ainahan joulua on alettu makustelemaan jo marraskuussaNäköjään joulu alkaa joka vuos aikasemmi.Kohta koulun kevätjuhlissakin laulataan jo rekiretkeä.
No mä niin yritin himmailla, mutta ei siitä mitään tullu.Näköjään joulu alkaa joka vuos aikasemmi.Kohta koulun kevätjuhlissakin laulataan jo rekiretkeä.
Seitania teen Huomenna paistan sittenMitä sää leivoskelet?
töissä pyritään olemaan joka päivä. muuten unohtuu ja saattaa laiskistuaNo mä niin yritin himmailla, mutta ei siitä mitään tullu.
Duunissa aion kuunnella joululauluja vasta kuun alusta.
Keitetäänkö kahveet?
Ja lorautetaanko lantrinkit sekaan?
Kurkkua alko jotenkin oudosti karhentamaan.
Ja ompa muuten ihanaa ku ei tartte lauantaisin olla duunissa!*niin leveetä hymyä, että naama repee*
Mut ei tarvis. Mää voin melkeen poistuu pariks kuukaudeks ja tulla ehkä takas sit.Tai sit en.ainahan joulua on alettu makustelemaan jo marraskuussa
töissä pyritään olemaan joka päivä. muuten unohtuu ja saattaa laiskistua
Nii, ku suvivirsi on "kiellettyjen" listallaNäköjään joulu alkaa joka vuos aikasemmi.Kohta koulun kevätjuhlissakin laulataan jo rekiretkeä.
Ruutiksen märkä uni.Aika kivan näkönen
et taida olla jouluimmeinen?Mut ei tarvis. Mää voin melkeen poistuu pariks kuukaudeks ja tulla ehkä takas sit.Tai sit en.
varsinainen ghettobootieRuutiksen märkä uni.
...ma ihan jo oottelinkin*ufopaakkonen* nuita jouluviisuja kuultavaksi kaupassa mutta kauheen hiljasta ollut vielakin silla saralla...sitten on pitany ihan pikkasesti hoilotella kotona ja kylilla...No mä niin yritin himmailla, mutta ei siitä mitään tullu.
Duunissa aion kuunnella joululauluja vasta kuun alusta.
Keitetäänkö kahveet?
Ja lorautetaanko lantrinkit sekaan?
Kurkkua alko jotenkin oudosti karhentamaan.
Ja ompa muuten ihanaa ku ei tartte lauantaisin olla duunissa!*niin leveetä hymyä, että naama repee*
ainahan piparia on alettu makustelemaan jo het aamulla
Enpä oikeen oo.Se on lasten juhla.Viime joulu oli ihana kun oltiin exän kanssa mökillä ja sit aatoks sinne tuli exän perhettä. Nyt on ihan se ja sama.Aatto on viikonloppuna niin taidan viettää sen ihan ittekseni peiton alla ja muistella viime joulua.et taida olla jouluimmeinen?
hyvähän se on hoitaa aamustondis alta pois niin ei jää vaimaltaa koko päiväksi
:hug:Okei,toi edellinen viesti sai jo kyynelkanavat auki,tosi kiva
HalausOkei,toi edellinen oma viesti sai jo kyynelkanavat auki,tosi kiva