The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Pikaista paranemista.
Tattis.

Mulla on täällä vielä kolme viikkoa "lomaa".
No, täyshoitoahan tää oikeastaan on.

20c kirppiksen tarjonta menee miesten osalta koko ajan vaan xl-suuntaan. Tänään ei löytynyt kuin petrifunin sininen pitkähihainen kauluspaita.
Ja sit toisaalta olis ollu hemmetin hyvät Dieselin vaaleat farkut mutta paljastui, että en olekaan niin hoikka kun luulin, eli ne ei sopineet yhteen kaljamasuni kanssa.
No, jos toi kaljamasu tässä kolmen viikon aikana hieman kutistuu, niin ehkä ne maaliskuun puolella mahtuu?
Toisaalta ruokalan emäntä kyl tekee parhaansa, että mä en täällä laihtumaan pääse.

Tää miähen elämä on joskus vaikeeta.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Aqela
Ehiksmää..ehiksmää??!! Ihan mahrotonta hässäkkää*pitelee pääkkösestään kiinni*!
Parhaillaan oon ihan riisimurosina poksahtelemassa ylpeydestä ja onnesta ja ilosta ja rakkaudesta nuitten kolmen ipanapasen johdosta:love:...ja sähläämässä kohti iltawillejä ja suihkuun- komennusta mutta sitä ennen...



Miten halavatussa tää vempein taas toimii???!!*ufopääkkönen*...mitä mä nyt painan että mä saan...äää, yks urpå taas liikenteessä:D...

En tiijä tuleeko mutta tossa tasapuolisesti jokaiselle elikäs just sinulle:):love:
https://aijaa.com/9eB9l3



..enkä mä kuiteskaan sitä osanu laittaakaan silleesti oikein*melkein möksähtää* mutta siis*huokaa syvään*



Hyvää ystävänpäivää sinulle:)!


Ja nyt suihkuun ja jossain vaiheessa nutulleenkin eli samaan syssyyn kauniita unia. Nuku hyvin :)*pus*


Ja ihan väärä kuva:ROFLMAO:
Tämä siis piti olla:unsure:
https://aijaa.com/DdTOvQ
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
Aqela
Tattis.

Mulla on täällä vielä kolme viikkoa "lomaa".
No, täyshoitoahan tää oikeastaan on.

20c kirppiksen tarjonta menee miesten osalta koko ajan vaan xl-suuntaan. Tänään ei löytynyt kuin petrifunin sininen pitkähihainen kauluspaita.
Ja sit toisaalta olis ollu hemmetin hyvät Dieselin vaaleat farkut mutta paljastui, että en olekaan niin hoikka kun luulin, eli ne ei sopineet yhteen kaljamasuni kanssa.
No, jos toi kaljamasu tässä kolmen viikon aikana hieman kutistuu, niin ehkä ne maaliskuun puolella mahtuu?
Toisaalta ruokalan emäntä kyl tekee parhaansa, että mä en täällä laihtumaan pääse.

Tää miähen elämä on joskus vaikeeta.
Sittenhän sä oot hottis entisestään. Mitään oo ottanut. :oops:
 
Vaille 8 heräsin (y) aamupala syöty & kahvi :coffee: juotu. Vaaatteet on päällä ja pää kuosissa :D vois lähtee ny cittariin kävelemään.
 

Yhteistyössä