The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mee vaan ajoissa. Huomenna sitten pirteenä ja jaksat päivän paremmin.
Täytyy koittaa, mulla menee vaan nykyään kieriskelyks tuolla sängyssä kun on ollunna vähän mieli matalana viime aikoina...sitten yhtä äkkiä sitä huomaakin että klo on jo melkein aamu ja pitäs pissallekin mennä ja antaa elukoille aamupalat ja ja ja..:notworthy::unsure:
 
Täytyy koittaa, mulla menee vaan nykyään kieriskelyks tuolla sängyssä kun on ollunna vähän mieli matalana viime aikoina...sitten yhtä äkkiä sitä huomaakin että klo on jo melkein aamu ja pitäs pissallekin mennä ja antaa elukoille aamupalat ja ja ja..:notworthy::unsure:
Itsellä taas ihan liikaa kaikkea tekemistä, verottaa yöunia. Ei osaa rauhoittua vaikka nukahtaisi.
 
Täytyy koittaa, mulla menee vaan nykyään kieriskelyks tuolla sängyssä kun on ollunna vähän mieli matalana viime aikoina...sitten yhtä äkkiä sitä huomaakin että klo on jo melkein aamu ja pitäs pissallekin mennä ja antaa elukoille aamupalat ja ja ja..:notworthy::unsure:
*halaaruttaa*
Ne harakan kerpeleet:cautious:
Itsellä taas ihan liikaa kaikkea tekemistä, verottaa yöunia. Ei osaa rauhoittua vaikka nukahtaisi.
Se on kummanuttu. Pitkin päivää kouhottaa ja viipottaa ja tekee jajaja jossain vaiheessa tuntee sen kivan väsyn kropassa...muttaku se on väärään aikaan! Sitten kun sen yli taas kouhottaa ja viipottaa jajaja niin sittenkun jo pitäs kiirusvilkkasesti olla jo unilla niin...tsäh:geek:, mitäs mä nyt keksisin? Ei väsytä yhtään!
 
Halaus Elena & Hopea toffee

Välillä mä nukun hyvin ja välillä saa pyöriä sängyssä tuntikausia ja kun pittää nousta ylös,niin tuntuu ettei oo paljoo nukkunut
 
Päivät jaksaa ihan hyvin kun on sitä tekemistä eikä tartte pysähtyä miettimään mutku illalla ja yöllä sen kaiken hiljasuuden keskellä on vaan minä ja ajatukset...sillon sitä pysähtyy eikä saakaan unta.:oops:
 
Nimenommaan..tässä oli pitkään ihan hyvääkin aikaa mutta sitte yhtäkkiä vaan tapahtui jotain ja nyt on taas vuorokausi rytmit ihan shakalaka ding ding dong:cautious:
Mä luulenveikkaan että mulla itelläni on menossa myötätuntoemoatiavempatia- unettomuus:unsure:
Mulla on työkamuina parit ihme kukkujat jotka joka hiien aamu huokailevat että mitenkä vähän tuli nukutuksi ja miten huonoja unia ja miten monta kertaa piti käydä juomassa vettä ja sitten juosta kusella ja...niin vähemmästäkin tommonen riekkuminen tarttuu:cautious:
Panisivat kerranki kunnolla ni mäkin saisin nukkua :cautious::barefoot:...
 
Mä luulenveikkaan että mulla itelläni on menossa myötätuntoemoatiavempatia- unettomuus:unsure:
Mulla on työkamuina parit ihme kukkujat jotka joka hiien aamu huokailevat että mitenkä vähän tuli nukutuksi ja miten huonoja unia ja miten monta kertaa piti käydä juomassa vettä ja sitten juosta kusella ja...niin vähemmästäkin tommonen riekkuminen tarttuu:cautious:
Panisivat kerranki kunnolla ni mäkin saisin nukkua :cautious::barefoot:...
Hah sano se niille:LOL::LOL:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä