The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei näköjään riitä että raahataan jälkikasvu töihin vaan lisäksi ne yritetään tuupata toisten hoidettavaksi :devil:

"Hei Bitch, voihan tää meidän Nico-Petteri olla tunnin tässä sun huoneessa kun mulla on Skype-palaveri?" "No ei voi. Jos sun on pakko ottaa ipana töihin olet varmaan valmistautunut hoitamaan sekä ipanan että työsi"

Vuoden työkaveripokaali odottaa taas
Mun lapset vierailivat konttorilla muistaakseni kerran, ehkä kaksi. Oli kesä ja lomat ja rouva oli lasten kanssa kaupungilla ja tulivat piipahtamaan. Mut eivät hoitoon.

Toimiston sihteerillä oli toisinaan töissä mukana koira ihan koko päivän. Mut kun kukaan ei ilmoittautunut pahanlaatuiseksi koira- allergikoksi niin mitäs sen on väliä jos sihteerin toimistossa on koira jonka hän lounastunnilla lenkittää.

Tommoiset ovat ihan okei. Ja aivan eri asioita kuin tuoda Janica- Petteri työpaikalle päivähoitoon.
 
Se on moikat ja päivää :)!

Tiiät, että tykkään sateesta :). Ihan sama oikeestaan että tihkuttaako vai tuleeko kaatamalla...kunhan lätäköissä löytyy*peukuttaa*.

..nyt taijankin sitten ottaa iltapalaksi pippurilla ja suolalla maustettuja kumppareita*luimistelen*

Mieti nyt. Heinäkuu. Hei- nä- kuu. Osaan tavuttaa :). En ymmärrä vaan missä se inkkarikesä luuraa.

Aurinko. Tuu takas. Mulla jäätyy peffa ja varpaat ja nenä ja sormet ja...no helahoito kun saan palella sekä sisällä että ulkona. Heinäkuussa.

Muutan Grönlantiin. Siellä on aina kylmä eikä tartte vahingossakaan päästä nauttimaan auringon lämmöstä.

Vaikka villasukat nyt onkin jees <3 ja villapuserokin :). Ja tee maistuu :).

Tästä tuli melkein kamala uliuli- joikaaminen*varovaisena*...mutta päivän yksi mahtijuttu on se että.


Ei. Näkynyt. Yhtäkään. Itikkaa. Paarmaa.
*ketkuttaa ja jammailee*

YHTÄKÄÄN!!!!!!*kiekasee kovaa ja korkeelta*

:D
 
Mutta hei, se mun korkkariton asiakastapaaminen....

..on onneksi takanapäin ja hjuvin suoritettuna :)

Vaikka huomasin itessäni semmosen jutun, että tommosia kohtaamisia jännitänkin ihan *ufopääkkösenä*. Hepulikohtaus just ennen h- hetkeä, sitten näin jälkikäteen muisteltuna hernerokkasumussa tavattu ja asiat järjestykseen laitettu - löytyy mustaavalkoisella- eli vähänkö oon hyvä :D kun itse jutusta en juurikaan muista niin mitään...

Tälle viikolle ei pitäs olla nakitettuna enää moisia tsydeemejä*peukuttaa*
 
  • Tykkää
Reactions: päätön ja epek
Hah, ihan mahdotonta kiitämistä täällä...unohdin sujuvasti kirjastossakäynnin ja eräpäivää pukkaa ja kortti itessään tietty jossakin jemmassa tähän hätään etten koneella pysty uusimaan eli....ulos reinoon ja wrooom!

Nyt jos rauhottus....:D
 
Mutta hei, se mun korkkariton asiakastapaaminen....

..on onneksi takanapäin ja hjuvin suoritettuna :)

Vaikka huomasin itessäni semmosen jutun, että tommosia kohtaamisia jännitänkin ihan *ufopääkkösenä*. Hepulikohtaus just ennen h- hetkeä, sitten näin jälkikäteen muisteltuna hernerokkasumussa tavattu ja asiat järjestykseen laitettu - löytyy mustaavalkoisella- eli vähänkö oon hyvä :D kun itse jutusta en juurikaan muista niin mitään...

Tälle viikolle ei pitäs olla nakitettuna enää moisia tsydeemejä*peukuttaa*
Tommoisissa asiakastapaamisissa on semmoinen juttu, että kun itte tietää, että osaa niin hemmetinkö pelättävää siinä olis?

Mä toki tunnen jokusen jotka osaamisestaan huolimatta menevät täysin kipsiin jos yleisöä on enemmän kuin yksi.

Tunnen mä niitäkin jotka vetää ihan surutta vaik oma osaaminen olis vielä neuvolassa.
 
..jaahas...sipuli on hyvaa :). Menee ihan raakanakin jossain ihanassa salaatissa mutta siis totta ihmeessa se kuuluu ruuan joukkoon makua antamaan :)

Jos meijen hurmurilta asiaa kysyis niin sipuli ei kuuluis niin mihinkaan. Ehken joksikin iankaikkiseksi fossiiliesiintymaksi.

Ja vaikka oisin sen pilkkonut ihan miniseksi, niin tasan tarkkaan toi tuulastaa sielta sen yhdenkin lapikuultavan palasen. Ja se on homma seis silla kertaa.

Toistaiseksi, ma luulen etta kylla hankin oppii sietamaan sita ja ehka jopa tykkaamaankin siita :)

Sienetkin on hyvia :). Vaikka en todellakaan ole aina niista tykannyt. Hiljaksiin opetellut. Mutta ei mun kanssa kannata menna sienimettaan ellei ihan ehdoin tahdoin halua elaa vaarallisesti:cautious::alien:...mun sienituntemus on nolottavan vahaista eli otokkaliimapaperinaoloa pukkaa :D
 
Tommoisissa asiakastapaamisissa on semmoinen juttu, että kun itte tietää, että osaa niin hemmetinkö pelättävää siinä olis?

Mä toki tunnen jokusen jotka osaamisestaan huolimatta menevät täysin kipsiin jos yleisöä on enemmän kuin yksi.

Tunnen mä niitäkin jotka vetää ihan surutta vaik oma osaaminen olis vielä neuvolassa.
No hiiestako ma tiian minka takia mun pitanee naemma kohtuullisen usein saada tommoset ihmeen janskapanskatyskohtaukset paallensa :D...mutta mita ilmeisimmin nuo ovat vain hyvasta koska onnistun :)!

Mutta laittahan se jalkikateen hihityttamaan itteani, etta hui sentaan minka moron selatinkaan :D...
 
..jaahas...sipuli on hyvaa :). Menee ihan raakanakin jossain ihanassa salaatissa mutta siis totta ihmeessa se kuuluu ruuan joukkoon makua antamaan :)

Jos meijen hurmurilta asiaa kysyis niin sipuli ei kuuluis niin mihinkaan. Ehken joksikin iankaikkiseksi fossiiliesiintymaksi.

Ja vaikka oisin sen pilkkonut ihan miniseksi, niin tasan tarkkaan toi tuulastaa sielta sen yhdenkin lapikuultavan palasen. Ja se on homma seis silla kertaa.

Toistaiseksi, ma luulen etta kylla hankin oppii sietamaan sita ja ehka jopa tykkaamaankin siita :)

Sienetkin on hyvia :). Vaikka en todellakaan ole aina niista tykannyt. Hiljaksiin opetellut. Mutta ei mun kanssa kannata menna sienimettaan ellei ihan ehdoin tahdoin halua elaa vaarallisesti:cautious::alien:...mun sienituntemus on nolottavan vahaista eli otokkaliimapaperinaoloa pukkaa :D
Aijai, punasipulia ja pinaattia, nami. Punasipuli nyt meneekin melkein minkä kanssa vaan.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Mutta hei, se mun korkkariton asiakastapaaminen....

..on onneksi takanapäin ja hjuvin suoritettuna :)

Vaikka huomasin itessäni semmosen jutun, että tommosia kohtaamisia jännitänkin ihan *ufopääkkösenä*. Hepulikohtaus just ennen h- hetkeä, sitten näin jälkikäteen muisteltuna hernerokkasumussa tavattu ja asiat järjestykseen laitettu - löytyy mustaavalkoisella- eli vähänkö oon hyvä :D kun itse jutusta en juurikaan muista niin mitään...

Tälle viikolle ei pitäs olla nakitettuna enää moisia tsydeemejä*peukuttaa*
minä kohtaan joka päivä asiakaita. ovat vielä yleensaä pirun kiukkuisia kun koneet seisoo. kerran mua on varoitettu että asiakas on tosi vihanen. otin haukun matkaan. asiakas sit lähinnä leikki haukun kaa.
suurin osa mun asiakkaista vie mut syömää tai kaffeelle. ovat iloisia kun työt jatkuvat.
 
minä kohtaan joka päivä asiakaita. ovat vielä yleensaä pirun kiukkuisia kun koneet seisoo. kerran mua on varoitettu että asiakas on tosi vihanen. otin haukun matkaan. asiakas sit lähinnä leikki haukun kaa.
suurin osa mun asiakkaista vie mut syömää tai kaffeelle. ovat iloisia kun työt jatkuvat.
Sulla onkin siella kivana vahvistuksena toi haukkus, maailman paras neuvottelija (y)

Ja joo, joka paiva makin kohtaan asiakkaita mutta tammoset miitingit nyt ovat mulle viela ns. kasvunpaikkoja :). Ihan ookoo, kaitpa naihinkin oppii.

Iteasiassa tassa viime aikoina on asiakkailta tullut vain hyvaa palautetta, kun henkilokunta on omistautunutta ja hyvantuulista ja avuliasta eli ihmisia oikeissa kohdissa :)

Ei huonoo siis :)
 
Sulla onkin siella kivana vahvistuksena toi haukkus, maailman paras neuvottelija (y)

Ja joo, joka paiva makin kohtaan asiakkaita mutta tammoset miitingit nyt ovat mulle viela ns. kasvunpaikkoja :). Ihan ookoo, kaitpa naihinkin oppii.

Iteasiassa tassa viime aikoina on asiakkailta tullut vain hyvaa palautetta, kun henkilokunta on omistautunutta ja hyvantuulista ja avuliasta eli ihmisia oikeissa kohdissa :)

Ei huonoo siis :)
kyl fiksujen ihmisten kaa pärjää.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä