thaimaahan mutta minne?

olaan lähdössä thaimaahan mutta mihkä sinne kannattais mennä, 2lasta 1,5v ja 3,5v kans? toiset sanoo ettei kannata jäädä pattayalle kun siel on likaista jne, on sanottu et kannattaa ottaa jatkolento ja mennä sinne pidemmälle, oletteko samaa mieltä? vinkkejä kaivataan,ei olla ennen käyty missään ulkomailla
 
Milloin olette lähdössä? Ollaan itse menossa 2 viikon päästä phuketiin, joten jos n. kk:n päästä kirjoittelen kuulumisia siitä reissusta... ;) Meillä poitsu 1,4 v. eikä olla koskaan hänen kanssaan lentiskalla menty taikka ylipäätään aasiassa käyty.
 
Me ollaan lähdössä 27.2 Khao Lakiin joten reissun jälkeen voin mieluusti jakaa kokemuksemme. Matkalle lähtee mukaan lapsemme vajaa 4v, 2,5v ja 9kk. HOtellina Khao Lak orchid beach resort ja Finmatkojen matka.

Milläs lennolla edellinen vastaaja lähtee,osutaanko samaan koneeseen? Meillä välilasku Abu Dhabissa,uskoisin sen olevan hyvä homma lasten kanssa että pääsevät välillä pois koneesta... =)
 
nöpönuu
Heippa,tulkaahan kertomaan miten matkanne meni.Ollaan lähdössä 16.3 hua hiniin ja ensimmäinen matka on kyseessä.Meillä on tuo pikkumies sillon 2.5v ja etukäteen jännittää että miten tuo matka menee. :wave:
 
Meidän reissukertomus ei taida valitettavasti teitä ehtiä auttamaan kun paluulento on 15.3.. ;)

Mutta oletko löytänyt jo Thai-klubin keskustelupalstan? Siellä on hyviä vinkkejä ja linkkejä joka lähtöön,itse olen nyt pari viikkoa surffaillut siellä lukemassa juttuja ja kyselemässä neuvoa. B)

www.thaiklubi.fi löytyy sivusto
 
äiti-matkaaja
Suosittelen Phuketia ja hotelliksi Merlin Beach Resort (Finnmatkoilla). Aivan upea hotelli, hienoin allasalue minkä olen nähnyt (ja PALJON ollaan matkustettu) ja kaikinpuolin hyvä paikka lapsille. Hotellialue on rauhallinen ja kuitenkin on lyhyt matka ostoksille tms.
 
nöpönuu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2007 klo 16:30 äittä77 kirjoitti:
Meidän reissukertomus ei taida valitettavasti teitä ehtiä auttamaan kun paluulento on 15.3.. ;)

Mutta oletko löytänyt jo Thai-klubin keskustelupalstan? Siellä on hyviä vinkkejä ja linkkejä joka lähtöön,itse olen nyt pari viikkoa surffaillut siellä lukemassa juttuja ja kyselemässä neuvoa. B)

www.thaiklubi.fi löytyy sivusto

Kiitti vinkistä,noilla sivuilla en oo käynykkään.Sinne sitten :wave:
 
Me ollaan menossa Phuketin Kata Beachille. Ei olla ennen käyty, joten en osaa vielä kertoilla. Matkalle lähtee mukaan poika, joka on matkan aikana 1,5 v.
Meidän hotelli kuvausessa luki, että soveltuu lapsiperheille.
 
Me ollaan menossa Phukettiin ( vasta kylläkin joulukuussa) Blue Star Orchideaan. Myös meillä on tuo välilasku Abu Dhabissa, mutta meillä Finnmatkat sanoivat että ei sieltä ulos pääse koneesta. Se on vaan tankkauksella siellä ja heti jatkaa matkaansa. Emmehän toki halua jäädä kentälle!!! :LOL: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2007 klo 17:16 kikka3 kirjoitti:
Me ollaan menossa Phukettiin ( vasta kylläkin joulukuussa) Blue Star Orchideaan. Myös meillä on tuo välilasku Abu Dhabissa, mutta meillä Finnmatkat sanoivat että ei sieltä ulos pääse koneesta. Se on vaan tankkauksella siellä ja heti jatkaa matkaansa. Emmehän toki halua jäädä kentälle!!! :LOL: :LOL:
MInkä firman lento se on kun on välilasku? me mennään finnmatkojen suoralla lennolla, 10 tuntia kestää. Meidän matka on tammikuussa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2007 klo 21:57 Inkeri81 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2007 klo 17:16 kikka3 kirjoitti:
Me ollaan menossa Phukettiin ( vasta kylläkin joulukuussa) Blue Star Orchideaan. Myös meillä on tuo välilasku Abu Dhabissa, mutta meillä Finnmatkat sanoivat että ei sieltä ulos pääse koneesta. Se on vaan tankkauksella siellä ja heti jatkaa matkaansa. Emmehän toki halua jäädä kentälle!!! :LOL: :LOL:
MInkä firman lento se on kun on välilasku? me mennään finnmatkojen suoralla lennolla, 10 tuntia kestää. Meidän matka on tammikuussa.
me puolestaan marraskuussa käytiin Phuketissa finnmatkojen reissulla... lauantai-lento Helsingistä oli suora lento, muina päivinä oli viime vuoden lopulla ainakin välilaskulla
 
Niinkuin tekstissä mainitsin se on Finnmatkojen lento 8.12. Kaksi viikkoa olisi tarkoitus olla. :) Myös poika pääsee Super Kids-kerhoon. Onko jollain kokemusta siitä? Mitä siellä tehdään ym? Onko ohjaajat luottettavia, että voin jättää poikani niitten huomaan? Vieras maa kun on kyseessä.
 
Yap
Mä oon kyllä kuullut että nykysin ei saa enään tankata konetta niin että siellä on ihmisiä kyydissä.

Ja ite ollaan kyllä oltu samalla lennolla ihan kentällä. tosin se oli tosi pikanen kerkes just käymään vessas ja ostaan karkkia :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.02.2007 klo 08:42 kikka3 kirjoitti:
Niinkuin tekstissä mainitsin se on Finnmatkojen lento 8.12. Kaksi viikkoa olisi tarkoitus olla. :) Myös poika pääsee Super Kids-kerhoon. Onko jollain kokemusta siitä? Mitä siellä tehdään ym? Onko ohjaajat luottettavia, että voin jättää poikani niitten huomaan? Vieras maa kun on kyseessä.
tytär vieressä kertomassa...
minigolfia dinoparkissa, joukkuekilpailua(tehtäviä hotellista/ alueesta), retki rannalle, lautapelejä, jalkapalloa/ sulkapalloa, pizza/ hampparikekkerit...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.02.2007 klo 11:23 Yap kirjoitti:
Mä oon kyllä kuullut että nykysin ei saa enään tankata konetta niin että siellä on ihmisiä kyydissä.

Ja ite ollaan kyllä oltu samalla lennolla ihan kentällä. tosin se oli tosi pikanen kerkes just käymään vessas ja ostaan karkkia :p
Näin mäkin kyllä olen kuullu. Kerran on lennetty Phuketiin niin, että oli välilasku Ahmadabadissa, Finmatkojen reissu, ja tosiaan kyllä täytyi koneesta ulos mennä. Ja nimenomaan TÄYTYI! Tosi ärsyttävää, kun just kun on kone rauhoittunu ruokailujen ja muiden alku hössötysten jälkeen ja valot sammutettu, että vois yrittää nukkua, joutuu heräämään ja varsinkin herättämään lapset :headwall: Ja taas kun on lapset just nukahtanu uudelleen, alkaa aamiaistarjoilu ja ne pitää taas herättää. Eli lasten kanssa välilaskuton vaihtoehto parempi.

Mä sain paluumatkalla jäädä välilaskun ajaksi koneeseen nukkumaan, kun olin polttanu jalkani ja suunnilleen jalaton ja sen verran lääketokkurassa, että en kyllä olis edes päässy sinne kentälle.
 
Me ollaan myös menossa joulukuussa phukettiin ja blue star orchid resort-hotelliin. Pari ystävä-porukkaa ovat olleet samoilla lennoilla ja abu dhabin kentällä olivat viettäneet aikaa shoppaillen. meidän tyttö 2-v ja toista kertaa thaimaassa. Eka reissu 7-kuukauden iässä(voin hyvin suositella,hyvin meni),mutta nyt pottailu-iässä ei olla lennetty,joten tietääkö kukaan onko koneissa pottaa?
 
matkaaja
Justiinsa tulin Thaimaasta ja lennoilla välilasku Abu Dhabissa ja tosiaan koneesta mennään ulos välilaskun aikana kun kone tankataan ja siivotaan. Toi tankkausjuttu nyt on jo ihan turvallisuuskysymyskin. Liikkeitä siellä on, toisin kuin Ahmedabadissa, mutta hintataso ei ole mitenkään maatamullistavan edullinen.

Itse kyllä suosisin ennemmin suoraa lentoa, on hurjan paljon nopeampi vaihtoehto. Ei vaan ollut paikkoja sellaiselle haluttuna ajankohtana kun matkaa varasimme.

Enpä ole lentokoneessa koskaan pottaan törmännyt. Mutta kyllähän pientä voi istuttaa pytylläkin, kunhan pitää kiinni.
 

Yhteistyössä