Pöö!
Onko Keravalla tai Tuusulassa K-spermarkettia?
Tos vieressä on K-market mutta se ei oo sama.
Pöö!
On Tuusulan hyrylässäPöö!
Onko Keravalla tai Tuusulassa K-spermarkettia?
Tos vieressä on K-market mutta se ei oo sama.
Savikonversio on näppärällä paikalla ko siinä on sit Jysk ja Tarjouslato sopivasti matkan varrella. Ja Honkkari.On Tuusulan hyrylässä
Autoasemankatu 1
04300 TUUSULA
ja Keravan saviolla
Koivikontie 12
04260 KERAVA
Vaikea nähdä, vaikka lukee selvästi? Suorakylvöt täytys kieltää kokonaan. Mutta työtäänhän se tohtori vaan tekee. Vai kuka muu niitä lääkkeitä voi määrätä nykyään? Ilman lääkäreitä ei mene kaupaksi. Et kai sitä kiellä?Kaura oli ennen suorakylvöä vielä syötävää, mutta ei enää aikoihin. Mansikoita ei pidä sokerilla pilata, mutta luomuvoissa vois dippailla niitä, luomumansikoita
http://maatilanpellervo.fi/2016/09/01/hometoksiinit-hallintaan/
Kotimaassa ainakin näin:mitä tarkottaa suorakylvö?
niinku näkyy niin en oo maajussi
Jaa, joo, niiJ sit työmaalle.
Kivaa päivää kaikille!
Mustalla muovilla se kuolee parhaiten KOKONAAN. Olen saanut hävitettyä hyvin sillä, mutta isommilla aloilla toimii oikea-aikainen kyntö ja kasvivuorottelu - oikein.Meilläpäin (savimaa) ei kylvetä suoraan mutta silti juolavehnää torjutaan glyfosaatilla.
ahaa, et siis itsekkään tiedä mitä suorakylvö tarkoittaaKotimaassa ainakin näin:
http://www.suorakylvo.fi/artikkelit/104-suorakylvon-perusteet
En tiedä, onko muualla käytössä. Ei onnistu ilman glyfosaattia, joka aiheuttaa syöpää. Viljasta tulee homeista, mutta ei se ketään tunnu haittaavan:-(
Tiedän, että on käytössä monin paikoin Suomessa. Mut nyt menen nyhtämään rikkaruohojaahaa, et siis itsekkään tiedä mitä suorakylvö tarkoittaa
no jos kerran tiedät niin kerro mullekkinTiedän, että on käytössä monin paikoin Suomessa. Mut nyt menen nyhtämään rikkaruohoja
http://koti.utanet.fi/~paula/kotikokkeli/laakarille.htm
vanhaa tarinaa tuolla. Siis onhan suorakylvölaitteistokin businessta enkä itse ole sitä nähnyt missään. Kotimainen vilja on keliakiassa kielletty - mikä sattuma!
Ole hyvä vaan! Elämä on valintoja. Myös mulle.no jos kerran tiedät niin kerro mullekkin
ja en avaa sun linkkejä, kerro omin sanoin
...ettet vain raahannut kassissasi mukana niitä peffansuuntaisia asioitasi...silloin tyhjäkin kassi painaa kivireen tavoin*halaaruttaan*Päivää på kettingen.
Kaffia juotu, lasagnea syöty ja asiat enimmäkseen päin persettä.
Päivän kirjasaalis sentään oli hyvä.
Milne - Nalle Puh: Kootut kertomukset ja runot - kuvitettu laitos
Peter von Bagh - Elämää suuremmat elokuvat
Miten kaksi kirjaa voikin painaa noin paljon. Tuli ihan hiki raahatessa.
En just nyt....ettet vain raahannut kassissasi mukana niitä peffansuuntaisia asioitasi...silloin tyhjäkin kassi painaa kivireen tavoin*halaaruttaan*
Pystytkö toviksi ottamaan vaikka etäisyyttä nuista asioista ja keskittymään johonkin aivan muuhun ja edes himppusesti jopa kivaankin asiaan?
No jopas nyt...En just nyt.
Ex- rouvakulta kun tekee parhaansa kiristääkseen vieterini katki.
Viimeisin viesti häneltä oli, että hän ilmoittaa kun kototönön myynti ja muutto ovat siinä vaiheessa, että minun sopii noutaa sinne erossa jääneet tavarani pois.
Tänään soitti vanhempi poika.
Äitinsä on muuton yhteydessä roudannut "minun" tavarani poikani yksiöön ja poika pyysi, että tulisin hakemaan ne mahdpian pois. Ei siis tämä(kään) mennyt ihan kuin oli sovittu.