Onko mulla joku uutinen nyt jääny välistä?Päivystykset on lakossa, ei siellä tehdä kuin pakolliset toimenpiteet
Onko mulla joku uutinen nyt jääny välistä?Päivystykset on lakossa, ei siellä tehdä kuin pakolliset toimenpiteet
Hae lasit?Miksei mun video näy???
Lisperiini. *hattuhymiö*Jenni!
Haudihou.
Siis en minäkään ole mistään päivystyslakosta kuullut?Onko mulla joku uutinen nyt jääny välistä?
Näkyy ihan hyvinMiksei mun video näy???
Tinkerbell! Hyvä että pyyhkii hyvin, niin mullakin!Diksunen
Lyhyestä virsi kaunis,hyvin pyyhkii
Official palstatotuushan on se, että päätön jyystää sitä samalla kun itse postaa ketjuun.Missä muuten on @Lunatic kun ei ole näkynyt.
Mä oon kertonut jo mun kuulumisia täällä joskus aiemmin . Sitä samaa. Oikeeta elämää. Tällä hetkellä oon tylsistynyt, koska mies ei oo kotona eikä oo mitään tekemistä. Exän kanssa olisin ollut ihan innoissani, kun saan jäädä yksin kotiin . En oikein kaivannut sen seuraa.Ei mitään uutta auringon alla, same old. Kai.
Sun pitää kertoa kuulumiasi
Huh, onneks sain kopin!DIDIÄÄÄÄÄÄÄÄRRRR! *hyppää syliin*
joitenki päiväunissa saattaa tollastakin tapahtua.Official palstatotuushan on se, että päätön jyystää sitä samalla kun itse postaa ketjuun.
Kaikki ei sitä välttämättä tiedäMä oon kertonut jo mun kuulumisia täällä joskus aiemmin . Sitä samaa. Oikeeta elämää. Tällä hetkellä oon tylsistynyt, koska mies ei oo kotona eikä oo mitään tekemistä. Exän kanssa olisin ollut ihan innoissani, kun saan jäädä yksin kotiin . En oikein kaivannut sen seuraa.
Se on vanhaa tietoo.Official palstatotuushan on se, että päätön jyystää sitä samalla kun itse postaa ketjuun.
Varmasti tuleekin, mutta toivottavasti se arki tämän seurassa on siedettävämpää kuin exän kanssa. Tällä hetkellä oon ihan onnellinen . Nyt mua stressaa enää työ- ja raha-asiat, eikä niiden lisäksi enää se kun on niin helkutin onneton muutenkin.Kaikki ei sitä välttämättä tiedä
Nääh, arki se tulee vastaan vielä tuossakin
Ei vaineskaan, se oli vitsi
Ihmiset on erilaisia ja kaikki on joskus erilaista
Se on kiva jos/kun olet onnellinen
Sun vai?joitenki päiväunissa saattaa tollastakin tapahtua.
Keskity tuohon nytTällä hetkellä oon ihan onnellinen ..