Softy
Jonkunlainen parta saa olla mutta ei ihan tuollainen. Eikä haittaa jos on pitkä tukka.
Lepakko mikä lepakko.Höpöhöpö
Mä kanssa aattelen että parta tai parransänki on ihan bueno mutta ilman partaa on myös ihan hjuva..kuhan ei oo muuten mikään babyfaceJonkunlainen parta saa olla mutta ei ihan tuollainen. Eikä haittaa jos on pitkä tukka.
MussuLepakko mikä lepakko.
Mulle kelpaa myös babyface. Eikä muuallakaan tarvi olla karvoja. Parransänki ei tunnu kivalle.Mä kanssa aattelen että parta tai parransänki on ihan bueno mutta ilman partaa on myös ihan hjuva..kuhan ei oo muuten mikään babyface
Sopivan pitkä parransänki on aivan ihanaMulle kelpaa myös babyface. Eikä muuallakaan tarvi olla karvoja. Parransänki ei tunnu kivalle.
"siistiä ja muotoiltua pitää olla ja sopivan sitä ja tätä", ettette vain olisi kaikki...
Ullatuitko? Minä en.Ei sitten päässy Suomi taaskaan Euroviisuihin.
HerätysUllatuitko? Minä en.
En yllättynyt.Ullatuitko? Minä en.
Se olis ollu aika yllätys jos olis päässyUllatuitko? Minä en.
Cammooon Luna kumminki yllätyit ihan vähän...eesEn yllättynyt.
Niinpä, mä en tajua miks ne ees yrittääSe olis ollu aika yllätys jos olis päässy
Aina kannattaa yrittää.Cammooon Luna kumminki yllätyit ihan vähän...ees
Niinpä, mä en tajua miks ne ees yrittää
No joo.....mutku ei Suomi pärjää niissä ikinäAina kannattaa yrittää.
Enpä.Cammooon Luna kumminki yllätyit ihan vähän...ees
Niinpä, mä en tajua miks ne ees yrittää
Kun Suomi ei ikinä pärjää! Miks mun suomea ei ymmärretä tänään? Häh täh? Syke vaan nousee kun tässä yrittää selittääEnpä.
Ai miksi yrittää, no miksi helvetissä ei.
Et ehkä ollu syntynyt 2006, mutta olipa kerran Lordi ja sen pituinen se.No joo.....mutku ei Suomi pärjää niissä ikinä
Niin, niinpä niin...Lordi ja sen minipippeli....siitäkään kuminaamasta sen koommin mittää tullutEt ehkä ollu syntynyt 2006, mutta olipa kerran Lordi ja sen pituinen se.