Päivää, käväsin jo aamupaskalla
Tuosta se rohina johtuu, tulehdusta torvessa ja leviää sieltä keuhkoihinSiinä suolaa ei olekaan niin paljon kuin noissa muissa, missä määrä lähentelee entisajan keittokinkkua
"AINESOSAT
Vähälaktoosinen rasvaton MAITO,
vähälaktoosinen KERMA (18%),
sokeri,
glukoosisiirappi,
rypälesokeri,
vähälaktoosinen makeutettu TIIVISTETTY MAITO,
herajauhe (MAITO),
kasviöljyt (palmu, shea, rypsi),
stabilointiaineet
(johanneksenleipäpuujauhe,
guarkumi,
karrageeni,
pektiini)
(emulgointiaineet (rasvahappojen mono- ja diglyseridit [kasviperäinen], ammoniumfosfatidit),
vähälaktoosinen rasvaton MAITOJAUHE,
kaakaovoi,
TÄYSMAITOJAUHE,
VEHNÄTÄRKKELYS,
aromit,
väri (ammoniummenetelmän sokerikulööri),
suola,
KANANMUNANVALKUAINEN,
kaakaomassa,
paprikauute.
Saattaa sisältää pieniä määriä pähkinöitä ja maapähkinöitä.
Viimeisin tieto tuotteen sisällöstä löytyy aina pakkauksesta."
Millähän tuo maito on makeutettu
Otahan perusasiat haltuun.Tuosta se rohina johtuu, tulehdusta torvessa ja leviää sieltä keuhkoihin
Sulla se tulehdus on levinny aivoihis ja tuhonnu neTuosta se rohina johtuu, tulehdusta torvessa ja leviää sieltä keuhkoihin
Tykkäät kakan hajusta kuiteski
Tykkään kakan hajusta hurjasti
Mieki kävin kun nousin ylös.
Koska se operaatio on täysin Top Secret eli suomeks sanottuna hys hysNo ni. Nyt mulla on puhtoinen parveke.
Vetivät painepesurilla seinät, lattian ja levyt putipuhtaiksi. Viidenkymmenen vuoden paskat ja levät saivat kyytiä.
Helppo homma jota en itse voi tehdä vaikka asunkin alimmassa kerroksessa mutta kun partsin alla on aina pyöräteline niin ei siihen voi pesuvesiä valuttaa.
Sitä en tiedä miten remontti jatkuu. Katon kunnosta minulla ei ole aavistustakaan koska en ole siellä koskaan käynyt.
Parvekkeeni ikkunoista mulla on käsitys ja ne ovat ihan priimakunnossa eivätkä kaipaa mitään remonttia.
Edelleenkään en käsitä miksi koko talo pitää huputtaa loppuvuodeksi koska katolle ja parvekkeille pääsee sisäkauttakin?
Mieki kävin kun nousin ylös.
Vittu sun tulehdukset. Taitaa osa syynä olla tupakki.Tuosta se rohina johtuu, tulehdusta torvessa ja leviää sieltä keuhkoihin
Ei naiset pasko!!
Terva suojaa veneenpohjat ja keuhkot!Vittu sun tulehdukset. Taitaa osa syynä olla tupakki.
Ei tieteskään.
Ei naiset pasko!!
meinasin kirjottaa ihan saman, mutta nyt ei tarviikkaan.Sulla se tulehdus on levinny aivoihis ja tuhonnu ne
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1242073/pdf/ehp0109-000983.pdfVittu sun tulehdukset. Taitaa osa syynä olla tupakki.
meinasin kirjottaa ihan saman, mutta nyt ei tarviikkaan.
Hammastahnakin on täynnä myrkkyjä. Sitä ei ole tarkoitettu syötäväksi.
Tuosta se rohina johtuu, tulehdusta torvessa ja leviää sieltä keuhkoihin
ja vastaus mun kysymykseen? ai nii,sitä ei löydy googlesta linkitysvalmiina ja sun omat aivot ei vastausta pysty kehittämään.
--- ja aattelin hymyssäsuin sulle aiheutuvaa shokkitraumaa moisesta
Nokoset kahvia kohta ja mantelijäätelöö