The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huikkaan tähän hiuskeskustelun väliin että taidan painua nukkumaan.Olo on kurja edelleen,eka päivä ilman mitään soittoa tai tekstaria,tosi outoa.Mietin että onko toinen jo nukkumassa,yleensä on soittanut/tekstannut hyvät yöt ja nyt ei ole kuulunut mitään. Vieläkään voi uskoa tätä todeksi:( Ikävä on joskus ihanaakin mutta nyt se ei ole.

Mutta luulen että mun on parempi nyt mennä nukkumaan joten öitä vaan kaikille sitten kun maltatte mennä nukkumaan:)
 
Sangria
Huikkaan tähän hiuskeskustelun väliin että taidan painua nukkumaan.Olo on kurja edelleen,eka päivä ilman mitään soittoa tai tekstaria,tosi outoa.Mietin että onko toinen jo nukkumassa,yleensä on soittanut/tekstannut hyvät yöt ja nyt ei ole kuulunut mitään. Vieläkään voi uskoa tätä todeksi:( Ikävä on joskus ihanaakin mutta nyt se ei ole.

Mutta luulen että mun on parempi nyt mennä nukkumaan joten öitä vaan kaikille sitten kun maltatte mennä nukkumaan:)
hyvää yötä :hug:
 
Pakkanen tuli jo, nyt luvassa lunta ja myr

Etelä- ja Länsi-Suomeen saapuu illan ja yön aikana runsas lumipyry.

Lumentulo on alkanut jo läntisimmissä osissa maata, ja pyry lähestyy pääkaupunkiseutua illan mittaan.
Voi hemmetti mikä ilima!!! Ja olihan kyllä melekosen mielenkiintosta ajaa tuossa säässä, ku lunta on tullu nii, et auton pohojaan otti ja sitte mutkat meinas mennä suoriksi. Onneks oon loistava kuski ja auto tottelee ;) Onneks on neliveto :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Voi hemmetti mikä ilima!!! Ja olihan kyllä melekosen mielenkiintosta ajaa tuossa säässä, ku lunta on tullu nii, et auton pohojaan otti ja sitte mutkat meinas mennä suoriksi. Onneks oon loistava kuski ja auto tottelee ;) Onneks on neliveto :D
Go TB! :D Täällä on kans satanu paljon lunta mut onneks voi olla vaan sisällä ja juoda hieman garagea :snotty:
 
"Hmm"
Huikkaan tähän hiuskeskustelun väliin että taidan painua nukkumaan.Olo on kurja edelleen,eka päivä ilman mitään soittoa tai tekstaria,tosi outoa.Mietin että onko toinen jo nukkumassa,yleensä on soittanut/tekstannut hyvät yöt ja nyt ei ole kuulunut mitään.
Mitäpä jos hän ajattelee, että sinä et halua hänen ottavan yhteyttä? Jos hän ajattelee, että sinulle on parempi, ettet enää kuule hänestä. Mikset tekstaisi itse hänelle?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä