The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Toki, meillä on molemmilla treinerisopparit kesän korville asti ja ruokavaliomuutos menossa. Yhteinen tuska, jaettu ilo :D Salilla kyllä teen ihan tosissani,mkunnolen äässini sinne raahannut. Turkkia einole tullut puhuttua, mutta suomalaiset sivistyssanat sihahtavat välillä hampaiden välistä
Ihanaa :) <3 - siellä on Me Timmiset Toffoset- ryhmittymä yhdessä tsemppaamassa ja panostamassa piiiiiiiitkään ja antoisaan yhteiseloon :)...mie oon niin ylpeä teistä kahdesta :)
 
Ihanaa :) <3 - siellä on Me Timmiset Toffoset- ryhmittymä yhdessä tsemppaamassa ja panostamassa piiiiiiiitkään ja antoisaan yhteiseloon :)...mie oon niin ylpeä teistä kahdesta :)
Parin vuoden päästä täytän pyöreitä ja aion olla elämäni kunnossa. Tahtoo lihakset takaisin ja entistä ehompina nääs. Loppuu se ruikutus ja kitinä kivuista, per...le.
 
Ootappas vaan talvea, kun tappelet jatkuvasti lunta, jäätä, märkyyttä ja kylmää vastaan
Kun on jäätä, mä kiskon aamulla peittoa ylemmäs ja herään hitaasti. Sit tuli takkaan ja paaaaljon kahvia. Puoliltapäivin voi alkaa pohtia, tekiskö lumityöt käsin, kuormaajalla vai kaivurilla. Ja iltapäivän voikin sit pyhittää sille että raahaa vettä saunalle ja lämmittää sen.

Talvi ja loma :love:

(paitsi että ekn kahden viikon jälkeen sekin vituttaa)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä