Paula motkottaa mulle tuolla toisella puolella. Rahkasta
Eipäs ole.Skyrr on hyvää.
Skyrr on HYVÄÄYhtä pahaa kuin skyrr.
Ei o näläkä.Tee siitä jauhelihaa.
*ufopääkkönen*Mulla se on ollut viimoset 30v.
2 eri makua maistanut. Hemmetin kitkerää. Sen pitäisi olla makeaa.Skyrr on HYVÄÄ
Ellu tahtoo piiskaa.
Voit siitä silti tehä.Ei o näläkä.
Uimataito on huono. Pelkään että hukun. Mä tykkään olla vedessä.*ufopääkkönen*
*ufopääkkönen*
Miksi? Sä et tykkää uida? Tai käydä kesällä rannassa? Eikä tartte tykätäkään eikä käydäkään - vapaa valinta toki on.... Ite en malta oottaakaan niitä rantsupäiviä kun saa upottaa paljaat jarpaat samettisen pehmeään hiekkaan tai kahlata maitovellin lämpössä kirkkaassa vedessä...
2 eri makua maistanut. Hemmetin kitkerää. Sen pitäisi olla makeaa.
Mä rakastan uimista ja sukeltelua ja ja vaikka mitääää...vesionihanaaelementtinä!!!Uimataito on huono. Pelkään että hukun. Mä tykkään olla vedessä.
En raaski.Voit siitä silti tehä.
Mä kyllä raaskinEn raaski.
3 kerta tänään kun piipaa auto mene ohi.
Sen linkittely ärsyttää mutta en sen tähen laita lihoiksi.Mä kyllä raaskin
No tuon ymmärtää kyllä. Mutta - jos haluaa sen uimataidon niin uimahalleissa järkkäävät uimaopetusta aikuisillekin ! Ja ne tunnit ovat suosittuja.Uimataito on huono. Pelkään että hukun. Mä tykkään olla vedessä.
Sie oot julmaMä kyllä raaskin
Skyrr on TOSI hyvää ja sanon tämän silläkin uhalla että saan selkäsaunan ja miljoona alapeukkua lisää*uhoaa ihan hiljaa*
Sen linkittely ärsyttää mutta en sen tähen laita lihoiksi.
Uimahallissa voin uida juoksuvyön kanssa.No tuon ymmärtää kyllä. Mutta - jos haluaa sen uimataidon niin uimahalleissa järkkäävät uimaopetusta aikuisillekin ! Ja ne tunnit ovat suosittuja.
Vesi on elementtinä vaan niin ....se rauhoittaa, tuntuu hyvältä..puhuttelee..mulle riittää jo se että saan huljuttaa kättäni vapaassa vedessä, se tunne on niin..!