*kippis*Hyvää perrrrrjantaita kaikille.
Otetaas sille sitten.
*lähtee hakemaaan votkapottua pakkasesta ja vinon pinon napsulaseja*
*avaa toista tsihiä*
*kippis*Hyvää perrrrrjantaita kaikille.
Otetaas sille sitten.
on kyl näppärä ketju. kaik ratkeaa, automurheista leipomisiin.Päivää taas.
Tää kohta 11t täyttävä ketju on todella kiva ja käytännöllinen.
Kuvitelkaa ny! Mun ei tartte itte roikkua treffi- tai deittisivuilla.
Ketjussa on todella hyvä palvelu.
Laitoitko "peppisivun" muistiinPäivää taas.
Tää kohta 11t täyttävä ketju on todella kiva ja käytännöllinen.
Kuvitelkaa ny! Mun ei tartte itte roikkua treffi- tai deittisivuilla.
Ketjussa on todella hyvä palvelu.
Juu, mäkin olen saanut paljon kaikkia neuvoja automurheissanion kyl näppärä ketju. kaik ratkeaa, automurheista leipomisiin.
Mä juon toista siideriä. Pitäis kai se vinkkupullo avata, ku emmä turhaan sitä sieltä alkosta hakenuHyvää perrrrrjantaita kaikille.
Otetaas sille sitten.
Hyvä ottaa vähän jo esimakua huomisesta.Mä juon toista siideriä. Pitäis kai se vinkkupullo avata, ku emmä turhaan sitä sieltä alkosta hakenu
Tottakait.Laitoitko "peppisivun" muistiin
No höh. Oisit laittanu, olisin voinu raahaa reissuun mukaan pullon ja jouluna+välipäivinä iltasin siemailla sivistyneesti.Atm. mun olis pitäny laittaa noi viinit kans mukaan. Ei niitä kukaan täällä juo!
Pullo auki, korkki vitt.. Eiku heitäppä vain lattialle ja astu päälle.Mä juon toista siideriä. Pitäis kai se viskipullo avata, ku emmä turhaan sitä sieltä alkosta hakenu
ei mul oo ku Jaskaa sellanen parin sormen levynen siivu. Sillä ei pitkälle pötkitä.Pullo auki, korkki vitt.. Eiku heitäppä vain lattialle ja astu päälle.
Emmää sitä vielä ostanu Pitää sit ehkä hommata jos toi Jaska tyhjenee huomennaMä jo hätäännyin Epekin jekun takii, et nytkö se atm meinaa vetää sen vartavasten ostetun Jim Beaminkin!!
Tottakait.
Täähän on meidän toinen koti.vituttaisko teitä jos tää ketju poistettais?
Joo. Mut emmä kauheesti viitti ko mulle tulee seuraa viä tänää.. Tai no ei kai sen väliä jos on pienessä pöhnässäHyvä ottaa vähän jo esimakua huomisesta.
No pitäähän sitä ny vähän.Joo. Mut emmä kauheesti viitti ko mulle tulee seuraa viä tänää.. Tai no ei kai sen väliä jos on pienessä pöhnässä
@Asiankannattaja :n peppi on löytynyt:
http://treffit.suomi24.fi/profile/466730
Rekisteröityneenä näkee kuva-albumin, ja kyllä, siellä on punainen tukka.
Laitoitko "peppisivun" muistiin
Nyt vaan toivomaan että jostain käsittämättömästä syystä peppi kulkeutuu ak:n oven taakse ja pimputtaa ovikelloa. Itsehän ei ak:n kannata tehdä asian eteen mitään.Tottakait.