Iltaa. Hetken erehtyy olemaan muualla, niin vauvalaiset tekee joukkohyökkäyksen, Pitsillä on oma ketju ja Fami on tarkastettu ihan videolla.
Hui.
Hui.
Loppuko jallut jo?Iltaa. Hetken erehtyy olemaan muualla, niin vauvalaiset tekee joukkohyökkäyksen, Pitsillä on oma ketju ja Fami on tarkastettu ihan videolla.
Hui.
En o ollu hunningolla. Ihan kiltistu ja juonukkin vain vettä muutaman päivän.Vai anteeksi en tiijä olikko niitä vetelemässäkään
Jep. Olen ihan saatanan onnellinen tästä huomiostaIltaa. Hetken erehtyy olemaan muualla, niin vauvalaiset tekee joukkohyökkäyksen, Pitsillä on oma ketju ja Fami on tarkastettu ihan videolla.
Hui.
Vesimyrkytys!En o ollu hunningolla. Ihan kiltistu ja juonukkin vain vettä muutaman päivän.
Kaksi parsaa ristissä peukalonpään kokoisen pihvin päällä. 124e kiitos ja nakkikioskin kautta kotiin.Toki monet yhtä pienissä paikoissa ja ei niiin miellyttäviä ulkonäöltään niin sieltä saa parempaa safkaa kuin mistään muualta.
-mieluummin meen pieneen paikkaan ja saan hyvää, ei, helvetin hyvää ruokaa kuin meen isoon kauniiseen empiretyyliin sisustettuun kolmensadan ihmisen saliin josta saan paskempaa safkaa kuin ite osaan tehä.
Jep. Olen ihan saatanan onnellinen tästä huomiosta
Olikko naisissa?En o ollu hunningolla. Ihan kiltistu ja juonukkin vain vettä muutaman päivän.
Tommoiset on paikkoja joita koitan vältellä. Ei sovi mulle jos ennen ravintolaan menoa pitää syödä ja ravintolassa käynnin jälkeen pitää ettiä snagari.Kaksi parsaa ristissä peukalonpään kokoisen pihvin päällä. 124e kiitos ja nakkikioskin kautta kotiin.
Ei tällä naamalla naisissa laukata.Olikko naisissa?
eikä polvet kestäis.Ei tällä naamalla naisissa laukata.
Yhdellä mun miespuolisella tutulla on tapana sanoa ettei hänen näköiselle naamalle irtoa edes rahalla.Ei tällä naamalla naisissa laukata.
Ja moni muukin paikka vois pettää...eikä polvet kestäis.
Nyt mun täytyy ottaa kauneusunet että jaksan taas huomenna huomiohuorata ja nostaa itseäni esille. Kauniita unia kullanmurut
Mitä vittua Jukka .... eikun MikaKaksi morsianta mikalla
Yhdellä mun miespuolisella tutulla on tapana sanoa ettei hänen näköiselle naamalle irtoa edes rahalla.
Mä pelottelen toisinaan klopilla. Sanon niille et jos ette nyt rauhotu nii mä vien teijät klopin tyä hoitootutut ja sukulaiset pelottelee minulla kakaroitaan.