Teuvo Hakkarainen nakuilee!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt se taas alkoi..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyt se taas alkoi..

Vieras
Paidaton Teuvo Hakkarainen rohkeassa nakukirjassa: ”Olen pieni, ruma ja sinisilmäinen”

Kansanedustaja Teuvo Hakkarainen on yksi vähissä vaatteissa poseeraavista julkkiksista.
Sunnuntaina toiselle kaudelle valittu kansanedustaja Teuvo Hakkarainen poseeraa tänään ilmestyvässä Alaston totuus -kirjassa.

Valokuvaaja Marika Kiviharjun ja toimittaja Ilkka Pernun kirjassa julkisuudesta tutut henkilöt kertovat tarinan henkilökohtaisesta minästään ja poseeraavat joko täysin alasti tai vähissä vaatteissa. Hakkaraisen lisäksi kirjassa nähdään muun muassa Ristomatti Ratia, Susanna Penttilä, Helena Lindgren, Tiina Jylhä, Remu Aaltonen ja Virpi Miettinen.

Hakkarainen listaa kirjassa myös saavutuksiaan eduskunnassa ensimmäisen neljän vuoden aikana.

– Olen minä saanut jotain aikaankin, esimerkiksi olen edistänyt tiehankkeita Keski-Suomeen. Ja ehkä olen voinut myös edesauttaa sitä, että pikkuhiljaa maahanmuutosta on alettu keskustella asiallisesti.

Hakkarainen kertoo, että on oppinut myös olemaan vastaamatta jokaiseen saamaansa tekstiviestiin.

– En tiedä, mistä niitä viestejäkin – siis seksiviestejä – tulee, mutta enää en vastaa niihin. Olen rehellinen ja jollain tavalla ahkerakin. Olen perussuomalainen, joka ei ole loikkinut mihinkään tai mistään. Olen pieni, ruma ja liian sinisilmäinen, Hakkarainen luettelee kirjassa.

Paidaton Teuvo Hakkarainen rohkeassa nakukirjassa: ”Olen pieni, ruma ja sinisilmäinen” - Viihde - Ilta-Sanomat

idadonner2.gif

Mikäs tän ketjun tarkoitus on?

Avaus vois ihan hyvin olla, että Ristomatti Ratia ja Helena Lindgren nakuilevat. Se, että Teuvo Hakkarainen on mukana samassa kirjassa ei o yhtään sen paheksuttavampaa kuin muidenkaan kirjassa kuvattujen.

Eiks toi Teukka vois osallistua yhdessä palstepersun kanssa siihen Aatami ja Eeva -ohjelmaan? Ties vaikka eheytyisivät ennakkoluuloistaan ja löytäisivät onnen :)

Mikäs tän ketjun tarkoitus on?

Avaus vois ihan hyvin olla, että Ristomatti Ratia ja Helena Lindgren nakuilevat. Se, että Teuvo Hakkarainen on mukana samassa kirjassa ei o yhtään sen paheksuttavampaa kuin muidenkaan kirjassa kuvattujen.

Ai, sinulle ei avautunut tämän ketjun tarkoitus?

Palstapersefinni on erinäiset kerran laittanut kuvan Jutta Urpilaisesta(sd) verkkosukkahousuissa.

Tämä persefinni TurhaTeuvo Hakkarainen on kansanedustaja, hieman siis eroaa esim. Helena Lindgrenistä.

Jörn Donner tuskin oli kansanedustaja tuon kuvan aikoihin.

Ai, sinulle ei avautunut tämän ketjun tarkoitus?

Palstapersefinni on erinäiset kerran laittanut kuvan Jutta Urpilaisesta(sd) verkkosukkahousuissa.

Tämä persefinni TurhaTeuvo Hakkarainen on kansanedustaja, hieman siis eroaa esim. Helena Lindgrenistä.

Jörn Donner tuskin oli kansanedustaja tuon kuvan aikoihin.

JD saa köyriä alaikäisiä lapsia koska ei ole kansanedustaja?

En odottanutkaan, että sinä olisit apukoululaisena ymmärtänyt. :D

Sinun nyt kyllä kannattaa ottaa yheyttä JD, ja kysyä tuon "alaikäisen lapsen" iän? Ei sitten kiusaa sinua enempää tämä asia.

Muistaakseni niitä oli useampia persefinni ehdokkaita, joilla oli tuomio alaikäiseen sekaantumisesta.

En odottanutkaan, että sinä olisit apukoululaisena ymmärtänyt. :D

Sinun nyt kyllä kannattaa ottaa yheyttä JD, ja kysyä tuon "alaikäisen lapsen" iän? Ei sitten kiusaa sinua enempää tämä asia.

Muistaakseni niitä oli useampia persefinni ehdokkaita, joilla oli tuomio alaikäiseen sekaantumisesta.

Ei, kyllä se on tälläkin kertaa niin, että sinä et ymmärrä.

Jokainen näkee omilla silmillänsä ko tytön olevan lapsi ja JD jörnii lasta.

Paas nyt sitä listaa "persefinni ehdokkaista" joilla oli tuomio alaikäiseen sekaantumisesta.

Koko kirjan paras anti tulee olemaan se että Hakkarainen nakuilee :D Siis kun luin otsikot jostain julkkisnakukirjasta, niin lähinnä mua säälittää ihmiset jotka alentuu tuohon. Ollaan olevinaan jotain kun päästään oikein kirjaan nakuilemaan. Ei jestas mitä tyrkkyjä. Sit kun luin että Hakkarainenkin on siinä ja kuvailee itseään pieneksi rumaksi mieheksi, niin repesin! Sehän on kirjan suola ja ainoa järkevä kannanotto koko paskakirjaan. (Kuka oikeesti on niin tyhmä että menis edes ostamaan jotain nakukirjaa?!)

:kiss: kulta pieni :hug:

JD ei ole köyrinyt alaikäisiä lapsia sen enempää kansanedustajana ollessaan kuin ei-kansanedustajanakaan. Mutta sen sijaan Latvalaho näyttää köyrivän ihan mielellään mustaa alaikäistä tyttöä. Puheet ja teot ovat pahasti ristiriidassa. Onkohan Latvalaholla kotona musta tyttö kotiapulaisena? Se voisi selittää tuon kuvan.

Tää ei sit oikeesti naurata vaan järkytyin :O Onks toi Donner oikeesti?! V^ttu miten sairas äijä! En tiennytkään että on käynyt oikein Afriikassa asti hyväksikäyttämässä lapsia :( RKP pitää lakkauttaa!

Miten niin lasta? Lapsilla ei vielä ole rintoja, kuten tuon kuvan naisella on ja mistä sinä tiedät, että milloin Afrikassa tytöistä tulee naisia? Vaikka täällä Suomessa se suojaikäraja on 16 vuotta, niin sama ei päde koko maailmassa. Afrikassa voi hyvin olla niin, että jo 12-vuotias on aikuinen. Sitä paitsi tuo kuva on aika vanha (varmasti jostain 1970-luvulta) jolloin lasten seksuaalista hyväksikäyttöä ei varmasti edes estetty.

[QUOTE="Lol";30791602]Miten niin lasta? Lapsilla ei vielä ole rintoja, kuten tuon kuvan naisella on ja mistä sinä tiedät, että milloin Afrikassa tytöistä tulee naisia? Vaikka täällä Suomessa se suojaikäraja on 16 vuotta, niin sama ei päde koko maailmassa. Afrikassa voi hyvin olla niin, että jo 12-vuotias on aikuinen. Sitä paitsi tuo kuva on aika vanha (varmasti jostain 1970-luvulta) jolloin lasten seksuaalista hyväksikäyttöä ei varmasti edes estetty.[/QUOTE]

Ai rinnatko ne tekeekin lapsesta aikuisen? Sittenhän minäkin olin aikuinen jo 12-vuotiaana. Ja jos olisin asunut Afrikassa, mua olis saanut tulla aikuinen mies panemaan pohjolasta joka olisi vielä otattanut kuvan siitä!
Sun logiikalla vois siis häippästä Suomesta vaikka arabimaahan jossa 9-vuotias "nainen" on vapaata riistaa?!

Näyttääkö tuo "nainen" sun mielestä iloiselta, onnelliselta?!!!! Saastakasa voisit vähän miettiä tai tukkia lopullisesti turpas!

Ai rinnatko ne tekeekin lapsesta aikuisen? Sittenhän minäkin olin aikuinen jo 12-vuotiaana. Ja jos olisin asunut Afrikassa, mua olis saanut tulla aikuinen mies panemaan pohjolasta joka olisi vielä otattanut kuvan siitä!
Sun logiikalla vois siis häippästä Suomesta vaikka arabimaahan jossa 9-vuotias "nainen" on vapaata riistaa?!

Näyttääkö tuo "nainen" sun mielestä iloiselta, onnelliselta?!!!! Saastakasa voisit vähän miettiä tai tukkia lopullisesti turpas!

Mene ja vedä Latvalahoa turpaan oikein kunnolla. Käy köyrimässä Afrikassa pieniä tyttöjä. Ottanut mallia Muhamedista. Hyi helvata.

Mutta saattaa tuo olla kyllä perushomo Timpsukkakin. Vaikka hänen tapauksessaan luulisi olevan pienen pojan. Timpsukka oli sutjakka 25 vuotta ja 50 kiloa sitten. :)

Vittu ps vihaajat olette vitun idiootteja. TE olette niitä pahimpia rasisteja!

KAIKKI pitäisi olla VAIN niinkun te haluatte! Vihervassurit voitte mieluusti painua vittuun täältä esim Syyriaan mistä löydätte niitä ihannoimianne hyyssättäviä sieltä ISIS- järjestön riveistä. Valtio voisi kustantaa teille menolipun ja antaa lounaspussin mukaan vielä, enempä sapuskaa ette tarvitse koska sen syötyänne ette enään kerkeä luultavasti nälissänne enään olemaan loppuelämänne aikana.

Vittu ps vihaajat olette vitun idiootteja. TE olette niitä pahimpia rasisteja!

KAIKKI pitäisi olla VAIN niinkun te haluatte! Vihervassurit voitte mieluusti painua vittuun täältä esim Syyriaan mistä löydätte niitä ihannoimianne hyyssättäviä sieltä ISIS- järjestön riveistä. Valtio voisi kustantaa teille menolipun ja antaa lounaspussin mukaan vielä, enempä sapuskaa ette tarvitse koska sen syötyänne ette enään kerkeä luultavasti nälissänne enään olemaan loppuelämänne aikana.

Yritä nyt tajuta vatipää: se on enää ei siis enään. Tajusitko? :kieh:

Uusimmat

Yhteistyössä