Muistatteko kuivahiivamainoksen - "Mulla on aina hiivaa"?Mä ajattelin ehdottaa hiivasienitulehduksen hankkimista mutta käy toikin.
Muistatteko kuivahiivamainoksen - "Mulla on aina hiivaa"?Mä ajattelin ehdottaa hiivasienitulehduksen hankkimista mutta käy toikin.
Meinaa saada seksiäJestas sentään. Vaimo vetäisi saunareissun jälkeen semmoiset naruviritelmät päälleen. Väitti stringeiksi. Mitähän aikoo?
Mut onko stringit päällä?Saunassa käyty
Sikiääkö hiivasienitulehdus kylmässä? Jos paukahtaisi pakkanen, niin ei kai.Mä ajattelin ehdottaa hiivasienitulehduksen hankkimista mutta käy toikin.
Ei voi olla varma. Sun on pare riisua ne oitis ja hiukka lipaista niin mahdolliset itiöt kuolevat vatsahappoihisi.Sikiääkö hiivasienitulehdus kylmässä? Jos paukahtaisi pakkanen, niin ei kai.
Mut onko stringit päällä?
Aattelin, että säilyy niin kuin pakasteturskakin. Siihen mitään hiivoja kasva jäätyneeseen kalaanEi voi olla varma. Sun on pare riisua ne oitis ja hiukka lipaista niin mahdolliset itiöt kuolevat vatsahappoihisi.
Laita lämmitys päälle sit!Aattelin, että säilyy niin kuin pakasteturskakin. Siihen mitään hiivoja kasva jäätyneeseen kalaan
Se lähti ny.Nyt alkaa omakiva.Laita lämmitys päälle sit!
Ja naisen kimppun. Mitä sä täällä aikaasti tuhlaat!
Se lähti ny.Nyt alkaa omakiva.
Juu, niin sanottu "tyttöjen ilta".Se lähti ny.Nyt alkaa omakiva.
Mitä minä sanoin!Se lähti ny.Nyt alkaa omakiva.
Mies pääsee liian helpolla jos naisen päällä ei ole mitään riisuttavaa.Ei oo,se alue on vaatevapaa
Ja mä olen täällä pohtinut poikain huoneen sisustusta.Kohtalokasta käydä kierrätyskeskuksessa. Pientä tietyntyyppistä pöytää tuunattavaksi lähdin hakemaan, mutta en löytänyt. Ihastelin Plan-B tuunattuja huonekaluja. Ulos lähdin kera kassillinen kirjoja sekä ihku retro talousvaaka. Pöydän hain Ikeasta.
Mitäs pojille pitäis keksiä?Ja mä olen täällä pohtinut poikain huoneen sisustusta.
Sit esikoinen tuli viikonlopuksi, nosti yöpöydän huoneen kulmaan, pallin sen päälle ja -voila! seisomatyöpiste oli väsätty jo olemassaolevista huonekaluista.
(ei se kyl nätti oo, pitää moinen ihan oikea rukata)
Antaa tokaluokkalaisten pitää hauskaa. Sitä aina kuuntelee mielummin kuin kännisten mölinää,Naapurista kuuluu tanssin jytke. Tokaluokkalaisilla on ilmoituksen mukaan kotihipat. Loppuu klo. 20.00.
Voi tuo mies riisua muuta vaatetta pois jos haluaa mut saunan jälkeen en laita rintsikoita tai pöksyjä päälleMies pääsee liian helpolla jos naisen päällä ei ole mitään riisuttavaa.
Ei voi esitellä taitojaan avata rintaliivit vasemmalla kädellä tai riisua ne stringit hampaillaan.
Jos maalialue on valmiiksi vaatevapaa niin puolet kivasta jää pois.
Seisomatyöpiste mitä ilmeisemmin ja lisäksi pitkä, kapea työtaso mille saa isomman näytön jotta voivat katsella siitä leffoja sängyissään loikoillen ja työtason päissä istua läppärillä ta läksyjä tehden vstakkain.Mitäs pojille pitäis keksiä?
mulla sama, saa koko kroppa kuivua ihan rauhassaVoi tuo mies riisua muuta vaatetta pois jos haluaa mut saunan jälkeen en laita rintsikoita tai pöksyjä päälle