Päivää!
Eioo ryypätty eikä naitu, semmonen ei sovi mummoihmiselle ollenkaan.
Oon hoitanu ruttunaamaa.
Oon hoitanu ruttunaamaa.
Milanna sai bänniä, kun kertoi liikaa yksityisasioista!
Kuullostaa aika siveelliseltäPäivää!
Oon hoitanu ruttunaamaa.
Siveellisyys on toinen nimeni.Kuullostaa aika siveelliseltä
Ettekö nukkuneet ollenkaan?
Millä nimellä ruttunaamat sitä sitten kutsuu?Päivää!
Oon hoitanu ruttunaamaa.
Miks nukkua jos on kivaaEttekö nukkuneet ollenkaan?
Ruttunaama ei oikein puhu vielä enkä usko että nuo tulee olemaan ensimmäiset puheenaiheetMillä nimellä ruttunaamat sitä sitten kutsuu?
Milannaa ei banni haittaa.Milanna sai bänniä, kun kertoi liikaa yksityisasioista!
Ei haittaa, yritin vain varoittaa Majuria.Milannaa ei banni haittaa.
Modeilta kuluu ranteiden nivelet loppuun, ennenkuin kaikki nikkini on bannissaEi haittaa, yritin vain varoittaa Majuria.
Muistatko edes kaikkiin tunnuksia ja salasanaa, vai onko tiimarinvihkossa ylhäällä.Modeilta kuluu ranteiden nivelet loppuun, ennenkuin kaikki nikkini on bannissa
Tallessa onMuistatko edes kaikkiin tunnuksia ja salasanaa, vai onko tiimarinvihkossa ylhäällä.
Miksi?Ei haittaa, yritin vain varoittaa Majuria.
En oo ollu ryyppäässä enkä hunningollaJaaha, ootteks te kaikki ryyppäämässä, naimassa vai muuten vaan hunningolla, kun ketjussa ei ole ny lauantai-iltana ollu muita kuin minä ja Lunis, häh?
Hävetkää jos osaatte
Tuskinpa oot raamattua ollu lukemassaEn oo ollu ryyppäässä enkä hunningolla
Mutta naitu on?En oo ollu ryyppäässä enkä hunningolla
Mulla on hyvää kahvia. *tarjoo kupposta*Huomenta,puuro syöty,kahvia pitäis keittää
Voi ei! Miten jotkut voivat olla noin huttiloita?Kyllä ärsytti aamulla Miehelle aamukahvin keitin viiden jälkeen aamulla ja toivotin hyvää työpäivää. Kellahdin vielä pariksi tunniksi unille. Lapsi nousi ensin ja alkoi katsomaan pikkukakkosta.
Nousin sitten minäkin ja ihmettelin eteisestä tulevaa vetoa.
No ähäskutti, miehen jäliltä oli väliovi sekä ulko-ovi jäänyt auki.
Tervetuloa vaan kaikki rosvot meille. Ovet on aina auki ja hyvässä lykyssä lämmintä kahviakin löytyy
Huokaus, kun tietäisitkin.Voi ei! Miten jotkut voivat olla noin huttiloita?
Meillä koirat aukoo ovet ulos asti ja ne ei luonnollisestikaan älyä laittaa niitä kiinni