No ihan samaa minäkin ihmettelin.
No ihan samaa minäkin ihmettelin.
Mä olen aivan varma, että siellä se aksu kirjoittaa posket punaisina, kalsarit jalassa juuri nyt pitkää ja ihanaa romantiikkaa tihkuvaa mailia sille blogittarelleenJoko sää keksit jotakin nokkelaa sille fiksulle naiselle?
..tuituisäisäi ja iltaa...mä taijan olla täällä..
Huomenna on perjantai, jee!!! Nyt olen kartalla ...
Myöhäisteen paikka on nyt ..
kannattaa kokeilla ihan erityylillä kun palstalla tuttua känniuhoa.Joko sää keksit jotakin nokkelaa sille fiksulle naiselle?
...ja höpönpöpö, vaan se tyrkkää pakkasta kehiin jotta saan taas nähdä ihanat tähdet taivaalla...ja ne punaiset posket sekä kuuranhuurteiset hiukset karvahattuni alta tursuilemasta...
Ja sää lämpiää
mä muistan kuinka mä menin lapsena usein hangelle talvi iltoina makaamaan ja vaan katselin tähtiä kavereiden kanssa...sitten vasta noustiin ylös sieltä kun kylmä tarttui iholle vaatteiden läpi...ja höpönpöpö, vaan se tyrkkää pakkasta kehiin jotta saan taas nähdä ihanat tähdet taivaalla...ja ne punaiset posket sekä kuuranhuurteiset hiukset karvahattuni alta tursuilemasta...
Talvi...
No niinpä ..tai sitten vaan kattella pällistelee taivasta niskat nyrjähtäneinä ja kävelee samalla...päin lyhtypylväitä tai vaan humpsahtaakseen lumipenkkaan !mä muistan kuinka mä menin lapsena usein hangelle talvi iltoina makaamaan ja vaan katselin tähtiä kavereiden kanssa...sitten vasta noustiin ylös sieltä kun kylmä tarttui iholle vaatteiden läpi
en syö suklaata.Et kai vaan sinä ollut asialla?
Haisee siltä, että Päätön laitto vauvalle hyvän provon, johon myös toi toimittaja lankesiEt kai vaan sinä ollut asialla?
tai sitten mentiin pulkkamäen juurella pulkkaan selälleen ja tihrusteltiin sieltä pipon alta sitä kirkasta tähtitaivasta posket punaisinaNo niinpä ..tai sitten vaan kattella pällistelee taivasta niskat nyrjähtäneinä ja kävelee samalla...päin lyhtypylväitä tai vaan humpsahtaakseen lumipenkkaan !
Sais sataa vielä pikkasesti luntakin lisää..
sori unohin*sopottaa takaisin*en syö suklaata.
Et ole ärsyttänyt vaan ilahuttanut höpönassu
Nyt kyllä Majuri pettyy pahasti kun ei saa paheksua.Et ole ärsyttänyt vaan ilahuttanut höpönassu
Niin... ei mulla näppäimet ihan heti lopu.Ja AaKoo ...
Anna palaa, Frank!
Sormenpäät vain näppäimille ja...tiiät kyllä mitä tehdä . Älä liikoja mieti, nyt on aika heittäytyä...
Joko sä kirjotit sen viestin?????? *hyperventiloi onnesta ja jännityksestä*Niin... ei mulla näppäimet ihan heti lopu.
Jokainen vaikkapa tällä palstalla pystyy hetkessä päättämään olenko minä sellainen jonka kanssa viitsii edes pauhata jaskaa. Kun pohjana on jokunen vuosi ja jokunen tuhat viestiä niin siinä on ehtinyt rölöttämään niitä näitä. On ehtinyt munata itsensä monta kertaa. Se ei ole vaarallista.
Mutta kun on tasan yksi lyhyt viesti aikaa kertoa, että en ole häirikkö ja on mahdollista, että saatan olla seuraavan viestin arvoinen niin siinä menee kokeneeltakin kynämieheltä sormi suuhun. Eikä siinä supliikki auta.
Mut ittehän moisessa liemessä olen, ette te.
Niin ihanan söpöä.Niin... ei mulla näppäimet ihan heti lopu.
Jokainen vaikkapa tällä palstalla pystyy hetkessä päättämään olenko minä sellainen jonka kanssa viitsii edes pauhata jaskaa. Kun pohjana on jokunen vuosi ja jokunen tuhat viestiä niin siinä on ehtinyt rölöttämään niitä näitä. On ehtinyt munata itsensä monta kertaa. Se ei ole vaarallista.
Mutta kun on tasan yksi lyhyt viesti aikaa kertoa, että en ole häirikkö ja on mahdollista, että saatan olla seuraavan viestin arvoinen niin siinä menee kokeneeltakin kynämieheltä sormi suuhun. Eikä siinä supliikki auta.
Mut ittehän moisessa liemessä olen, ette te.
Eiks ookin, mä olen niin häpi aksun puolesta....että ihan menee varpaat kippuraan..Niin ihanan söpöä.
Jo, aikoja sitten.Joko sä kirjotit sen viestin?????? *hyperventiloi onnesta ja jännityksestä*