no mutta luna *voihkaisee*
no mutta luna *voihkaisee*
No ota sit mut edes säälistä. Vaikket niin tykkäiskää.tiiän tunteen, jos nyksä heivas munt niin olis 100varmaa että kuolisin poikamiehenä
En oo kyl yhtään hyvä iskemään ketään.taas sää ykkösluokan iskuri vertaat ittees meihin tavallisiin kuolevaisiin
Mihin aina laitat sitä nyksää. Vai tarkotatko panemista.miten te ootte noin hitaita ettimään vai ootteko käsittämättömän kranttuja
mää laiton ton nyksän kun olin 18
no voi onpa sääli hah hahTaitaa Emmerdale jatkua 9.1.2020
Siihe aikaan ihmiset = miehet oli kunnollisia nykysin ne vaan leikkii ja niillä on vaan pillu mielessä ja kun ne on sitä saanu niin jo riittää.miten te ootte noin hitaita ettimään vai ootteko käsittämättömän kranttuja
et sää lähtis mihkään korpeen jonku vääräsäärisen ja -leukasen sarkapöksyn kaaNo ota sit mut edes säälistä. Vaikket niin tykkäiskää.
No sit sulla on elämänkokemusta ja hymyryppyjä joilla peitotaan lapsoset mennen tullen!No kyllä olen.
Muutaman tarpeeksi huono kokemus parikymppisenä aiheutti valtavan inhon kaikkia miehiä kohtaan.miten te ootte noin hitaita ettimään vai ootteko käsittämättömän kranttuja
miks kuolisit?tiiän tunteen, jos nyksä heivas munt niin olis 100varmaa että kuolisin poikamiehenä
Mä en näe viestiä mihin vastasit. Ja Tinkuliini ei tykkää mun mielipiteistäni.Älä ny viel luovuta,ikinä tiiä mistä nurkan takaa herra tinku ilmestyy ihan arvaamatta.
höhlä, laittaminen meinaa mun murteessa hankkimista:Mihin aina laitat sitä nyksää. Vai tarkotatko panemista.
Yritätkö luoda paineita meillemiten te ootte noin hitaita ettimään vai ootteko käsittämättömän kranttuja
no voi onpa sääli hah hah
Et vaan huolis mua,et ees sääet sää lähtis mihkään korpeen jonku vääräsäärisen ja -leukasen sarkapöksyn kaa
kyllä siihen aikaan miehet oli just samanlaisia ku nykyäänki, mää vaan en ole tavallinen miesSiihe aikaan ihmiset = miehet oli kunnollisia nykysin ne vaan leikkii ja niillä on vaan pillu mielessä ja kun ne on sitä saanu niin jo riittää.
siis JOSmiks kuolisit?
riippuu lähinnä siitä että huolisikko sää munst ja että kuinka kova oot mäkättämäänEt vaan huolis mua,et ees sää
Mä olen unohtanut enemmän kuin olen koskaan osannut.En oo kyl yhtään hyvä iskemään ketään.
Enkai mää mittää mäkätä...korkeintaan neuvon joskusriippuu lähinnä siitä että huolisikko sää munst ja että kuinka kova oot mäkättämään