The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
En mä rupee syömään lääkkeitä tähän. Jos meen hunnigolle tän myötä niin sitten varmaan meen. Ruokaa en jaksa edes laittaa ja muualla syöminen on tuskaa sekin kun haluun vaan äkkiä pois.
Kuulepas, lääkäri laittaisi sulle ihan mielellään lyhyen kuurin unettomuuteen. Itse söin hetken aikaa Diapamia, yksi ero nuorempana otti sen verran lujille. Lyhyt kuuri unettomuuteen, siihen ei jää koukkuun. Nukkuneena ajatus kulkee selkeämmin.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Yinksu
Kuulepas, lääkäri laittaisi sulle ihan mielellään lyhyen kuurin unettomuuteen. Itse söin hetken aikaa Diapamia, yksi ero nuorempana otti sen verran lujille. Lyhyt kuuri unettomuuteen, siihen ei jää koukkuun. Nukkuneena ajatus kulkee selkeämmin.
Mä vähän karsastan tollasia lääkkeitä. Ja ei mikään houkutus mennä itkee lääkärille että tuli ero nekun kirjaa kaikki ka sit leimataan ties miks ja sitä kysytään vuosienki päästä et onko tilanne mikä.
 
No veli käyttää sillöin tällöin lääkärin määräämiä nukahtamislääkkeitä,eikä ole ongelmia.
 
Mä vähän karsastan tollasia lääkkeitä. Ja ei mikään houkutus mennä itkee lääkärille että tuli ero nekun kirjaa kaikki ka sit leimataan ties miks ja sitä kysytään vuosienki päästä et onko tilanne mikä.
Jos oikeasti ei pysty nukkumaan niin lääkkeillä on roolinsa.
Ei missään nimessä SSRI lääkitystä tai opiaattipohjaisia tsydeemejä eikä semmosia kuin pamit niillekkin oma nimi en muista.
 
No ei ole.
Oletko itse käyttänyt? Mie en oo mutta läheltä löytyy ja huonot oli tsydeemit.
En ole kayttanyt mutta oon saanut hyvinkin lahelta seurata ihmisia jotka ovat kayttaneet ja hyvin tuloksin :)

Ja just tommosissa akuuteissa stressioiretapauksissa ovat olleet suureksi avuksi toimintaan paasemiseksi seka arjesta, omasta elosta kiinniottajaksi. Ja edelleen painotan etta kyseessa mieto laakitys.

Ei kaikkea tarvitse lahtea kantamaan. Apuja on saatavilla. Jokaiselle jotakin.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja HopeaToffee
En ole kayttanyt mutta oon saanut hyvinkin lahelta seurata ihmisia jotka ovat kayttaneet ja hyvin tuloksin :)

Ja just tommosissa akuuteissa stressioiretapauksissa ovat olleet suureksi avuksi toimintaan paasemiseksi seka arjesta, omasta elosta kiinniottajaksi. Ja edelleen painotan etta kyseessa mieto laakitys.

Ei kaikkea tarvitse lahtea kantamaan. Apuja on saatavilla. Jokaiselle jotakin.
Olen suuresti erimieltä.
Apuja niin ihmisiä muita se on parempi kuin aivojen liuottimet joita myös "lääkkeiksi' kutsutaan.
 
Olen suuresti erimieltä.
Apuja niin ihmisiä muita se on parempi kuin aivojen liuottimet joita myös "lääkkeiksi' kutsutaan.
Hei, ihan kaikessa rauhassa vaan :)

Kuten sanoin jokaiselle jotakin. Yksi valitsee ja kokee paremmaksi laakityksen, toinen terapian ja kolmas himourheilun ja neljas... Kunhan saa sen tarvitsemansa avun siihen tilanteeseensa.

Rauha?:)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä