JuuTuukko sit mun viekkuun?
JuuTuukko sit mun viekkuun?
HöhTörmäsin tänään kaupoilla kaksivanaiseen amaryllikseen . Arvatkaa meinasiko olla vaikeaa repeämättä nauruun .
Kohta otetaan kahvia ja joulutorttua .
IhanaIltapusu kaikille ketjulaisille!
Niin on Mä sain myös omalta mirriltä äsken keittiössä kisupusuja, sen jälkeen olikin naama täynnä karvojaIhana
Kisupusut ne on kyllä niin hellyttäviäNiin on Mä sain myös omalta mirriltä äsken keittiössä kisupusuja, sen jälkeen olikin naama täynnä karvoja
Niin onKisupusut ne on kyllä niin hellyttäviä
Kyöpelinvuorella on jo kuusi koristeltu
Joo
NY JO HÄH?
Kuusi laitetaan aina aattoaamuna, nii mää aina teenJoo
No kun ihan pöhkösti sattuu tuo aatto. Töissä on oltava koko viikko, joten päätin että ihan turhaa kasata sitten hommia perjantaille. Silloin voi illasta keskittyä kinkun paistoon .
samoin..ollaan niin samiksii!!! *hyppii innoissaan Majurin ympärillä kikkarat ilmassa heiluen*Kuusi laitetaan aina aattoaamuna, nii mää aina teen
Ei . Se laitetaan perinteisesti aatonaattona kinkun paiston lomassa .Kuusi laitetaan aina aattoaamuna, nii mää aina teen
Pussamoin..ollaan niin samiksii!!! *hyppii innoissaan Majurin ympärillä kikkarat ilmassa heiluen*
Aattoaamunapas.Ei . Se laitetaan perinteisesti aatonaattona kinkun paiston lomassa .
*huutaa hän ja riehuu apinanraivolla!*Ei . Se laitetaan perinteisesti aatonaattona kinkun paiston lomassa .