..joo, tekikin tommosen hyvin varoittamattoman esiinmarssin juutuupisen maailmasta ja vei mukanansa kokonaan , puhutteli isosti....Olipas taas kaunis kappale.
Sekin vieläLuutakin voi viedä ihan minne sattuu
Ihanaa <3 - siellä on Me Timmiset Toffoset- ryhmittymä yhdessä tsemppaamassa ja panostamassa piiiiiiiitkään ja antoisaan yhteiseloon ...mie oon niin ylpeä teistä kahdestaToki, meillä on molemmilla treinerisopparit kesän korville asti ja ruokavaliomuutos menossa. Yhteinen tuska, jaettu ilo Salilla kyllä teen ihan tosissani,mkunnolen äässini sinne raahannut. Turkkia einole tullut puhuttua, mutta suomalaiset sivistyssanat sihahtavat välillä hampaiden välistä
Kuuntelin pikkasen niitä muitakin kappaleita ja olivat ihan hyvän kuulosia..joo, tekikin tommosen hyvin varoittamattoman esiinmarssin juutuupisen maailmasta ja vei mukanansa kokonaan , puhutteli isosti....
Parin vuoden päästä täytän pyöreitä ja aion olla elämäni kunnossa. Tahtoo lihakset takaisin ja entistä ehompina nääs. Loppuu se ruikutus ja kitinä kivuista, per...le.Ihanaa <3 - siellä on Me Timmiset Toffoset- ryhmittymä yhdessä tsemppaamassa ja panostamassa piiiiiiiitkään ja antoisaan yhteiseloon ...mie oon niin ylpeä teistä kahdesta
Kastelet luutaa vähän liemiisi niin pysyy aloillaanSekin vielä
Kun on jäätä, mä kiskon aamulla peittoa ylemmäs ja herään hitaasti. Sit tuli takkaan ja paaaaljon kahvia. Puoliltapäivin voi alkaa pohtia, tekiskö lumityöt käsin, kuormaajalla vai kaivurilla. Ja iltapäivän voikin sit pyhittää sille että raahaa vettä saunalle ja lämmittää sen.Ootappas vaan talvea, kun tappelet jatkuvasti lunta, jäätä, märkyyttä ja kylmää vastaan
minäkin täytän parin vuoden päästä pyöreitä. kipuja ja särkyjä on kyl aikas paljon. onneksi sentään olen komea ja mukava.Parin vuoden päästä täytän pyöreitä ja aion olla elämäni kunnossa. Tahtoo lihakset takaisin ja entistä ehompina nääs. Loppuu se ruikutus ja kitinä kivuista, per...le.
Mä en ole kumpaakaanminäkin täytän parin vuoden päästä pyöreitä. kipuja ja särkyjä on kyl aikas paljon. onneksi sentään olen komea ja mukava.
Mulla on sekä edellisiin että seuraaviin pyöreisiin viitisen vuotta. Aion olla elossa. Ehkä.minäkin täytän parin vuoden päästä pyöreitä. kipuja ja särkyjä on kyl aikas paljon. onneksi sentään olen komea ja mukava.
Mä oon sitte sua pari vuotta vanhempi .... Ja viisaampiMulla on sekä edellisiin että seuraaviin pyöreisiin viitisen vuotta. Aion olla elossa. Ehkä.
Sä tasoitat tilanteen olemalla upea ja ihanaMä en ole kumpaakaan
...näinpä se on tehtävä mutta huomennapa on jo perjantai eli se päivä menee ihan niin höpötellessä ja hihitellessä väsyneen levottomana eli sukkelasti ja sitten sitä saakin elbailla ja rötväillä kahden päivän edestä synnillisesti !Huomenna taas duuniin, huokaus
Et ehkä komea mutta kaunisMä en ole kumpaakaan
Dodih - nälkä kasvaa syödessä , anna vaan palaa, nainen, kerran siltä tuntuu ja maistuuTässä mietin, että voisin jatkaa opintoja...
koulussakin kai voi olla kivaa, en tiedä. mut töissäkin voi olla mukavaa, sen tiedän.Tässä mietin, että voisin jatkaa opintoja...
En voi kiistää, kultakalakin on pari vuotta mua viisaampiMä oon sitte sua pari vuotta vanhempi .... Ja viisaampi