Sinähän tietysti laitat paistetun munan sisäreiden päälle, pervo.
Entäpä ite häh ja hah, nainen tekee munistaan voileivän!!
Eiku mä laitan sen suuhun ja syön . Rivo-RiittaSinähän tietysti laitat paistetun munan sisäreiden päälle, pervo.
Muna paahtoleivän päällä ja kuppi kahvia. Nam .
Entäpä ite häh ja hah, nainen tekee munistaan voileivän!!
Me kuule tiietään nää munahommat .Kun te ootte mulle noin ilkeitä niin mä en enää kerro teille munista mitään.
Niih!
Mitä niistä ees voi kertoo sellasta mitä me naiset ei jo tiietä?Kun te ootte mulle noin ilkeitä niin mä en enää kerro teille munista mitään.
Niih!
Haluan kanssa tietää. Vaikka ruokahalun menon uhalla.Mitä niistä ees voi kertoo sellasta mitä me naiset ei jo tiietä?
VarmaankinKaikkiko hävis munia vahtaamaan
Pervoja munahaukkojaVarmaankin
Niih ovatPervoja munahaukkoja
Hmm.. Ette kyllä aina kaikkea tiedä..Mitä niistä ees voi kertoo sellasta mitä me naiset ei jo tiietä?
Hyvää yötä.Mitä kirjaa luet ?Jospa sitä lähtisi nutulleen puhtaisiin lakanoihin. Voisi vielä lukea sarjamurhaajakirjaa .
Se mitä me ei tiietä, on tietoa mitä ei tarvitse tietääHmm.. Ette kyllä aina kaikkea tiedä..
Viime viikolla lopettelin Daniel Colen Räsynuken. Nyt menossa Stuart MacBriden Kuoleman sävel.Hyvää yötä.Mitä kirjaa luet ?
Kaikkia likaisia yksityiskohtiaSe mitä me ei tiietä, on tietoa mitä ei tarvitse tietää
onneksi ei tiietäKaikkia likaisia yksityiskohtia
Kyllä välissä olisi ollut ihan hyvä tietää..Se mitä me ei tiietä, on tietoa mitä ei tarvitse tietää
Missä välissä?Kyllä välissä olisi ollut ihan hyvä tietää..
No esimerkiksi että uppomunan tekemiseen ei todellakaan käytetä mitään kelmuja helpottaakseen hommaa ja vain yksi muna kerrallaan. Luulisi olevan päivänselvää asiaa, eikö? Niin vain monet yrittää montaa munaa yhtäaikaa ja siitähän ei tule kuin sanomista. Plus keitinvedessä tulee olla noin 5% etikkaa ja ei valkoviinietikkaa tai omenaviinietikkaa tai punaviinietikkaa vaan ihan sitä väkiviinaetikkaa. Niih!Missä välissä?
Sitä paitti mulle riittää se tieto että Luna tietää kaikesta kaiken ja on muutenkin ihanan söötti ja symppis pymppis mimmi!