ja Ruutiskin on herännäeltsu on tullu takas
jo vainja Ruutiskin on herännä
miks tiskiharjalla.Huomenta!
Mä näin unta uudesta keksinnöstä. Sellaisesta pienestä nappulasta joka laitetaan vessanpytyn vesisäiliöön, odotellaan etä se sulaa ja alkaa vaahdota ja sit tiskiharjalla pestään säilö -helposti- puhtaaksi.
Ehkä maailman turhanpäiväisin ja tylsin uni. Ois kannattanut vaikka valvoa!
apua mikä muhun on menny kun en keksi mittää muokattavaa tähänjo vain
mutta toihan ois hyvä keksintöHuomenta!
Mä näin unta uudesta keksinnöstä. Sellaisesta pienestä nappulasta joka laitetaan vessanpytyn vesisäiliöön, odotellaan etä se sulaa ja alkaa vaahdota ja sit tiskiharjalla pestään säilö -helposti- puhtaaksi.
Älä välitä, unet ovat hallusinaatioita, ei ne ole totta.Huomenta!
Emmää vaan tiedä, en mä sitä kapselia keksinyt!miks tiskiharjalla.
No sit ois järkeäkin pestä sitä säiliötä välillä.apua mikä muhun on menny kun en keksi mittää muokattavaa tähän
mutta toihan ois hyvä keksintö
mä toivon ja ootan että millon suomessa aletaan tehdä samanlaisia wc pyttyjä kuin mitä japanilaiset on keksineet...eli että käytettäiskin pytyissä uudestaan tiski/pesuveet..sillai säästettäis pohjavesiä
Vesi on täällä ainakin pirun halpaa. Mut jätevesimaksu kolminkertaistaa sen oitis.taitaa suomessa olla vesi liika halpaa, täällä kylmä våda on reilu euron kuutio
hammasharjalla kestäis turhan kauan moisen pesumiks tiskiharjalla.
hammasharjalla kestäis turhan kauan moisen pesu
Eikä vessanpyttyharjaa ilkeä puhtaampoaan säiliöön tunkea.hammasharjalla kestäis turhan kauan moisen pesu