The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Siinä suolaa ei olekaan niin paljon kuin noissa muissa, missä määrä lähentelee entisajan keittokinkkua:D
"AINESOSAT
Vähälaktoosinen rasvaton MAITO,
vähälaktoosinen KERMA (18%),
sokeri,
glukoosisiirappi,
rypälesokeri,
vähälaktoosinen makeutettu TIIVISTETTY MAITO,
herajauhe (MAITO),
kasviöljyt (palmu, shea,
rypsi:sick::sick::sick::poop:),

stabilointiaineet
(johanneksenleipäpuujauhe,
guarkumi,
karrageeni,
pektiini)

(emulgointiaineet (rasvahappojen mono- ja diglyseridit [kasviperäinen], ammoniumfosfatidit),

vähälaktoosinen rasvaton MAITOJAUHE,
kaakaovoi,
TÄYSMAITOJAUHE,
VEHNÄTÄRKKELYS:poop:,
aromit:poop:,
väri (ammoniummenetelmän sokerikulööri),
suola,
KANANMUNANVALKUAINEN,
kaakaomassa,
paprikauute.
Saattaa sisältää pieniä määriä pähkinöitä ja maapähkinöitä.

Viimeisin tieto tuotteen sisällöstä löytyy aina pakkauksesta."

Millähän tuo maito on makeutettu
:geek::geek::geek::geek::confused:
Tuosta se rohina johtuu, tulehdusta torvessa ja leviää sieltä keuhkoihin:whistle:
 
No ni. Nyt mulla on puhtoinen parveke.
Vetivät painepesurilla seinät, lattian ja levyt putipuhtaiksi. Viidenkymmenen vuoden paskat ja levät saivat kyytiä.
Helppo homma jota en itse voi tehdä vaikka asunkin alimmassa kerroksessa mutta kun partsin alla on aina pyöräteline niin ei siihen voi pesuvesiä valuttaa.

Sitä en tiedä miten remontti jatkuu. Katon kunnosta minulla ei ole aavistustakaan koska en ole siellä koskaan käynyt.
Parvekkeeni ikkunoista mulla on käsitys ja ne ovat ihan priimakunnossa eivätkä kaipaa mitään remonttia.

Edelleenkään en käsitä miksi koko talo pitää huputtaa loppuvuodeksi koska katolle ja parvekkeille pääsee sisäkauttakin?
 
Tuosta se rohina johtuu, tulehdusta torvessa ja leviää sieltä keuhkoihin:whistle:
Otahan perusasiat haltuun.
Tulehdus on bakteerin aiheuttama.
Mikään lisäaine ei ole tulehdusta aiheuttava bakteeri.

Hammastahnakin on täynnä myrkkyjä. Sitä ei ole tarkoitettu syötäväksi mutta toisaalta sen nielemiseen ei kukaan ole kuollut.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
No ni. Nyt mulla on puhtoinen parveke.
Vetivät painepesurilla seinät, lattian ja levyt putipuhtaiksi. Viidenkymmenen vuoden paskat ja levät saivat kyytiä.
Helppo homma jota en itse voi tehdä vaikka asunkin alimmassa kerroksessa mutta kun partsin alla on aina pyöräteline niin ei siihen voi pesuvesiä valuttaa.

Sitä en tiedä miten remontti jatkuu. Katon kunnosta minulla ei ole aavistustakaan koska en ole siellä koskaan käynyt.
Parvekkeeni ikkunoista mulla on käsitys ja ne ovat ihan priimakunnossa eivätkä kaipaa mitään remonttia.

Edelleenkään en käsitä miksi koko talo pitää huputtaa loppuvuodeksi koska katolle ja parvekkeille pääsee sisäkauttakin?
Koska se operaatio on täysin Top Secret eli suomeks sanottuna hys hys:unsure:
 
vierailija
Vittu sun tulehdukset. Taitaa osa syynä olla tupakki.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1242073/pdf/ehp0109-000983.pdf
Tuossa ei mainita tupakkia, mut se E407 ja karrageeni on carrageenan. Kaikkihan tuon on nähnyt, jos englantia ymmärtää - jo 2001 on ollut selvä asia, mut voihan olla, ettei lääkärille kukaan ole halunnut kertoa:alien:

Todellakin: vuosia sitten Pharmaca fennicassa - mitä piti kirjastossa käydä lukemassa eikä sitä sieltäkään saanut kotiin lainata -, sitä oli ainoastaan peräruiskesuspensiossa, mikä ei tarkoita sitä, että olisi terveellistä syötynä(y)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä