The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Kun huomaan ruokapöydälle totaaliunohtuneen juotavan aamupalansa, niin sitten voi kait vissiin ottaa heti perään santsikupin:notworthy:...

#kylmäkaffikaunistaapi
#samapääkkönenkesättalvet




:D hei höpösnassunen siellä, nautipa ja vietäpä kerrassaan ihanaa aurinkoista lauantaita just sillä omalla tyylilläs:love:
 
Ush.

En yhtään tykkää kauneusleikkauksista en miehillä enkä naisillakaan.

Sen ymmärrän, että jos silmäluomet alkavat valua niin että se haittaa näköä niin sit hieman kiristetään.
Jeps, turhamaisuuteen perustuvia operaatioita en jummarra ollenkaan. Mutta jos tosiaan on terveydellistä vaivaa, niin toki jotta elämänlaatu paranisi.




(...tosin itteni kohdalla vois operoida koko pääkkösen puis ja hommata uuden tilalle...)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Aina voit kysyä jelppinkiä.
Mä olen hyvä järjestämään syitä haukkumiseen.
Samma här vissiinkaitennii*huiskuttaavilkuttaa*
Pitkin viikkoa nääs iltapäivästä alkanu ihan jumalaton poskipäitten kuumotushehkutus, aivan tsihh-hottispoppanen kunnossa, ettei tod.ole ollut tarvista poskipunalle - tosin mä en tähän päivän mennessäkään osaa moista käyttää enkä edes omista:notworthy: - ja korvissakin raikunut joikaamiset jotta vissiin hyvästi oon "onnistunu" taas jossain kun joku on niin kovin antaumuksellisesti meikäläistä kärventäny..

Eihän siinä, toivottavasti on sitten oma olonsa helpottanu(y)
 
Samma här vissiinkaitennii*huiskuttaavilkuttaa*
Pitkin viikkoa nääs iltapäivästä alkanu ihan jumalaton poskipäitten kuumotushehkutus, aivan tsihh-hottispoppanen kunnossa, ettei tod.ole ollut tarvista poskipunalle - tosin mä en tähän päivän mennessäkään osaa moista käyttää enkä edes omista:notworthy: - ja korvissakin raikunut joikaamiset jotta vissiin hyvästi oon "onnistunu" taas jossain kun joku on niin kovin antaumuksellisesti meikäläistä kärventäny..

Eihän siinä, toivottavasti on sitten oma olonsa helpottanu(y)
Mistee sitä sullekin vois muka motkottaa?:cautious:
Olen muuten miettinyt, että mitä jos alkaisin puhumaan savonmurretta taas...tosin täytyis opetella uudestaan..mutta sitten mietin miltä se kuulostais tietyissä herkissä momenteissa..pimeässäpeitonallahiljaakuiskaillenpuhuttuna:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Mistee sitä sullekin vois muka motkottaa?:cautious:
Olen muuten miettinyt, että mitä jos alkaisin puhumaan savonmurretta taas...tosin täytyis opetella uudestaan..mutta sitten mietin miltä se kuulostais tietyissä herkissä momenteissa..pimeässäpeitonallahiljaakuiskaillenpuhuttuna:ROFLMAO::ROFLMAO:
No ihavarmasti voi kaikesta mahollisesta ja mahrottomasti kälätysläkättää:cautious:, ihmine se määki vaan oon:notworthy:..


Otapa vuan hanskaas toki savonmurre(y)
...suattaapi tehä tuanoinnii ihan höpöäkin kun kuiskutelloo että tuuppoo tuuppoo:rolleyes:...
 

Yhteistyössä