The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Niin... toi listoitusongelma.
Siis milloin ovi- ja lalkalistat ei o "samaa sarjaa" eikä saa jiirillä jatkettua niin perinteinen tapa on laittaa siihen oven alareunaan neliskanttinen laudanpala joka on paksumpi kuin kumpikaan lista. Siis neliö josta listat jatkuvat ylös ja sivulle. Simppeli mutta toimiva ratkaisu satojen vuosien takaa.
 
Nii... viittiskö kertoa?
Mua joskus vituttaa olla mä.

Aamulla puhelimeni soi. Se on aina hälytysmerkki, koska mun puhelimeni ei soi koskaan jos minulta ei tarvita jotain.
Nainen siellä oli. Tarvitsi apua.

Nainen joka ei seurastani juurikaan piittaa ja usein katsoo pitkin nenänvarttaan vanhaa juoppoa jolla on kusipään luonne. Parempiakin kavereita on.

Mut kun tarttee apua, niin niist paremmista kavereista ei avuksi olekaan, joten sit soitetaan Aksulle.

Mun luonnolla ei jätetä ketään pulaan, mutta joskus vituttaa olla mä.
 
Nii... viittiskö kertoa?
Mua joskus vituttaa olla mä.

Aamulla puhelimeni soi. Se on aina hälytysmerkki, koska mun puhelimeni ei soi koskaan jos minulta ei tarvita jotain.
Nainen siellä oli. Tarvitsi apua.

Nainen joka ei seurastani juurikaan piittaa ja usein katsoo pitkin nenänvarttaan vanhaa juoppoa jolla on kusipään luonne. Parempiakin kavereita on.

Mut kun tarttee apua, niin niist paremmista kavereista ei avuksi olekaan, joten sit soitetaan Aksulle.

Mun luonnolla ei jätetä ketään pulaan, mutta joskus vituttaa olla mä.

Opettele sanomaan tuollaiselle ei käy. Etsiköön jonkun toisen auttamaan. Oikeesti.


 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä