The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:D - daa, ja ton kokoisesta listasta jää kauppaan kuitenkin ainakin yksi asia, joka on...

Ootko sä tulossa meille :)? Vai onko tarkoitus että mä sivistän itteäni Tex Willerin suhteen ja referoin sen sitten sulle hyvin seikkaperäisenhattarallisesti*pyörittelee silmiään*:D?
Minä tulen vain jos kutsutaan.
Ja lähden pois kun käsketään.
TexWillerissä suosikkini on "Timantti- Jimin kosto". Numerot 8 - 11 1974
Sitä ei tarvitse referoida koska osaan sen ulkoa.
 
No nii oliha nopee käynti, päästiin jo n 15.10 ja kolme kysymystä,pari sormenjälkee ja allekirjotus,se oli siinä ja molemmat päästiin pois.:D(y):rolleyes: sitten cittarilla herkkuostoksilla :p:p irtokarkkia molemmille,mulle suklaasoijamaitoo ja saatiin fazerin suklaakonvehtirasia ilmaiseksi,ku ladattiin kännyyn k- ruokasovellus
 
No nyt saa mun puolesta virallisesti alkaa viikonloppu, hipheijaa!

Vellokset jossakin, tosin soitettaessani ja kysyessäni molemmat koijarit vastaavat olevansa .."..täällä.."*varovaisen epäilevänä*...eli siis olemme siinä pisteessä missä äidille ei kerrotakaan jalanjälkikuvioita *iikk* *byhyy*....

Tirpana onneksi viihdyttää seurallansa<3:)

Kaupassaki käyty kääntymässä, tätä nykyä parkkipaikatkin kortilla eli kylässä on eloa ja väkeä :)....Kauppalistakin tuli otettua mukaan sekä varamuovikasseja ja hienosti tavarat liukuivat hihnalla eteenpäin kunnes...jaa, pitikö nämä maksaakin?! Tuota....ihan pikkunen hetkinen*punoitukset*...

Näin. Ei ole mulla "näin teet rutiinilla kauppareissusi"- ohjelmaa todellakaan päivitettynä :D - onneksi autosta löytyi lompakko*peukuttaa* eikä ollut paniikkijonoa.

Ai ni. Tulipa sitten nähtyä ja koettua semmonenkin hämmentävä tilanne, että aivan uppo- outo miehentekele tarttui housunpunttiini kiinni ja pienen neuvonpidon tiimoilta jäi jälkeeni itkemään*päättömän hymppä tähän*.....


Että mitenkä tohonki nyt sitten suhtautuis? Kait se on vain todettava, kun muutakaan en voi, että taijan olla vielä melkosen vetävänoloinen naisenkutale:).....ainakin tommosen miehentekeleen mieleen joka on himpan päälle vuoden ikäinen.....:D*peukuttaa*<3
 
Yinksu
Juu hei vaan. Se on sitten taas ankee viikonloppu edessä, pelottaa vähän. Onneksi ei tarvii ulkoistautua jos ei halua kun pimeetä ja harmaata luvattu koko vikonlopuksi. Töissä koko päivän pää kipeenä, hirveesti oli hommia,tuska ja kuuma. Kaupas pikasesti kävin, matkaan tarttu kaikkea mitä ei olis tarvinnu ja loput märkänee taas kaappiin. Kaupasta nukkumaluukkuun ja kahen tunnin tirsat...mahtaisko jatkaa aamuun asti. Näin unta exästä...ei tainnu olla kuitenkaan enneuni:unsure:
 
Yinksu
Kävin kotimatkalla samalla kurvaamassa yhden asunnon kautta tai siis vaan rappukäytävässä mitä eilen katsoin siis siellä mikä lyhentäisi työmatkaa. Joo, siisti oli niin pihalta kuin rappukäytävästä, siel oli viherkasveja ja kaikkea....mut se oli joku senioritalo:confused::D Ehkä ei virallisesti, en tiedä mutta joo sellaselta vaikutti. Oli helppo liikkua ja oli kaikki avustukset. Että ei ehkä sittenkään.Joku mummo katto ikkunasta ja parkkiksellakin joku pappa katto mua vähän silleen et mikäs hiippari tuolla menee. Mut oli ihan jees alue, en ees tienny tosta vaikka oon satamiljoonakertaa tuollakin pyöriny.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä