Räpsyti räpsyti vaan takasin päin..miten lie onnistui kuiskimaan niin juonittelevasti...
...mutta onneksi ei sillai kuitenkaan kauheesti niiku missaan oikeestaan suuremmin tunnukaan*rapsytirapsyti*...
Räpsyti räpsyti vaan takasin päin..miten lie onnistui kuiskimaan niin juonittelevasti...
...mutta onneksi ei sillai kuitenkaan kauheesti niiku missaan oikeestaan suuremmin tunnukaan*rapsytirapsyti*...
Toi lausahdus on nyt jotenkin sillai kummallisesti vihjailevan oloinen eika tilannetta yhtaan seivaa eduksesi se etta lauseen lopussa on joku kummallinen duckface- huulinen hymppanenMahtaako kahvin osuus asiassa olla kovinkaan merkittävä?
..ooo...winkwink vaan sinnekinRäpsyti räpsyti vaan takasin päin
Olen siis liemessä.Toi lausahdus on nyt jotenkin sillai kummallisesti vihjailevan oloinen eika tilannetta yhtaan seivaa eduksesi se etta lauseen lopussa on joku kummallinen duckface- huulinen hymppanen
Mjinen jummartanyt koko kjusumusta
Mita ihmeen kannibali- naisia sa oot oikein tavannu*ufopaakkonen*??!!!Olen siis liemessä.
Ei mitään uutta auringon alla. Mä olen aina liemessä milloin naisista on kyse.
Kauniita unikuvia toffolaan *pus*Tirppa nukkuu, mies nukkuu ja pyykkikoneet lopettivat. Aika laitella pyykit pois ja sammutella valoja. Öitä!
Postimies?..on olemassa niita valitettavia poikkeuksiakin
On olemassa pari valitettavaa poikkeusta...Postimies?
*ojentaa ison pyyhkeen*saa paheksua niin että tuntuu...
ilta on mennyt vampyyrisarjaa katellessa...
Niin voiskin! Oottekos tällaista kuullut?Hei, ton voiskin toisella silmalla kattella
..jos maltan tassa asettua aloilleni ollenkaan
Kylla noi laakeyhtiot hommansa osaavat.Niin voiskin! Oottekos tällaista kuullut?
"Ja jos kolesterolia laskevat statiinit synnyttävät ikäviä sivuvaikutuksia, niin niihinkin on statiinien valmistajilla, maailman suurimmilla lääkeyhtiöillä, apu tarjolla.
Erään tutkimuksen mukaan 20 prosenttia statiinia käyttävistä miehistä saa impotenssin. Se ei ole ihme, sillä miehen sukupuolihormoni, testosteroni muodostuu pääosin kolesterolista. Mutta ei hätää, maailman ostetuimman statiinin, Lipitorin valmistajan P----n valikoimista löytyy myös potenssilääke Viiii---a." - motissa2010 -
Nyt kuule.... Pikaista paranemista - tuonne!Kiitti. Kyl se auttaa seuraavaan päivään. Sitten tulee taas kipeäksi.
Ei ole varaa yksityiselle. Mun tietääkseni välilevyjen rappeumia ja kulumia ei voi parantaa.Nyt kuule.... Pikaista paranemista - tuonne!
Saat toki pitää mielipiteesi, sori.Ei ole varaa yksityiselle. Mun tietääkseni välilevyjen rappeumia ja kulumia ei voi parantaa.
En sanonut että se on mun mielipide. Eikä olekaan.Saat toki pitää mielipiteesi, sori.