Emmeltaalia & MorbierjuustoaMitä juustoa tuossa on?
Emmeltaalia & MorbierjuustoaMitä juustoa tuossa on?
Ja mä söin raakaa jauhelihaa.
Ehkä hieman liikaa ku nyt on äklö olo.
Tää kamala flunssa sullakin?Päivää kettinkiin ja ystävänpäivää kaikille.
Pergalese, luulin eilen jo selvinneeni pöpötaudista helpolla mutta tänään se taas nostaa päätään. Siis pöpötauti, ei mikään muu.
Mieli tekis saunaan mut ei uskalla lähteä.
Pikaista paranemista.Päivää kettinkiin ja ystävänpäivää kaikille.
Pergalese, luulin eilen jo selvinneeni pöpötaudista helpolla mutta tänään se taas nostaa päätään. Siis pöpötauti, ei mikään muu.
Mieli tekis saunaan mut ei uskalla lähteä.
Tattis.Pikaista paranemista.
Sittenhän sä oot hottis entisestään. Mitään oo ottanut.Tattis.
Mulla on täällä vielä kolme viikkoa "lomaa".
No, täyshoitoahan tää oikeastaan on.
20c kirppiksen tarjonta menee miesten osalta koko ajan vaan xl-suuntaan. Tänään ei löytynyt kuin petrifunin sininen pitkähihainen kauluspaita.
Ja sit toisaalta olis ollu hemmetin hyvät Dieselin vaaleat farkut mutta paljastui, että en olekaan niin hoikka kun luulin, eli ne ei sopineet yhteen kaljamasuni kanssa.
No, jos toi kaljamasu tässä kolmen viikon aikana hieman kutistuu, niin ehkä ne maaliskuun puolella mahtuu?
Toisaalta ruokalan emäntä kyl tekee parhaansa, että mä en täällä laihtumaan pääse.
Tää miähen elämä on joskus vaikeeta.
Niin se aika menee.Mun pieni tyttöseni tanssii huomenna vanhojentanssejaan.
Jotenkin siis tuli mullekin vanha fiilis.
Mun puolesta saat vaikka hyppiä ja kiljua. Suomalaistapa, että vaan juristaan kun menee huonosti, on kurja.Can I say it? I say. Im happy. Things getting better. In my life.
Huomenta,hyvä kun voit paremminKauhea nälkä, kun flunssa alkaa helpottaa ja maistaajkin taas.
*ahtaa itseensä eineslihapiirakkaa ketsupilla* Niijuu ja iso lasillinen maitoa päälle! Ja sit kaffetta.