tsuferaffi
Jos mä oisin itikka, niin kyllä mäki sua vähä maistelisinMeinaa olla aika tuskainen olo . Ei tarvii varmaan nukkua ensi yönäkään .
Jos mä oisin itikka, niin kyllä mäki sua vähä maistelisinMeinaa olla aika tuskainen olo . Ei tarvii varmaan nukkua ensi yönäkään .
Jos mä oisin itikka, niin kyllä mäki sua vähä maistelisin
apteekistaMistäs mie sitä tähän hätään saan
Liian kaukana mokoma päivystävä .apteekista
mä olen vissiin niitä harvoja onnellisia jotka saa olla rauhassa kaikenmaailman verenimijöiltä ja jos joku erehtyy pistämään niin ei iske kutina.Liian kaukana mokoma päivystävä .
Arvaa olenko kateellinenmä olen vissiin niitä harvoja onnellisia jotka saa olla rauhassa kaikenmaailman verenimijöiltä ja jos joku erehtyy pistämään niin ei iske kutina.
jos vähän?Arvaa olenko kateellinen
Hyvää yötä sullekin!Mä lähden justnytheti nukkumaan .
Hyvää yötä sulle, näe kauniita unia ja nuku hyvin *pus*
Yökyöpeleille mukavaa valvomista ...
Vie hetken päästä lomarytmiinHuomenta muruset.
Voi nenä loma eikä nukuta enää
Joo,niin taitaa viedä. Heräsin suurin piirtein siihen aikaan kuin yleensä työpäivänä.Vie hetken päästä lomarytmiin
Meillä ainakin riitti että haki kesäksi hoitopaikkaa, taitaa olla jopa kunnan vastuulla järjestää hoitopaikka.Luulin että tää on työpaikka. Yhdellä on mukanaan kakarat ja yhdellä koira.
Kun on kesäaikaan hoito-ongelmia
Eeehhhei kuule kullanmuruja voi mihkään varahoitoon laittaa, ne saa traumoja!Meillä ainakin riitti että haki kesäksi hoitopaikkaa, taitaa olla jopa kunnan vastuulla järjestää hoitopaikka.
Noin myöhään? Häpeäisit.Heräsin taas päivään!!!!