Aqela
VarvasparatVarpaat on sohvapöydällä.
*huokaus*Varvasparat
Älä yllytä yllytyshullua.Sun kannattais kirjottaa runokirja
Ehottomasti yllytän tässä asiassa, lupaan ostaa heti kun myyntiin tulee!Älä yllytä yllytyshullua.
Taas nälkä. Vois syödä vaikka hevosen.
Lähetä se kissasi tänne koulutukseen.Kissa on ärsyttävällä tuulella, naukuu ja hakee huomiota ja mikään määrä leikkimistä tai muuta huomiota ei nyt piisaa...se mistä kokee jäävänsä paitsi, ottaa sitten väkisin...mm. hyppäämällä töllön päälle keikkumaan tai hyökkäilemällä varpaisiin kiinni..ja ei, ruoan puutteestakaan ei ole nyt kyse
Ei muuta kun ääntä kohti...Bon appetit
Tu käymään. Täällä on yks hevonen ja kaks ponia.Taas nälkä. Vois syödä vaikka hevosen.
Osoite?Tu käymään. Täällä on yks hevonen ja kaks ponia.
Tarkkaile postiasi.Osoite?
Manta nukkuu onneks yöt hyvin, mutta aina välillä saa päiväsaikaan näitä ''Mulla ei oo mitään tekemistäää...ai kato, emännän varpaat *narsk*'' hetkiä.Lähetä se kissasi tänne koulutukseen.
Toi nytkin punkallani oikoisenaan lojuva karvaturri opettais sille äkkiä miten otetaan rennosti... ainakin päivällä. Öistä en sit puhu mitään.
Mut noin muutoin tuolla on käytöstavat todella kohdallaan. Ei hypi, hyökkäile, tiputtele tavaroita tai tee muitakaan tyhmyyksiä.
Hyppää syliin kerjäämään rapsutuksia ja jos on pitkät housut jalassa niin saattaa varovasti kokeilla kynsiä mut jos on iho paljaana niin kynnet pysyy visusti piilossa. Ei raavi, ei edes huonekaluja. No joskus räsymattoa mut sitä ny joutaakin raapia.
Saisit samalla vaivalla päivän kuituannoksenkin
Mä luulen että suolisto tukkeutuu liian tuhdista kuidusta.Saisit samalla vaivalla päivän kuituannoksenkin
Tossa mallisuoritus päiväuniloikoilusta.... nytkin alkoi ettimään unipaikkaa itelleen
TäälläHuhuuuu?
Mis tee ootte? Mul on tylsää!
Täällä
Nukuin puolipäivää koska menin niin myöhään nukkumaan. Pyykkiä pesty. Muuten ok.Mitä kuuluu? Miten päivä meni?