En mä ole vielä menossa lakanoihin vaikka Bondi alkaiskin. En silti katselekaan sitä.Niin siin aina käy. Milloin Bondi alkaa näkyä, niin naiset lähtee lakanoihin.
En mä ole vielä menossa lakanoihin vaikka Bondi alkaiskin. En silti katselekaan sitä.Niin siin aina käy. Milloin Bondi alkaa näkyä, niin naiset lähtee lakanoihin.
Hyvää työyötäJoo, kone kiinni. Eväät valmiiks ja töihin päin.. Hyviä öitä kaikille
Kudottu matto on hienoNo, kutomista tiätysti.
Kotona näytän Muumilaakson mörköltä kun hiippailen muodottomassa nilkkapituisessa villatakissaTai lämmin poncho
Se ainakin lämmittää kun on noin pitkäKotona näytän Muumilaakson mörköltä kun hiippailen muodottomassa nilkkapituisessa villatakissa
Ei Muumilaakson möröissä o mitään vikaa.Kotona näytän Muumilaakson mörköltä kun hiippailen muodottomassa nilkkapituisessa villatakissa
No tolla Bondilla näyttää käyvän ihan riittävästi flaksia vaik ihan jokainen nainen ei sitä lakanoissa katteliskaan.En mä ole vielä menossa lakanoihin vaikka Bondi alkaiskin. En silti katselekaan sitä.
psst. se on vain elokuvaaNo tolla Bondilla näyttää käyvän ihan riittävästi flaksia vaik ihan jokainen nainen ei sitä lakanoissa katteliskaan.
Ei olekaan. Ukkokultakin totesi että toi näyttää hyvältä, tästedes käytät burkhaa aina kun poistut talostaEi Muumilaakson möröissä o mitään vikaa.
TällaistakoEi olekaan. Ukkokultakin totesi että toi näyttää hyvältä, tästedes käytät burkhaa aina kun poistut talosta
Kiitti. Hankin tommosen ja käyn jonain aamuna lähtiessäni herättämässä äijän. " pusi kulta, mä lähen nyt töihin"Tällaistako
Ninhän sitä sanotaan, mut en kyl uskalla kuvitella miten huonossa jamassa maailma olis, jos Bond ei sitä jatkuvasti olis pelastamassa.psst. se on vain elokuvaa
Nytkin Isoveli kyttäisi kaikkea ja kaikkia jos ei Bond oisi tuhonnut SpectreäNinhän sitä sanotaan, mut en kyl uskalla kuvitella miten huonossa jamassa maailma olis, jos Bond ei sitä jatkuvasti olis pelastamassa.
Niin, itseppä sanoiKiitti. Hankin tommosen ja käyn jonain aamuna lähtiessäni herättämässä äijän. " pusi kulta, mä lähen nyt töihin"
Ninhän sitä sanotaan, mut en kyl uskalla kuvitella miten huonossa jamassa maailma olis, jos Bond ei sitä jatkuvasti olis pelastamassa.
Ei oo vielä. On nyt just Largon laivalla, eikä oo vielä edes vieny Dominoa lakanoihin, joten tää on pahasti kesken.. Saas nähdä miten tässä käy tällä kertaa.Nytkin Isoveli kyttäisi kaikkea ja kaikkia jos ei Bond oisi tuhonnut Spectreä
Samoin kuin esim Bruce Die Hardinsa kanssa. Pahat saisi kyytiä.Ninhän sitä sanotaan, mut en kyl uskalla kuvitella miten huonossa jamassa maailma olis, jos Bond ei sitä jatkuvasti olis pelastamassa.
Yksi oikea F1 kuskikin oli videolla.
Ai jaa, mä en katsonut videota ollenkaanPari oikeeta F1 kuskiakin oli videolla.