mummotunnelissako?Täällä on taas silakkamarkkinat.
mummotunnelissako?Täällä on taas silakkamarkkinat.
... - no tuokin on tasan tarkkaan tulossa........mutta ei vielaVoipi vaan vellokset alkaa tuumimaan, että "jatkossa ei varmana tulla kotiin ennen kuin äiskä ihanvarmana on jo nukkumassa."
sillon on aikaa miettiä turhuuksia.Miksi aamusin ja iltasin rupee ahdistaa enemmän?
Turhuuksia... Höh.sillon on aikaa miettiä turhuuksia.
Mä virittelen täs kans jo telkkarikanavaa pikkuhiljaa Arskaa varten. Ja kattelen napostelukasaa sohvan vierelle. Ja sammuttelen puhelinta ja laitan pumpulia ovikelloon... eiku sitä onkin siellä jo vanhastaan.Komistusvellokset kotiutuneet vuolaiden "..sorisorisorisori, aiti, kannykat unohtuivat!!"- stereotervehdyksien seka - yllatysyllatys - se olinkin sitten mina joka sai halauksia <3...
Naista pitaa nauttia ihan taysilla, kun omat ipanat halaavat...
Ja iltawillityksia hiljaksiin virittelemaan...
..ma puolestaan yritan tassa laittaa tata paakkosta "ajoissa koisaamaan"- asetuksille......joten saas nahda kuinka eukondeeruksen kay... Huomennakin ois semmonen paiva, etta pitas olla korvien valissa jotain toimintaa ja pitas osata olla jotenkin fiksuna ja ennen kaikkea asiallisena...Mä virittelen täs kans jo telkkarikanavaa pikkuhiljaa Arskaa varten. Ja kattelen napostelukasaa sohvan vierelle. Ja sammuttelen puhelinta ja laitan pumpulia ovikelloon... eiku sitä onkin siellä jo vanhastaan.
Mä taas rupeen virittelee itteeni iltapuulle...pitäs pitää se säännöllisyys nyt yllä et sais ton unirytmin kohilleen mut saattaa siinä mennä aikaa.Mä virittelen täs kans jo telkkarikanavaa pikkuhiljaa Arskaa varten. Ja kattelen napostelukasaa sohvan vierelle. Ja sammuttelen puhelinta ja laitan pumpulia ovikelloon... eiku sitä onkin siellä jo vanhastaan.
Viddu, unohdin ostaa poppareita.Mä virittelen täs kans jo telkkarikanavaa pikkuhiljaa Arskaa varten. Ja kattelen napostelukasaa sohvan vierelle. Ja sammuttelen puhelinta ja laitan pumpulia ovikelloon... eiku sitä onkin siellä jo vanhastaan.
...do dih, Gavlessa kun on se oma pukkinsa niin pittaahan sita nyt Helsingissa olla se oma kuukkeli...
Noi on kanssa hyviäIhan ite paistettua silakkaa. Hyi teitä.
Iltaa! Joo, viddu popparit, ihan samaa mieltä. Oli varmaan joku viallinen pussi. Alle kahdessa minuutissa kauhee kärtsä ja savu eikä ollut liikaa tehoja mikrossa. Tässä sitä on tuuletettu kämppää ja edelleen kauhee dunkkisViddu, unohdin ostaa poppareita.
Voi kökkö.Iltaa! Joo, viddu popparit, ihan samaa mieltä. Oli varmaan joku viallinen pussi. Alle kahdessa minuutissa kauhee kärtsä ja savu eikä ollut liikaa tehoja mikrossa. Tässä sitä on tuuletettu kämppää ja edelleen kauhee dunkkis
Öitä ja unia.Koitan saada unta. Öitä.
Rauhallista unta, nuku hyvin.Koitan saada unta. Öitä.