Mä en ole vielä noussut ylös sängystä.Kaupassakin käyty
Missä aamupuuro?*katselee kissan kanssa Rio elokuvaa ja rouskuttelee omenaa aamupalaksi*
En o koskaan erityisemmin tykänny tiskaamisesta.Mä pakkasin tiskit. Miksi taistelisin niiden (tai siis lähinnä veden) kanssa täällä kun voi viedä ne kotiinkin ja tunkea astianpesukoneeseen.
*kasvaa hissuksiin neroksi*
Puuro?Missä aamupuuro?
Puuro on hyvää.Puuro?
Ai niinkun kaurapuuro?
Jos et o syöny tänään muuta kuin yhden omenan niin mä en taaskaan puhu sinulle. Ennenku olet syöny.Puuro?
Ai niinkun kaurapuuro?
Hevosten mielestä ehkä, mutta ei munPuuro on hyvää.
Join piimää ja söin Rion aikana muutaman popparin, mutta olivatkin liian suolasiaJos et o syöny tänään muuta kuin yhden omenan niin mä en taaskaan puhu sinulle. Ennenku olet syöny.
Vai niin..Hevosten mielestä ehkä, mutta ei mun
Puuro on hyvää ! terv. puurohulluPuuro?
Ai niinkun kaurapuuro?
...Join piimää ja söin Rion aikana muutaman popparin, mutta olivatkin liian suolasia
Kun tää GoT:n viimeinen tuotantokausi on saatavilla dvdeenä niin täytynee pitää GoT-maraton.izombie maraton
JOS paahtopaistin paistaa kypsäksi niin tahtoo ryökäle mennä sitkeäksi.Örp..syöty. paahtopaisti on oikein hyvää kuhan liha on tarpeeks kypsää
Ei tuo ainakaan ollu...söinks mää sitten tietämättäni puoliraakaa lihaaJOS paahtopaistin paistaa kypsäksi niin tahtoo ryökäle mennä sitkeäksi.
näkykö siinä yhtään punasta vai oliko läpeensä harmaata?Ei tuo ainakaan ollu...söinks mää sitten tietämättäni puoliraakaa lihaa