The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Hellurei ja hellät tunteet itse kullekin!:love:
Se olis viikko taas paikattu kasaan ja viikonloppu:love::love:

Koe meni hyvin, vaikka en ihan kamalasti valmistautunut, mutta silti olin ihan tytyväinen lopputulokseen(y)

Täällä paistaa aurinko ja ilmassa tuoksuu KEVÄT!
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
Pimbula pambula, terve ja tuitui sullekin :)!

Arvaakkonää mitä?
Helpotan sua ja kerron heti:
Soon kevät nyt, ettäs tiijät:)
Aivan ihanan huikeen häikäisevä aurinko on back:love: ja tekee niin selvää taikaliikettään että se mukamas kamalinkin maximusöverisuperiusmörkiäismököttäjäkin hymyilee väkisinkin tahtomattaan:)*taputtaa tohkeissaan kätösiään*!
Mutta melekonen tuuli tuolla on, pari kertaa menin ihan sokkona eteenpäin kun se pyöräytti tämän kikkurasotkun kasvoille:D, en törmänny kehenkään/mihinkään tällä kertaa:D

Räystäät sanoo tiptip eli kurarapaloskapjaiskokeli on täällä, asia mistä en_tykkää mutta koska se tekee väylää kesälle, niin oonpa ihan hiljaa:ninja:(melkein) Ja jos sääukkeleitten huitomiset pitää paikkaansa niin kohtahan sitä vois ehkä kenties jo ootella näkevänsä pikkusii hiirenkorvasii:love:...ja aivastuksii ja duhadedäsii ja vetistävii herkistyssimmusii:cautious:#alkeerinenoon:rolleyes:

Se. On. Perjantai:)
Täällä kimpoillaan sen seittemään suuntaan kiitos "nuoruuden vimmaisen elonriemun":D mutta ääntä mahtuu maailmaan ja se ei mun taikinaterapointia hetkauta mihinkään. Luvassa siis armotonta keittiösähellystä ja pomppimista ja sätöstelyä sekä varoaluettakin kermavaahtoilun merkeissä:notworthy:...

Mutta sinä siellä. Otapa otetta aurinkoisesta päivästä:). Huiskaise mahdolliset huolimurheet nyt toviksi hevoiselle pureskeltavaksi ja keskity oman olosi ja elosi hyviin asioihin. Koska niitä on(y), ihan turha yrittääkään jurputtaa muuta:cautious:
Ja aina parempi jos voit iloita niistä asioista kaappaamalla kainaloosi jonkun merkityksellisen ja tärkeän:):love:, olipa se sitten kaksi- tai nelijalkainen kaveri - tai molemmat:)(y)!

Ihanaa kepeää kevättä sulle:)!
Pidä huoli itestäsi ja muista että olet rakas:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
Olipa hyvää :p:love: Sekoitin 1 prk valkoisia papuja,1prk tonnikalaa meksikkolaisilla vihanneksilla ja ruohosipulia :p Lautaselle salaaattia alle ja n puolet tuosta papu-tonnikalaseoksesta ja salaattikastiketta n 2 tl sketch-1553267680530.png
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Aqela
Ai niin,Minttu nukkui kainalossa yöllä/ aamulla,jossain vaiheessa haukottelin ja höhlä tunki käpälänsä mun suun ja nenän päälle :unsure::eek::LOL:
 

Yhteistyössä