The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Päivää kettinkiin.
Päivän olemattomat ohjelmat takana.
Ohjelmaan on tosin kuulunut tänään lähinnä syämistä ja kaffinjuantia.

20c kirppis oli taas tänään avoinna, mut siellä oli tänään näköjään mua isompien miesten apajat. Puoltusinaa hyvännäköistä vaateskappaletta jouduin jättämään muiden ostettavaksi kun toi xxl-koko ei mulle oikein istu.
Joten jouduin tyytymään villakangastakkiin, imagewearin työtakkiin, maitokahvin väriseen kevättakkiin, pitkähihaiseen kauluspaitaan ja kahteen pikeepaitaan. Eurokakskytsenttiä meni niin että vilahti.

Onneksi sain paikattua budjettia voittamalla tietovisailussa kaksi euron lipuketta kanttiiniin joten olen tältä päivältä 80c voiton puolella.

Kohta vissiin pitäis lähteä lämmittämään rantasaunaa ja sit illemmalla pitäis vielä vastata shakkimatsihaasteeseen.
 
Heii!

Meillä on tänään pataa missä possua, nautaa (makuluulla), voipapuja, sipulia, valkosipulia, porkkanaa, bataattia, paprikaa ja perunaa. Nii ja muutama minitomaatti jotka olivat hieman nahistuneet.

Mitä teillä?
Nams,kuulostaa oikein hyvältä :p
Mie tein itselleni kasvispadan lopusta tomaattista tattaripastalaatikkoa, mies teki lihapullia ja molemmat syö salaattia. :)
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
Täällä on muuten aikamoinen loskakeli,oli väsyttävää kävellä töihin & kotiin,kun oli vitust.. anteeksi himskatisti paljon loskaa ja satoi/ sataa räntää / vettä
 

Yhteistyössä