Thaimaahan tyttöjen kanssa, iskä jää kotiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lomalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lomalle

Vieras
Outoa, lähdetään Thaimaaseen ja reissuun ensimmäistä kertaa ilman iskää. Ei pääse mukaan työkiireiden vuoksi. Höh, sellaisia työkiireitä ei ole vielä ollutkaan jotka estäisi "poikien" kalareissun :( Nyt kun reissu on ihan kohta edessä niin tuntuu että miestä vähän harmittaa kun ei pääse mukaan ...

Kaikki reissut on ennen tehty koko porukalla, ja muutenkin ollaan lähes aina yhdessä eikä juuri missään edes käydä (paitsi kerran vuodessa jossain kaukana lomalla). Tuntuu oudolta lähteä lasten kanssa kolmestaan. Tytär kyllä sanoi "ettei haittaa vaikka iskä ei tulekaan mukaan, jääpähän meille enemmän shoppailurahaa" :)

Toisaalta uskon että meille tulee kuiteskin kiva loma kun tuo mies on vähän sellaista stressaajatyyppiä, minä ja lapset taas tykätään matkustella enemmänkin seikkailumielellä. Kaiken ei tarvitse olla niin viimeisen päälle suunniteltua. Esim. Brasiliassa mies valitti koko ajan jostain; milloin oli liian kuuma, milloin taas pilvistä, ruoka oli huonoa tai sitä oli liian vähän, palvelua oli alkeellista, jne jne, valitusta loputtomiin ihan kaikesta mahdollisesta. Otti kyllä vähän kaaliin koska olin itse tehnyt kaikki matkajärjestelyt matkan varaamisesta, lemmikkien hoitojärjestelyihin asti, myös maksoin koko perheen reissun ja silti mies kehtasi valittaa koko ajan jostain. Silloin päätettiin tyttöjen kanssa että ensi reissulle lähdetään ilman iskää kun se stressaa ja valittaa koko ajan jostain.

Niinpä, yleensä mies jääkin mielummin rannalle olutta naukkailemaan kun me tytöt lähdetään shoppailemaan. Ehkä kuiteskin loman loppupuolella sitä alkaa jo kaivata "aikuista" juttuseuraa :)

Eli onkos täällä ketään joka olisi myös tulossa maaliskuussa Krabille ...

Yhteistyössä