No hyh.Se oli olevinaan jotain amerikkalaista papumösssöö, tehty jostain kuivapavuista...en tykänny yhtään koska siinä ei ollut tosiaan yhtään suolaa.
No hyh.Se oli olevinaan jotain amerikkalaista papumösssöö, tehty jostain kuivapavuista...en tykänny yhtään koska siinä ei ollut tosiaan yhtään suolaa.
No niiiiiin ja tässä taas uusi todiste miksi se muna täytyy olla läpikotaisin molemminpuolin paistettuna eikä mikään puolikypsä kokkeliiniMä poltin kitalakeni munakokkelissa.
ethän sa tiedä edes mistä puhut.No niiiiiin ja tässä taas uusi todiste miksi se muna täytyy olla läpikotaisin molemminpuolin paistettuna eikä mikään puolikypsä kokkeliini
Tiiänhän, oon mä joskus lapsena syönyt kokkelia...ethän sa tiedä edes mistä puhut.
Joo jätski lihottaa kun sitä syö kesällä pari kertaa kuukaudessa.ei ihme et oot läski.
Höh Jotakin kylmää suuhun?Mä poltin kitalakeni munakokkelissa.
On epistä. Makunsa kullakin munien suhteen.Mä saan aina alapeukun kun tulee puhe molemminpuolin paistetuista munista...epäreilua
Höh Jotakin molemmiltapuolilta paistettua suuhun? En kyllä sano mitä etten myös saa alapeukkua niinku eräs.
Nii ees joku ymmärtää mun munanmaunOn epistä. Makunsa kullakin munien suhteen.
Nii ees joku ymmärtää mun munanmaun
Mä en o koskaan laittanu sulle alapeukkua vaikka et osaakaan paistaa munia oikein.Mä saan aina alapeukun kun tulee puhe molemminpuolin paistetuista munista...epäreilua
Mä en o koskaan laittanu sulle alapeukkua vaikka et osaakaan paistaa munia oikein.
Ei kukaan nainen voi olla täydellinen.
Mitäs siinä irvistelet?
Tähkän musa nyt vaan on hyvää ja kuunneltavaaTäällä on ny selvästi paikalla joku prinsessa Tähkäpää?
Nii... viittiskö kertoa?
Mua joskus vituttaa olla mä.
Aamulla puhelimeni soi. Se on aina hälytysmerkki, koska mun puhelimeni ei soi koskaan jos minulta ei tarvita jotain.
Nainen siellä oli. Tarvitsi apua.
Nainen joka ei seurastani juurikaan piittaa ja usein katsoo pitkin nenänvarttaan vanhaa juoppoa jolla on kusipään luonne. Parempiakin kavereita on.
Mut kun tarttee apua, niin niist paremmista kavereista ei avuksi olekaan, joten sit soitetaan Aksulle.
Mun luonnolla ei jätetä ketään pulaan, mutta joskus vituttaa olla mä.
Et tosiaan saa.Mä saan aina alapeukun kun tulee puhe molemminpuolin paistetuista munista...epäreilua
saapas.Et tosiaan saa.