~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

pikkuhippunen, mulla kanssa ollut tuollaista.. söin kesällä teroja sen 3kiertoa ja joka kerta vuodot olivat todella vähäistä... muutenkin terot olivat vähän turhia itsellä, kun kierto on aina ollut melkeempä kellontarkka.
nyt terojen jälkeen on ollut kaksi keskenmenoa. normaalisti kuukautisien aikaan vuoto on ollut todella niukkaa ja rusehtavaa kovien alavatsakipujen kanssa....
mutta toivottavasti paremmalla onnella eteenpäin niin siellä kuin täälläkin :) toki kaikille muilekin toivon onnea yrittämisen kanssa..
käsittääkseni tuo sinun epänormaali vuoto voi johtua pillereiden lopettamisestakin. kummityttöni äidillä meni 2v pillereiden lopettamisen jälkeen, ennenkuin kroppa alkoi toimia taas normaalisti.
eli omalle lääkärille vaan neuvoja kyselemään:)
 
yöperhonen oliko sinulla muita oireita terojen aikaan? Itse ajattelin jättää ne tuohon kahteen kiertoon enkä enää kolmatta aloita, koska rinnat olivat TODELLA kipeät kuurin aikana. Pelkkä rintsikoitten riisuminen sai melkein kyyneliin :headwall:
Harmi kun sinun kaksi raskauttasi päättyivät noin...! Toivotaan parempaa onnea. Auttoivatko terot mielestäsi raskautumisessa? Oliko niillä sellaista vaikutusta..? Kun siitäkin on kuultu niin monensuuntaisia tarinoita...
 
pikkuhippunen, mulle ei onneks senkummempia oireita tullu... no rinnat oli vähän aremmat ku normaalisti....
en osaa sanoa oliko terot, jotka auttoivat raskautumisessa vai ei, kun ei kuitenkaan terojen aikaan eikä ihan heti niiden jälkeen tapahtunu raskautumista.. mutta tiedä sitte.
 
ritu Näin mäkin olen ymmärtänyt, että olisi parasta harrastaa seksiä mahdollisimman usein, koska simpoilla kestää päiviä päästä tavoitteeseensa. Mutta sitten toisaalta taas ne voi elää munanjohtimissa päiviäkin, joten parempi harrastaa ennen ovulaatiota, kuin ovulaation aikaan/jälkeen.

Mulla taitaa olla nyt kp 44. Aamulla teki mieli käydä tekemässä testi, mutta en sitten vain kyennyt. Mahassa tuntuu oudolta, sellainen tyhjän täysi fiilis, hankala selittää. Valkovuotoa on, ja alavatsaan sattuu jos elukat sattuu astumaan sen päälle. En yhtään tiedä mitä ajatella, koska jotain siellä kuitenkin tapahtuu. Ehkä testaan huomenna, mutta pelkään ihan liikaa sitä yhtä viivaa :ashamed:

Plussatuulia kaikille!!
 
Tsemppiä ja jaksamista neulainen! :hug: :hug: Tuo on niin inhottava fiilis, tavallaan uskoo/tietää että jotain olis masussa kasvamassa, mutta sitten se testi pudottaakin säälimättä maan pinnalle :/ Sulle tietty toivon että se testi näyttäis kahta viivaa, niinkuin kaikille muillekin =)

ON: piinaviikko on alkanut, jee :headwall: Tein pyhän päätöksen olla tarkkailematta itseäni yhtään mitenkään ja olla tekemättä mitään johtopäätöksiä, tulkintoja tai turhia toiveita joka ikisestä nippailusta. Samoin testiä en tee ainakaan vielä viikkoon. No, jospa sitä ei tarvis edes tehdä kun menkat tulis.
 
Sartsa83
pikkuhippunen Kiva että kannustaa. Kyllä mä koitankin kannustaa lähtemään hoitoihin, koska vaikka se henkisesti rankkaa osaltaan onkin, niin on se kuitenkin palkitsevaa.. niille joilla toimii. Oma lääkäri tutki vaan kädellä kohdunkaulan, kohdun ja munasarjoja. Ja kirjotti sit sen terolutkin mulle tasaamaan kiertoa. Ja hoidot alotettiin ensin terolutilla että saatiin mulle kuukautiset, jonka jälkeen kävin labrassa antamassa verikoenäytteen, josta katottiin prolagtiiniarvot ja muut, ettei niissä ole häikkää ja sitä myöten en tulis raskaaksi... sitten kun verikoe oli ookoo, aloin syömään clomifenia kierron 3.-7. päivä. Ja siihen perään aloin pistämään itteeni menopur hormonia kierron 10. päivästä eteenpäin. Sitä pisteltiin sitten aina sen verran että saatiin kasvatettua munarakkuloita halutun kokoisiksi (vähintään 18mm) ja sitten käskettiin pistämään 1-2 päivää ennen inseminaatiota pregnyl pistos joka sisältää istukkahormonia ja irroittaa siis munasolun. Sitten itse inseminaation jälkeen odotettiin aina kaksi viikkoa ja jos menkkoja ei kuulunut, tein kotona raskaustestin ja soitin heille jos tulos oli positiivinen ja jos ei, soitin kun menkat alkoivat niin varattiin taas uusi käynti aika. :) Jos oisin kolmanteen inssiin vielä joutunut ja sekään ei olisi tuottanut tulosta, seuraava hoitomuoto olisi ollut IVF. Eli munasolu hedelmöitetään erillisessä paikkaa ja istutetaan heti hedelmöittymisen jälkeen takaisin kohtuonteloon ja toivotaan että omat limat riittävät siihen että munasolu pystyy kiinnittymään seinämään. Koeputkihedelmöitys on samankaltainen mutta siinä kasvatetaan alkioksi asti munasolua ja sen jälkeen vasta istutetaan kohtuonteloon.
 
Sartsa huh, kyllä oon tienny että noissa hoidoissa olitte, mutten koskaan ole kuullut mitä ne hoidot pitävät sisällään, ja on kyllä aikamoista...mutta kaikenhan sitä kestää kun tietää mikä palkinto odottaa. oli kyllä todellakin jo teidän vuoro!! :hug: :hug: mutta on kyllä juuri sellainen tarina, mikä varmasti lämmittää monen sellaisen mieltä, jotka miettivät lähteäkö niihin vaiko eikö... ihanaa, että tällainen on nykyaikana mahdollista! minun tätini jäi lapsettomaksi, koska silloin tällaisista hoidoista ei ollut vielä tietoa... :ashamed: mahtavaa, että niinkin moni voi niistä saada apua!! :heart:
 
Te jaksatte olla ihailtavan positiivisia.. :heart: Kateeksi aivan käy. Ite en taas jaksa tasan mitään eikä kiinnosta mikään oikein.. :ashamed:

Koko vkonlopun olen taas jutellut raskaana olevien ystävieni kanssa ja jos ihan rehellisiä ollaan niin alan olla jo niin täynnä aihetta että ette usko!!! Lisäksi mun helmikuun kylpylävkonlopustakin näyttää tulevan raskaana olevien ystävieni tapaaminen, että sinne meni sekin rentoutus ja ajatusten nollaus sitten... :ashamed: :ashamed: Hävettää sanoakin näin, koska tietenkin haluan nähdä ystäviäni, mutta on ollut taas niin rankkaa tän oman lapsettomuuden kanssa että henkisesti taas reunalla keikutaan. Varsinkin kun on menossa tää turha välikierto!! Vitutus on suuri ja masentaakin :headwall: :headwall: :headwall:

Toivon kuitenkin teille muille murusille kovasti plussaa!! Te kaikki ansaitsette ne ihan varmasti kuumeilujen jälkeen :heart: :flower: ++++++++++++++++++++++

Tätiä odottelen kylään (joka siis 100 % varmuudella saapuu) keskiviikkona tai torstaina. Ainakaan ei tartte kuvitella oireita tai stressata. Vaikka näyttäähän tuo stressaavan sekin että meni taas kierto hukkaan... :headwall: :headwall:

Joo, mää koitan taas taustailla kun ei mul oo näköjään taas mitään positiivista ajatustakaan.. :| Kun helmikuu koittaa niin vedän perseet, jos se etes nollais tilannetta.. Pah!! :/
 
Sartsa83
bambina Voih :ashamed: Täällä oikein nolostuu moisista sanoista. Kiitos muru. :heart: :hug: Se on vaan niin fakta että suosittelen KAIKILLE hoitoihin lähtemistä jotka ovat yrittäneet tuloksetta yli vuoden. Ainakin sen verran että selvittää miksei ole raskaantunu. Ja etenkin jos on naisen kierto epäsäännöllinen jne.

neulainen Testaahan ihmeessä muruliini. Ja jos se nega on, niin suosittelisin käymään lääkärin pakeilla juttelemassa noista oireiluista ja muista.

HH1979 Ei sitä nyt perkele jaksa aina olla positiivinen! Kyllähän sen nyt tietää. Ja tottakai se rupee ärsyttään kun ympärillä on raskaana olevia ja ite ei raskaudu sitten millään. En ihmettele! ..Tosi harmi että se kylpyläreissu nyt muuttuki sitte tommoseks. :/ .. Sun kannaltas nimittäin... Ootko sä koskaan miettiny noita hoitoja tai niihin hakeutumista vai mikä se teidän tilanne oli? Anteeks jos kuulostan siltä että tuputan tota, mutta noh.. oman tilanteen kannalta sitä vaan pystyy ja uskaltaa suositella kaikille, joilla on onkelmaa tässä asiassa.

Nollaus tekee oikeasti hyvää jos vaan kääntää aivot sellaseen asentoon että antaa ittensä nauttia. :hug:
 
Mää kuulostan niin itsekkäältä paskalta että aivan ittiäkin oksettaa omat mietteet!! En mää oo semmoinen ihminen. Jostain syystä tää lapsettomuus vaan masentaa mua niin paljon etten jaksa iloita enään ystävieni puolesta. :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: Kyllähän mä yritän ja koitan näyttää ja kuullostaa kiinnostuneelta, mutta aina ei vaan jaksa!! Ilmankos Luoja ei suo minulle lapsia kun en pysty olemaan kiinnostunut muiden odottamisesta...

Sartsa: Oon mää niitä hoitoja miettinyt ja yritetään nyt vielä muutama kierto luomulla. Voihan se tietysti olla että kun seuraavan negan testaan, niin pohjakosketus on taas valmis ja jospa sitä kävis niin pohjalla että ois valmis siihen luuriinkin tarttumaan, vihdoin.. :headwall:

Nollaus tekee todellakin hyvää. Olen nököttänyt koko tammikuun kotosalla neljän seinän sisässä. Olen koittanut syödä terveellisesti ja olla herkkulakossa että voisin paremmin ja olisi mielikin virkeä. Olen myös yrittänyt käydä kävelemässä 45 min - tunnin lenkkejä aina kuin mahdollista. Nyt kuitenkin pakkasta niin ei nappaa etes ulkoilu.

Odotan kyllä kovasti tulevaa kylpyläviikonloppua. Elämä tällä hetkellä niin tylsää ja syvältä!!! En aio antaa minkään asian pilata sitä.. en etes vauvahöpinöiden. Eihän mun oo pakko niitä jäädä kuuntelemaan tai selostaa itse jotain ihan muuta.. Välillä ihmiset vaan on todella todella ajattelemattomia.. tai ehkä se olenkin minä joka olen ajattelematon.. :ashamed: :headwall: Kuten huomaatte: sekoominen ei oo taas kaukana :LOL:
 
HH voimia ja jaksamista! Varmaan ottaa koville, kun tää kierto meni harakoille. Voi kultainen HH, voisi olla tosi hyvä jos hakisit apua, kuulostaa että sun voimat on kovin vähissä. Vaikka sun masentumiseen onkin selkeä syy, niin ei se poista sitä että apua on saatavilla ja joskus sitä tarvii. Masennus on kuitenkin ihan hoidettavissa, mutta pitkittyessään hoito voi mutkistua. Ja niissä hedelmöityshoidoissa voisi olla niin onnellinen loppu, kuin Sartsallakin... Tiedän kyllä, että joskus kun voimat on oikein vähissä, niin avun etsiminenkin voi vaatia kohtuuttomasti voimia, mutta tsemppiä siihen silti! Koita jaksaa ja muista et täällä voi aina valittaa, siksi tällaiset palstat on! :hug: :hug: :hug:

Neulainen testiä testiä... ja toivottavasti testistä plussia. Jotain sulla kyllä siellä selvästi tapahtuu, toivotaan että juuri sitä! :heart: :heart: Kerro sitten kuin kävi!

Iso :hug: kaikille sitä tarvitseville, ja +++++++++++ ihan jokaiselle!
 
Voi perä, just kun mä oon saanut psyykattua itseni tähän viimeiseen viikkoon, tulee aivan ihmeellistä tuhruvuotoa. Ja oviksesta se 8 päivää :headwall: :headwall: Alanko mä tuhruttelemaan jo viikkoa ennen menkkoja, vai onko tämä jotain kiinnittymisvuotoa? Tekis mieli sanoa että voi vittu. Mä kun olin päättänyt olla miettimättä tällä viikolla yhtään mitään. Arvatkaa onnistuuko??? :headwall: :headwall:

Jos tuhruttelen viikon ennen menkkoja, marssin kyllä vuotohäiriön takia lääkäriin. Eihän tää nyt normaalia ole.
 
Huomenta leidit! :heart: Täällä ois nyt torstaina käyty taas tohtorin juttusilla ja ekaan inssiin päästään seuraavassa kierrossa eli ens kuun puolenvälin jälkeen!!Huh.... Clomit sain myös tohon kiertoon! Aikas jänskää,mutta innolla odotan! :)
 
hienoa sinirusko! Toivotaan nyt sitten vain että hoidot auttaisivat ja te saisitte vihdoin ja viimein sen plussan :heart:

HH Mä niin toivon, että te saisitte asianne järjestykseen ja vihdoin sen plussan. Ja mä olen myös ihan sillä kannalla, että jutteleminen jollekin ulkopuoliselle voisi auttaa. Ja yhä edelleen, kirjoita mulle jos sulla on tylsää tai tulee liian monta huonoa päivää putkeen.

ON: Aamulla testattu sitten tyylipuhdas nega. Mun vatsa on todella turvonnut, alavatsaan sattuu jo pelkkä yskiminen ja muutenkin todella kovat "menkkakivut", mutta ei minkäänlaista vuotoa. Ota tästä nyt sitten selvää.
 
Huomenta!

Täällä on kovasti puhuttu tosta kannustamisesta jne. ja halusin itse siihen vielä lisätä, että mä valitsin tämän pinon juuri sen takia, koska täällä näytti olevan aivan ihania ihmisiä kirjottelemassa; mahtava tsemppi ja kannustus ja olkapäätä tarjottiin niille, jotka sitä tarvitsi ja muutenkin täällä oli ihmisiä, joilla mun mielestä oli ihailtava asenne tähän asiaan ja kovasti toivoisin itekin, että pystyisin pysymään yhtä positiivisena! :)

Raitakissa Toivotaan, että on siitä kiinnittymisestä! :) Mullahan oli juuri tommosta samanlaista ja tätihän sieltä tuli, taas aivan liian aikaisin, kun luteaalivaihe jäi 9 päivään & alle viikko O:sta alkoi tuhru; eli tein siis saman mitä säkin mietit ja tilasin ajan lääkäriin. Ensi viikolla saa sitten kuulla tuomiota. Mutta toivottavasti sulla on kyse jostain muusta ja mie nyt puolestani pidän peukkuja pystyssä sulle, että siellä olisi pieni kyytiläinen yrittämässä kiinnittyä!! :)

Olen tässä nyt viime viikon ajan tutkinut tätä luteaali-asiaa ja netistä enkunkielisiltä sivuilta löytyy tosi paljon enemmän tietoa tästä asiasta ja sen syistä. Ja tälle jutulle on jopa nimikin "Luteal Phase Defect" tai LPD. Mie en tiennyt tosta nimestä aikaisemmin. Ja moni nainen on löytänyt avun tähän vaivaan syömällä lisää B-vitamiinia ja erityisesti B6-vitamiinia; ehkäisy kuulema joillekin saattaa aiheuttaa pientä puutosta B-vitamiineissa. Moni oli syönyt noin 50mg B-Complex vitamiineja päivässä ja yllätys, yllätys: luteaalivaihe oli pidentynyt siihen 13-15 päivään. Erittäin mielenkiintoista! :) Ainoa huono puoli on se, että juuri toi b6-vitamiini, vaikka onkin vesiliukoinen, voi suurina määrinä aiheuttaa joitain neurologisia ongelmia..tosin vasta kaiketi jossain 100mg ja siitä eteenpäin. En tiedä onko musta kokeilemaan tommosta..pitää varmaan kysyä ensi viikolla sitten lääkäriltä, että mitä mieltä se on.

Täällä täti lähti jo muutama päivä sitten ja edessä on tylsää odottelua ennen kuin ovista saa taas alkaa metsästämään. Taidan päästä juuri parahiksi sinne lääkäriin tuon ovulaation aikana :D Saapahan ainakin tarkistaa sitten senkin, ettei siinä ole mitään häikkää!

Anyways, Lavelyn kiittää & kuittaa!

neulaiselle vielä :hug: negasta. Toivottavasti saat selvyyttä asioihin pian!
 
sinirusko, toivottavasti teillekin saatai se plussa jo plakkariin siellä :)

neulainen, :hug: negasta... mutta älä heitä toivoa, kaikki on vielä mahdollista :)

raitakissa, pitelen peukkuja täällä, että ois kiinnittymisvuotoa d :) b

ON: täällä on alkanut oviksen metsästys... ajattelin pitkästä aikaa tikutella tässä kierrossa.:)
mies oli ihana aamulla.. oli nähnyt unta että olin sairaalassa synnyttämässä ja sitten soi puhelin (mun herätyskello), että neloset on syntyny :LOL: toinen oli ihan tohkeissaan aamulla :) :heart: sano vaan että kaikki lapset oli ollu ihan samannäkösiä.. mut harmitteli sitä et ei kerenny saada tietoon sukupuolia ku sen mun pahuksen herätyskello soi...
että tällästä tänään :)
 
25.1-10 Maanantai

murppa86....................kp 105/25.........................yk 53?
Cladoceran..................kp 96/39..........................yk 9
Siffis............................kp 91/30...........................yk 7



Windy...........................kp 78/28...........................yk 2
Miipeli...........................kp 65/27-36.....................yk 12



Jessie82......................kp 54/29-31.........................yk 7
Jempula.......................kp 54/28.............................yk 5
kiharapää....................kp 53/28-40......................yk 26



Satiini-.........................kp 49/29-32......................yk 5
aaliyah........................kp 46/28-30......................yk ?
neulainen.....................kp 45/90 (pillerit jätetty 09/09)
tähtynen......................kp 45/26-35......................yk 6
Agaetis.......................kp 45/27-31.........................yk 2



Saana07......................kp 37/26-28......................yk 6
milean..........................kp 35/28-34?.....................yk 3



Elviir-a..........................kp 28/28-31.....................yk 11
Ritu82..........................kp 28/28-32......................yk 1
Raitakissa....................kp 26/28 - 30....................yk 5
HH1979........................kp 25/27-28......................yk 5
Ingu............................kp 24/28..............................yk 2
EtanaLilli......................kp 23/31...........................yk 13
kilu09...........................kp 23/28...........................yk 13
Anna-79.......................kp 20/?.............................yk 1
Manuliina.....................kp 20/28-31......................yk 5
lillukkainen...................kp 20/19-33.....................yk 2



Ambrosine85................kp 19/30..........................yk 6
tiuvi.............................kp 16/25-39......................yk 7
esperanzadora............kp 15/29-31........................yk 9
butterFly88..................kp 15/?...............................yk
yöperhonen-................kp 13/28.............................yk 25
Sinirusko......................kp 11/28.............................yk 16



Lavelyn........................kp 8/25-30.........................yk 5
Opaali78......................kp 6/26-30.......................yk 11
anu84..........................kp 5/29-32.......................yk 23
Hempu86la...................kp 4/25-34.....................yk 19
HappyFeet...................kp 4/34............................since 8/2008

Pikkis82.......................kp....................................yk
aamuhapan korppu.....kp....................................yk 12
Jessica-87...................kp....................................yk






Plussanneet 2009:

Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09
Edda 21.11.09
Sartsa83 5.12.09
Siili H 13.12.09
vauvahaaveita 14.12.09
bubunen 18.12.09
Pienminä 24.12.09
LauraAnnika 27.12.09
oola 28.12.09


Plussanneet 2010:

Pettara 6.1.
Taffo82 7.1.
Lara- 9.1.
Indrina 15.1.
terp 17.1.

[/quote]

 
Jos ihan hirveesti meni paljosti väärin ni aim really sori :ashamed:

Tänne ei mittään uutta, ei mitään oireita mihinkään suuntaan..
Viikko tädin tulloon kuitenkin vielä.

Yrittäkäähän jaksaa kanssasisaret :heart:
Voimiahan tää ainainen kyttäily ja ressaaminen vie, mie oon yrittäny ottaa rennosti ja yrittäny olla ressaamatta ja niinku aiemmin tuolla joku jo sano ni ei oo ollu oikeen mitään sanottavaa..
Vielä ukon kanssa mietitään et lähetäänkö sittenkään yksityisen kautta hoitoihin ku aikas tyyriiksi tuo näyttäs tulevan.. Mutta kahtellaan.

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti, kyllä se vielä joskus iloksi muuttuu, kun jaksaa siihen uskoa edes vähän jossain syvällä sisimmässään..

Nyt vielä iiisot +++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: puhurit kaikille ja samoten niitä tarvitseville lämmin :hug:
 
Sartsa83
Kuules HH! Jos sä et ite soita lääkäriin ja pyydä lähetettä tutkimuksiin tai varaa aikaa yksityiselle: mä tuun täältä ja pistän sut tekee niin!!! :D ;) :hug: Tehä ootte yrittäneetkin jo niin kauan. Äläkä nyt tommosia mieti että siitä syystä ette muka raskautuis kun oot nii negatiivinen. Kaikki ei ole niin mustavalkoista. Kyllä sinä vielä tulet raskaaksi!!! Ja jos et tule niin aina on muitakin vaihtoehtoja. Mä tiedän että kaikki tuntuu ihan tyhjän päiväseltä ja sitä alkaa jopa vihaamaan kaikkia lapsia ja raskaana olevia kun ite on niin masentunu omasta tilanteesta. Mutta käännäpä se asia näin:"Ihan sama. Tulee jos tulee. En jaksa. En välitä. Mulla on muutakin elämää kun nää ainaiset lapsiasiat." Mulla toimi toi. Oikeasti. Mä lopetin. Kaiken. Paitsi tietty kävin niissä hoidoissa, mut henkiseltä puolelta. Ja koko ajan hoin kun toisen inssin jälkeen piti oottaa se kaks viikkoo:"En mä kuitenkaan raskautunu vieläkään ja oikeastaan aivan sama. Jos mä alan sitä liikaa miettimään ja toivomaan niin sillon ei ainakaan oo mitää tapahtunu." Niimpä mä jätin koko asian. :) Samalla sitä pysty joten kuten sietää lapsia ja raskaana oleviakin kun tyhjensä mielensä täysin. Mä olin kans niin monet kerrat tosi sekoamispisteessä, mut kummasti sitä sai sit jostain voimaa tehä se päätös että jättää ne asiat mielestään ja antaa olla. Kovasti nyt jaksuja. Kyllä kaikki vielä näyttää valosemmalta. :heart: :hug:
 
Kiitti teille IHANUUDET piristävistä kommenteistanne :heart: :heart:

Sartsa Minulla on ollut tässä välikierron aikana aikaa miettiä tätä raskausasiaa ja ymmärrän että stressaaminen ja masentuminen ei todellakaan tee hyvää mun kropalle kun yritän kuitenkin tulla raskaaksi. Yritetään vielä muutama kierto ilman hoitoja luomuna, STRESSITTÄ! Lopetan siis oikeesti stressaamisen. Jospa sit tärppäis. Jos ei tärppää niin sit pakko hakeutua hoitoihin. Tahtoisin niin kovin oman lapsen ja sen tunteen että olen raskaana!

Olen yrittänyt antaa kaikkien asioiden olla ja miettiä ihan muita juttuja koko kuukauden. Ihmeen hyvin se on onnistunutkin välillä. Olen keskittänyt tarmoani ulkoiluun ja reissujen suunnitteluun. Haluan kyllä olla siskolleni + ystävilleni tukena heidän raskauksissaan, mutta en suostu ettei muuta puhuttavaa enään ole. Olen kääntänyt puheenaiheet muualle tai yksinkertaisesti vaan vastannut "niin" enkä jatkanut puhetta aiheesta.

Ehkä se raskaus tulee tosiaankin silloin kun sitä vähiten odottaa?? Siinä toivossa kait sitä saa elää!

Raitakissa Puuuuh! Plussaa sinne suuntaan :whistle: :whistle: :whistle:

Etanalilli: Plussapuhureita sinne myös ja voimia jännäilyyn :heart:

Yöperhonen: Mahtavia unia! Sun mies on ihan täysillä mukana jännäämässä selvästikin =) :heart:

Neulainen pahoittelut negasta. Varmasti raastavaa odotusta ja epätietoisuutta :hug: :heart: Saatan kirjoitellakin sulle mailia tässä vielä kunhan kerkiin ja saan ajatuksia kasaan. Viikosta on tulossa tosi kiireinen, vaihteeksi. Yleensä mun elämä on tosi tylsää, mutta nyt loppuviikosta on JOPA jotain ohjelmaakin..

Sinirusko hienoa että hoidot lähtevät rullaan! Ehkä meilläkin sitten jonain päivänä :headwall:

bubunen: Olet varmasti ihan oikeassa tosta keskustelemisesta.. mun pitäis vaan hakeutua yksityiselle ja se on varmasti sikakallista.. paitsi jos sais lähetteen vaikka viereisen kaupungin keskussairaalaan. Sama vois päteä noihinkin hoitoihin hakeutumiseen. Mua tökkii ihan tosissaan tää paikkakunta ton terveyskeskuksen osalta. Liikaa tuttuja ihmisiä ja sitten ahdistaa jo siellä käyminenkin sen vuoksi.. :ashamed: jospa täs kuiten luomulla vielä pari kiertoo koittais pärjätä. Epätoivoiseltahan se aika ajoin tuntuu, mutta ainakin ollaan yritetty. Toista hukkakiertoo en halua!!! :headwall: :headwall:

Paljon plussaa kaikille teille mussukoille :whistle: :whistle: :heart: :heart:
 
26.1-10 Tiistai

murppa86....................kp 106/25.........................yk 53?
Cladoceran..................kp 97/39..........................yk 9
Siffis............................kp 92/30...........................yk 7



Windy...........................kp 79/28...........................yk 2
Miipeli...........................kp 66/27-36.....................yk 12



Jessie82......................kp 55/29-31.........................yk 7
Jempula.......................kp 55/28.............................yk 5
kiharapää....................kp 54/28-40......................yk 26
Satiini-.........................kp 50/29-32.......................yk 5



aaliyah........................kp 47/28-30......................yk ?
neulainen.....................kp 46/90 (pillerit jätetty 09/09)
tähtynen......................kp 46/26-35......................yk 6
Agaetis.......................kp 46/27-31.........................yk 2



Saana07......................kp 38/26-28......................yk 6
milean..........................kp 36/28-34?.....................yk 3



Elviir-a..........................kp 29/28-31.....................yk 11
Ritu82..........................kp 29/28-32......................yk 1
Raitakissa....................kp 27/28 - 30....................yk 5
HH1979........................kp 26/27-28......................yk 5
Ingu.............................kp 25/28............................yk 2
EtanaLilli......................kp 24/30...........................yk 13
kilu09...........................kp 24/28...........................yk 13
Anna-79.......................kp 21/?.............................yk 1
Manuliina.....................kp 21/28-31......................yk 5
lillukkainen...................kp 21/19-33.....................yk 2
Ambrosine85................kp 20/30..........................yk 6



tiuvi.............................kp 17/25-39......................yk 7
esperanzadora............kp 16/29-31........................yk 9
butterFly88..................kp 16/?...............................yk
yöperhonen-................kp 14/28.............................yk 25
Sinirusko......................kp 12/28.............................yk 16



Lavelyn........................kp 9/25-30.........................yk 5
Opaali78......................kp 7/26-30.......................yk 11
anu84..........................kp 6/29-32.......................yk 23
Hempu86la...................kp 5/25-34.....................yk 19
HappyFeet...................kp 5/34............................since 8/2008

Pikkis82.......................kp....................................yk
aamuhapan korppu.....kp....................................yk 12
Jessica-87...................kp....................................yk






Plussanneet 2009:

Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09
Edda 21.11.09
Sartsa83 5.12.09
Siili H 13.12.09
vauvahaaveita 14.12.09
bubunen 18.12.09
Pienminä 24.12.09
LauraAnnika 27.12.09
oola 28.12.09


Plussanneet 2010:

Pettara 6.1.
Taffo82 7.1.
Lara- 9.1.
Indrina 15.1.
terp 17.1.

[/quote]
 
Nyt alkaa sitten vissiin kroppa palautumaan normaaliksi, noin 10 vuoden ehkäisyn jälkeen. Ollut vähän ongelmana, kun kierrot ollu pillereiden jälkeen liian lyhyitä, nyt odotellaan 3 menkkoja tyhjennysvuodon jälkeen. Eli ensimmäinen kierto oli 20 päivää, sitten 24 päivää ja nyt menossa jo 25/26/ päivä kun normaalikierto mulla joskus aikoinaan ollu 28 päivää... jeah! Nyt siis ehkä alkaa jo paikat palautumaan normaalimmiksi. =)
Tässä nyt vähän omaa napaa ja odottelua tuleeko se täti sieltä vaiko ei ;)
 

Yhteistyössä