Tuo on aivan oikea ajattelutapahaluan että se on kunnolla kypsää
Tuo on aivan oikea ajattelutapahaluan että se on kunnolla kypsää
Mutta ei koske kananmunia.Tuo on aivan oikea ajattelutapa
tajus se sen jekun heti *murinaa*Mutta ei koske kananmunia.
Mutta ei koske kananmunia.
Veikkaan että ovat syöneet liian raa'aksi paistettuja/keitettyjä munia ja saaneet niistä vatsavaivojaMitähän boostia ne on vetäny ku näyttäisivät sitkeesti vääntäneen jo helkutin pitkään ihan keskenään
Hahaa, Et sä voi kypsentää mitään liian raa'aks, se jätetään raa'aks, ei kypsennetä raa'aks *takertuu yksityiskohtiin kun on niin väsyny ettei keksiny nasevampaa*Veikkaan että ovat syöneet liian raa'aksi paistettuja/keitettyjä munia ja saaneet niistä vatsavaivoja
VoinpasHahaa, Et sä voi kypsentää mitään liian raa'aks, se jätetään raa'aks, ei kypsennetä raa'aks *takertuu yksityiskohtiin kun on niin väsyny ettei keksiny nasevampaa*
Anna kasvaa ja letitä ne myöhemmin, sellasille pienille ranskanleteille.
*näyttää kieltä* etpäs. Eikä nyt käydä munaväittelyä uudestaan, kaikki me tiedetään kuitenkin et ne on parhaimmillaan löysäks/pehmeäksi jätettynä
Voinpas
Nokun istuin tuulettimen eessä pelkässä tpaidassa ja pikkareissa ja söin jätskituuttiaMiten sun päivä on mennyt? Miten siellä voi olla ollut kylmä?
Nii-in sitähän mä olen aina sanonutHaluttiin että teen isomman kulhollisen lihapullia, tuotiin jauheliha jne, tein mitä halusivat ja oli kuulema täydellisen hyviäkin. ite olisin heittäny roskiin, sikanaudasta ei voi ruokaa laittaa.
*väistyy niin että muna lätsähtää seinään ja repee nauruun* Oisit menny ulos välillä lämmitteleenNokun istuin tuulettimen eessä pelkässä tpaidassa ja pikkareissa ja söin jätskituuttia
*heittää löysällä munalla* Ota koppi!
Sikanauta on kyllä kamalaaHaluttiin että teen isomman kulhollisen lihapullia, tuotiin jauheliha jne, tein mitä halusivat ja oli kuulema täydellisen hyviäkin. ite olisin heittäny roskiin, sikanaudasta ei voi ruokaa laittaa.
Oho, emmä tiennykkään olevani näin vahva*väistyy niin että muna lätsähtää seinään ja seinä repee* Oisit menny ulos välillä lämmitteleen
Mä söin kerran kaverin luona sikanaudasta tehtyä jauhelihakeittoa ja meinas kyllä yrjökin tulla sinne kyläpaikkaan visiitille sillonSikanauta on kyllä kamalaa
Tuo katotaan!Arnold Schwarzenegger
https://www.iltapulu.fi/tv/Aftermath