mullon semmonen vahva tunne asiasta.Mistäs tiiät
mullon semmonen vahva tunne asiasta.Mistäs tiiät
Höpö höpö.mullon semmonen vahva tunne asiasta.
Mun lapset vierailivat konttorilla muistaakseni kerran, ehkä kaksi. Oli kesä ja lomat ja rouva oli lasten kanssa kaupungilla ja tulivat piipahtamaan. Mut eivät hoitoon.Ei näköjään riitä että raahataan jälkikasvu töihin vaan lisäksi ne yritetään tuupata toisten hoidettavaksi
"Hei Bitch, voihan tää meidän Nico-Petteri olla tunnin tässä sun huoneessa kun mulla on Skype-palaveri?" "No ei voi. Jos sun on pakko ottaa ipana töihin olet varmaan valmistautunut hoitamaan sekä ipanan että työsi"
Vuoden työkaveripokaali odottaa taas
...täällä on ipanat jo saunassa, mä pääsen kohtatäällä ei palele eikä sada vettä.
saunan taidan silti kohta lämmittää.
Tommoisissa asiakastapaamisissa on semmoinen juttu, että kun itte tietää, että osaa niin hemmetinkö pelättävää siinä olis?Mutta hei, se mun korkkariton asiakastapaaminen....
..on onneksi takanapäin ja hjuvin suoritettuna
Vaikka huomasin itessäni semmosen jutun, että tommosia kohtaamisia jännitänkin ihan *ufopääkkösenä*. Hepulikohtaus just ennen h- hetkeä, sitten näin jälkikäteen muisteltuna hernerokkasumussa tavattu ja asiat järjestykseen laitettu - löytyy mustaavalkoisella- eli vähänkö oon hyvä kun itse jutusta en juurikaan muista niin mitään...
Tälle viikolle ei pitäs olla nakitettuna enää moisia tsydeemejä*peukuttaa*
No hiiestako ma tiian minka takia mun pitanee naemma kohtuullisen usein saada tommoset ihmeen janskapanskatyskohtaukset paallensa ...mutta mita ilmeisimmin nuo ovat vain hyvasta koska onnistun !Tommoisissa asiakastapaamisissa on semmoinen juttu, että kun itte tietää, että osaa niin hemmetinkö pelättävää siinä olis?
Mä toki tunnen jokusen jotka osaamisestaan huolimatta menevät täysin kipsiin jos yleisöä on enemmän kuin yksi.
Tunnen mä niitäkin jotka vetää ihan surutta vaik oma osaaminen olis vielä neuvolassa.
Aijai, punasipulia ja pinaattia, nami. Punasipuli nyt meneekin melkein minkä kanssa vaan...jaahas...sipuli on hyvaa . Menee ihan raakanakin jossain ihanassa salaatissa mutta siis totta ihmeessa se kuuluu ruuan joukkoon makua antamaan
Jos meijen hurmurilta asiaa kysyis niin sipuli ei kuuluis niin mihinkaan. Ehken joksikin iankaikkiseksi fossiiliesiintymaksi.
Ja vaikka oisin sen pilkkonut ihan miniseksi, niin tasan tarkkaan toi tuulastaa sielta sen yhdenkin lapikuultavan palasen. Ja se on homma seis silla kertaa.
Toistaiseksi, ma luulen etta kylla hankin oppii sietamaan sita ja ehka jopa tykkaamaankin siita
Sienetkin on hyvia . Vaikka en todellakaan ole aina niista tykannyt. Hiljaksiin opetellut. Mutta ei mun kanssa kannata menna sienimettaan ellei ihan ehdoin tahdoin halua elaa vaarallisesti...mun sienituntemus on nolottavan vahaista eli otokkaliimapaperinaoloa pukkaa
...eli siella on hoidettu sujuvasti parisuhdelaatuaikaa lahentymisen merkeissa...you know...ihunat maalipiskut ja raidatIltaa vika maalausrundi suoritettu tältä erää Nyt kun ilmatkin parani, niin sopivasti kohta pääsee lomalle
Ää, unohdin sotata...eli siella on hoidettu sujuvasti parisuhdelaatuaikaa lahentymisen merkeissa...you know...ihunat maalipiskut ja raidat
..no menkoon taman kerran...onhan aina bodypaintingit keksitty ja se nyt onnistuu varmaan vaikka pelkalla kylpyvaahdollakin...jos vesivarit on pikkutoffosen hallussa...Ää, unohdin sotata
minä kohtaan joka päivä asiakaita. ovat vielä yleensaä pirun kiukkuisia kun koneet seisoo. kerran mua on varoitettu että asiakas on tosi vihanen. otin haukun matkaan. asiakas sit lähinnä leikki haukun kaa.Mutta hei, se mun korkkariton asiakastapaaminen....
..on onneksi takanapäin ja hjuvin suoritettuna
Vaikka huomasin itessäni semmosen jutun, että tommosia kohtaamisia jännitänkin ihan *ufopääkkösenä*. Hepulikohtaus just ennen h- hetkeä, sitten näin jälkikäteen muisteltuna hernerokkasumussa tavattu ja asiat järjestykseen laitettu - löytyy mustaavalkoisella- eli vähänkö oon hyvä kun itse jutusta en juurikaan muista niin mitään...
Tälle viikolle ei pitäs olla nakitettuna enää moisia tsydeemejä*peukuttaa*
Täälläkin väsymys painaa. Haukotus tänään ajoissa nukkumaan.Torkahdin
Sulla onkin siella kivana vahvistuksena toi haukkus, maailman paras neuvottelijaminä kohtaan joka päivä asiakaita. ovat vielä yleensaä pirun kiukkuisia kun koneet seisoo. kerran mua on varoitettu että asiakas on tosi vihanen. otin haukun matkaan. asiakas sit lähinnä leikki haukun kaa.
suurin osa mun asiakkaista vie mut syömää tai kaffeelle. ovat iloisia kun työt jatkuvat.
kyl fiksujen ihmisten kaa pärjää.Sulla onkin siella kivana vahvistuksena toi haukkus, maailman paras neuvottelija
Ja joo, joka paiva makin kohtaan asiakkaita mutta tammoset miitingit nyt ovat mulle viela ns. kasvunpaikkoja . Ihan ookoo, kaitpa naihinkin oppii.
Iteasiassa tassa viime aikoina on asiakkailta tullut vain hyvaa palautetta, kun henkilokunta on omistautunutta ja hyvantuulista ja avuliasta eli ihmisia oikeissa kohdissa
Ei huonoo siis