thaimaahan vain viikoksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dfasdfdf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dfasdfdf

Vieras
Onko mitään järkeä? Lapset ovat meillä tottuneet rovaniemi-helsinki-rovaniemi automatkoihin vauvasta lähtien joten en usko että lapsille lento on ongelma. Lomaa ei ole talvella enempää kuin viikko ja koirallekin löytyy hoitopaikka vain viikoksi. Ollaan käyty kanarialla ja Egyptissä jo niin monta kertaa että vaihtelu tosiaan virkistäisi.

en kyllä lähtis pelkästään viikoksi thaimaahan asti.. ensinnäkiin lennot on niin pitkät että paikan päälle ei jää ku 5 oleskelu päivää, sit vielä helposti saattaa tulla jet lag ja siinä menee jo yksi päivä ihan väsymyksestä toipumiseen.. ja siellä on niiiin paljon nähtävääkin että ei se loppu aika riitä millään ellei halua tukka putkella juosta ja lasten kanssa ei ehkä ihan niin vaan siellä koko ajan reissata.

lähtisin mielummin vaikka dubaihin jos välttämättä haluu lähtee johonkin muuhun maahan viikoksi..

Monta Thaimaan reissua takana ja itse en kyllä lähtisi viikoksi. Olen yleensä vähintään 2 viikkoa ja sekin on ihan liian lyhyt aika - ainakin minulle. Lento on jo sen verran raskas ja siitä "toipumiseen" menee pakostankin hetki ja sitten saakin jo melkein alkaa pakkaamaan taas tavaroita kotimatkaa varten. Ei sovi ainakaan minulle. Mutta minä olenkin tämmöinen thaikkufani jonka sydän on jäänyt tuonne päin maailmaa ihan totaalisesti :)

En lähtisi lasten kanssa viikoksi, aikuisporukassa voisinkin. Olen tehnyt paljon lyhyempiäkin työmatkoja kaukomaille. Aikaero painaa kuitenkn sen verran, että en maksaisi tuhansia euroja omasts pussista siitä, että pääsisin lasten kanssa muutamaksi päiväksi. Oman väsymyksen vielä jotenkin jaksaa, mutta en jaksaisi kitiseviä lapsia.

Me mennään jouluksi. Maksaa toki vähän enemmän, mutta ei vaadi tänä vuonna kuin 6 arkivapaata.

En lähtisi lasten kanssa viikoksi, aikuisporukassa voisinkin. Olen tehnyt paljon lyhyempiäkin työmatkoja kaukomaille. Aikaero painaa kuitenkn sen verran, että en maksaisi tuhansia euroja omasts pussista siitä, että pääsisin lasten kanssa muutamaksi päiväksi. Oman väsymyksen vielä jotenkin jaksaa, mutta en jaksaisi kitiseviä lapsia.

Me mennään jouluksi. Maksaa toki vähän enemmän, mutta ei vaadi tänä vuonna kuin 6 arkivapaata.

Siis 6 arkivapaata 2 viikon matkasta.

Viikko on ihan yhtä pitkä Kanarialla kun Thaimaassa :) (valmismatkoissahan siis perillä ollaaan se 7 vrk ja lennot tulee siihen päälle)
Eli jos on vaan viikko aikaa, niin lähtisin, ja olen ollutkin, myös lapsen kanssa.
Tietty jos aikaa olis enemmän, niin mieluummin olisin 2 viikkoa, niin Kanarialla kun Thaimaassakin, mutta välillä elämä vaan on.
Mun mielestä lapsen kanssa oli paljon rankemmat lennot 6 tuntia päivällä Kanarialle kun 12 tuntia yöllä Thaimaahan. Ja aikaerosta meillä ole koskaan kärsitty, lapsi eikä aikuiset, mutta tämä on varmasti kovin yksilöllistä.
Mutta siis minun mielipide on, että lähden jatkossakin mieluummin varmaan lämpöön Thaimaahan kun kärvistelemään kylmiin vesiin Kanarialle. Meillä joka ikisellä Kanarian matkalla lapsi ollut kipeä osan lomasta kun ei ole malttanut pysyä pois kylmästä vedestä ja siksi viikko on jäänyt tyngäksi lomailun, eli meidän tapauksessa lähes pelkästään uimisen osalta.

Uusimmat

Yhteistyössä