Thänks mies,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihnmf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihnmf

Vieras
lähti eilen baariin katsomaan matsia kavereiden kanssa. Sanoin että ei juo kovia ja tulee yöksi kotiin koska minulla on menoa aamulla klo10 ja hänen pitää olla kotona lapsia katsomassa silloin. Lisäksi hän on kutsunut mumminsa meille tänään käymään.
Arvatenkaan miestä ei näy eikä ole itsestään mitään ilmoitellut.

Tätä mä vaan en ymmärrä. Mies ei ikinä tekisi mulle noin, enkä mä sille. Sovituista asioista pidetään kiinni, ja ellei se olisi tullut baarista kotiin, olisi sattunut joku onnettomuus. Tosin eipä tuo pahemmin baareissa käy.

Ilmeisesti mulle on sattunut käymään todellinen tuuri, kun olen mieheni löytänyt. Ja puhun nyt 16 vuoden kokemuksella.
Aikaisempi miesystäväni olisi voinut noin tehdä, mutta heivasin sen hittoon elämästäni enkä katunut hetkeäkään.

Okei, aloitus kuulostaa varmaan tosi pahalta ja luo jotain mielikuvia ehkä miehestä yleensä mutta ei kai nyt tuollaisen yksittäisen tapauksen vuoksi ketään heivata??

Täytyy kyllä myöntää että viime aikoina noita pohjanoteerauksia on tuolla miehellä ollut jo vähän turhan paljon, ei hoida opiskelujaan vaan lorvii vain himassa, eikä tietenkään juurikaan kotitöihin osallistu. Kehtasikin tehdä tämän tempun vaikka varmasti tietää että silmukka kiristyy koko ajan ja on jo erityistarkkailun alaisena.

Täytyy kyllä myöntää että viime aikoina noita pohjanoteerauksia on tuolla miehellä ollut jo vähän turhan paljon, ei hoida opiskelujaan vaan lorvii vain himassa, eikä tietenkään juurikaan kotitöihin osallistu. Kehtasikin tehdä tämän tempun vaikka varmasti tietää että silmukka kiristyy koko ajan ja on jo erityistarkkailun alaisena.

Joskus tuollainen käytös on "passiivista vastarintaa", eli "hei, olen kusipää, eroa musta, koska mä en halua olla se, joka tästä suhteesta lähtee" - eli joko tietoisesti tai tiedostamatta ajetaan suhdetta siihen pisteeseen, että ero tulee.

No ei nyt ehkä yksittäisen tapauksen vuoksi heivata. Mä sain sellaisen kuvan, että tuollainen olisi miehelle tyypillistä. Kun yleensä on.

Mies on siis äkkiä muuttunut vastuuttomaksi? Istuttaisin alas keskustelemaan, missä mättää. Perheellinen ei vain voi toimia noin, kun on otettava muitakin huomioon kun itsensä.

Mä olisin niin huolissani että jotain on sattunut että miehen ei tulis mieleenkään tehdä moista katoamistemppua. Ja jos erehtyis noin tekemään niin kyllä olis ero jo aika lähellä koska tietää mitä toi mulle tarkoittais eli tahallaan haluais mulle pahaa mieltä. Se soittaminen on kuitenkin aika yksinkertainen juttu.

Tuo on niin turhauttavaa ja raivostuttavaa!

Tapahtuu mun miehelle harva se kerta jos lähtee yksistään liipanteelle...... aina vetää överit ihan 'huomaamattaan' vaikka lupaa että ottaa pari kaljaa, tulee kotiin puoliltaöin ja suo minulle työaikaa aamusta alkaen.

Kissin villat.

Muuten luotan tuohon mieheen kyllä, mutta alkoholinkäytön rajat eivät ota iskostuakseen perille.

Yhteistyössä