The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Mulla se on ollut viimoset 30v. :unsure:
*ufopääkkönen*

*ufopääkkönen*
Miksi:unsure:? Sä et tykkää uida? Tai käydä kesällä rannassa? Eikä tartte tykätäkään eikä käydäkään - vapaa valinta toki on:).... Ite en malta oottaakaan niitä rantsupäiviä kun saa upottaa paljaat jarpaat samettisen pehmeään hiekkaan tai kahlata maitovellin lämpimässä kirkkaassa vedessä:love:...

• Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Fantzu
*ufopääkkönen*

*ufopääkkönen*
Miksi:unsure:? Sä et tykkää uida? Tai käydä kesällä rannassa? Eikä tartte tykätäkään eikä käydäkään - vapaa valinta toki on:).... Ite en malta oottaakaan niitä rantsupäiviä kun saa upottaa paljaat jarpaat samettisen pehmeään hiekkaan tai kahlata maitovellin lämpössä kirkkaassa vedessä:love:...
Uimataito on huono. Pelkään että hukun. Mä tykkään olla vedessä.

Uimataito on huono. Pelkään että hukun. Mä tykkään olla vedessä.
No tuon ymmärtää kyllä. Mutta - jos haluaa sen uimataidon niin uimahalleissa järkkäävät uimaopetusta aikuisillekin (y)! Ja ne tunnit ovat suosittuja.

Vesi on elementtinä vaan niin :love:....se rauhoittaa, tuntuu hyvältä..puhuttelee..mulle riittää jo se että saan huljuttaa kättäni vapaassa vedessä, se tunne on niin..!:love:

• Tykkää
Reactions: Fantzu
Sen linkittely ärsyttää mutta en sen tähen laita lihoiksi.
:ninja:

Eiku tuohon piti kirjottaakin...

Mua taas ei hänen linkittelyt haittaa niinkään vaan se pakkosyöttö ja joo on totta ettei hänellä ole kaikki muumit laaksossa ja kanootit suorassa, mutta jotenkin sillon paloi käämit lopullisesti kun koira kuoli ja se jaksoi jauhaa vaikka kuin pitkään, että olin tappanut koirani myrkyttämällä..:notworthy:

Fantzu
No tuon ymmärtää kyllä. Mutta - jos haluaa sen uimataidon niin uimahalleissa järkkäävät uimaopetusta aikuisillekin (y)! Ja ne tunnit ovat suosittuja.

Vesi on elementtinä vaan niin :love:....se rauhoittaa, tuntuu hyvältä..puhuttelee..mulle riittää jo se että saan huljuttaa kättäni vapaassa vedessä, se tunne on niin..!:love:
Uimahallissa voin uida juoksuvyön kanssa. :rolleyes:

• Tykkää
Reactions: FreezeCat

Yhteistyössä