Miten nii, kyllähän siihen kuluu n. 15 sekunttiiAa, oukkei - mutta onneksi on nopea toimitus.
Miten nii, kyllähän siihen kuluu n. 15 sekunttiiAa, oukkei - mutta onneksi on nopea toimitus.
HyväMä mittasin jo
Joo aika nopee ja tottuu noihin pistoksiin,paitti jos joutuu välillä useesti mittaamaan,ni sormenpäät on aratAa, oukkei - mutta onneksi on nopea toimitus.
Mä luulin että sä tykkäät siitä? Olet jopa minut saanut asiasta kiinnostumaan tai ajatuksesta...tai ei mitään, öh hö höö *vajoaa maanrakoon naamapunaisena*Voi kyllä!!!
Ja nykyään lykkivät sen kakkoseen het perään. Se nyt ei mun mielestä ole niin hyvä tietenkään, mutta tuleehan sekin aina tapitettua.
Mun ei tartte mittailla muuten kuin aamulla ja illalla muiden kontrollimittausten kanssa joihin verensokerin lisäksi kuuluu, verenpaine, lämpö, paino ja FEV1Hyvä
Niin miekin,seuraava mittaus 2 tunnin päästä ja ehkä 1 yöllä
Ei yleensä munkaan noin usein,mutta nyt on viime aikoina verensokerit ollu illalla hyvät mutta aamusokerit korkeella,niin seuraan meneekö yöllä sokrut liian alasMun ei tartte mittailla muuten kuin aamulla ja illalla muiden kontrollimittausten kanssa joihin verensokerin lisäksi kuuluu, verenpaine, lämpö, paino ja FEV1
Mulla on mahanahka mustelmilla ja vieläkin arka, kun siihen jouduin 8kk tökkii napapiikkiä kahdesti vuorokaudessa, vaikken pariin kuukauteen olekkaan tarvinnu enää tökkiä niitäJoo aika nopee ja tottuu noihin pistoksiin,paitti jos joutuu välillä useesti mittaamaan,ni sormenpäät on arat
ok, mulla vain seurataan verensokereita, kun joudun syömään kortisonitablettejakinEi yleensä munkaan noin usein,mutta nyt on viime aikoina verensokerit ollu illalla hyvät mutta aamusokerit korkeella,niin seuraan meneekö yöllä sokrut liian alas
Kokeile huomenna kessun sijaan banaaniaNoniin, kessun imentään. Lähtee mukkaa kuka lähtee!
Hah!*havahtuu*..jaa..toi ei ollukaan mun juttu...Noniin, kessun imentään. Lähtee mukkaa kuka lähtee!
Hitaasti sulla parantuuMulla on mahanahka mustelmilla ja vieläkin arka, kun siihen jouduin 8kk tökkii napapiikkiä kahdesti vuorokaudessa, vaikken pariin kuukauteen olekkaan tarvinnu enää tökkiä niitä
Riippuu tietenkin siitä kersantista. Naiskersantti jos ois niin mukana oisinNoniin, kessun imentään. Lähtee mukkaa kuka lähtee!
Aha,mulla on d2, niin säänöllisesti mittaan kotona sokrut + vuosikontrolliok, mulla vain seurataan verensokereita, kun joudun syömään kortisonitablettejakin
Tätä lauloin pienenä!
*halaaruttaan lampimasti*Tätä lauloin pienenä!
Voi kun tulee lapsuus mieleen.
Lapsuuden joulut tulikin enimmäkseen vietettyä maalla. Voi iskä. *tirauttaa*