos olet pää koholla?
Höh, halaus.Emmä saa unta kun menee hengitystiet tukkoon kun yrittää maata ja sataa kohisee niin kovaan ääneen ettei tossa metelissä nuku kukaan.
Toivottavasti sinä et.
Ei tää elämä kauaa kestä, kuka missäkin sairaudessa rämpii.
Emmä osaa nukkua sillai
Irrotan kohta koko pään niin pääsen tästä vaivasta eroon
Äläs ny sentään niin radikaalia tekeeEmmä osaa nukkua sillai
Uteliaisuuttani vaan katson:Jätskiä pakkasessa. Rockyroad .
Ois ainakin helpompi nukkua sitte
Alatko sie päättömäksi?
Että koita vaan elää. Kohta se loppuu.niin mitä et?
Entäs istuvaltaan? Mä nukun yleensä jos on flunssa ja ihan tukos ja huono nukkua niin puoli-istuvas asennos et kun mulla sänky seinän vieres niin nojaan seinään. Tai sit on 3tyynyä pään alla ja makuulla.Emmä osaa nukkua sillai
Wasabi pähkinät avaa hengitystiet.Ois ainakin helpompi nukkua sitte
Mä osaan nukkua vaan vasemmalla kyljellä, yks peitto polvien välissä, peppu ja pää toisen peiton alta näkyvissä ja varpaitten täytyy koskettaa toisiaan Siis ja tuo on se miten nukahan parhaiten, aamulla saatankin olla jo aivan toisenlaisissa asennoissa ja ihan miten sattuuEntäs istuvaltaan? Mä nukun yleensä jos on flunssa ja ihan tukos ja huono nukkua nini puoli-istuvas asennos et kun mulla sänky seinän vieres niin nojaan seinään. Tai sit on 3tyynyä pään alla ja makuulla.
Että koita vaan elää. Kohta se loppuu.
Saarioisen paskasalaatti yöpalaksi
Älä ny paskaa syö.Saarioisen paskasalaatti yöpalaksi
Musta on uusi musta,Mustaa, niin mustaa.
Eikö toi nyt vasta hankala asento ole nukkua peittoineineen ja varpaineen...Mä osaan nukkua vaan vasemmalla kyljellä, yks peitto polvien välissä, peppu ja pää toisen peiton alta näkyvissä ja varpaitten täytyy koskettaa toisiaan Siis ja tuo on se miten nukahan parhaiten, aamulla saatankin olla jo aivan toisenlaisissa asennoissa ja ihan miten sattuu
kuka nyt paskaa laittaa salattiin ?Saarioisen paskasalaatti yöpalaksi