ei tuu ei.on la aamu eikä töllöstä tuu mitään??!
ei tuu ei.on la aamu eikä töllöstä tuu mitään??!
Tuntuu ettei sieltä tule koskaan mitään.Onko tosiaan niin että on la aamu eikä töllöstä tuu mitään??! mitä tässä nyt muuta voi kun edes jaksa mitään muuta kuin makoilla.
Tuleehan sieltä joka kanavalta ohjelmaaOnko tosiaan niin että on la aamu eikä töllöstä tuu mitään??! mitä tässä nyt muuta voi kun edes jaksa mitään muuta kuin makoilla.
PäivääPäivää
Mitäs täällä punastellaan?
Sä oot buubis! taas vaihtanut nikkiäJaaha, mulla meni kirjaimellisesti murua rinnan alle.
Halusin lyhentää Amelieen mutta se oli varattu.Sä oot buubis! taas vaihtanut nikkiä
PitääHalusin lyhentää Amelieen mutta se oli varattu.
Pitääkö mun ottaa boobis takas? Kaik sanoo boobiksi.
Höpön pöpö, se on vain entistä enemmän täyteläisyyttäTupakin lopettaminen on persiistä. Olen lihonut 4kg. Tässä läskissä vartalossa siihen ei ole varaa.
163/88 ei ole kiva. Pitää laittaa peppu pyörimään niin kilot lähtevät.Höpön pöpö, se on vain entistä enemmän täyteläisyyttä
Ja hienoa, että oot lopettanut polttamisen! Terveys ennen kaikkea ....mutta jos sua riepoo pahasti noi tulleet kiloset, niin kyllä sä ne karistat poiskin - peppua vain pyörittämään
Otan sen sit takas.Pitää
Otan sen sit takas.
Mui tinkunenMoi kattinen
Kyllä sä kikat tiiät...mies mukaan pyöritykseen niin homma toimii sukkelammin163/88 ei ole kiva. Pitää laittaa peppu pyörimään niin kilot lähtevät.