Teutonioiden omistajat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miracles
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miracles

Aktiivinen jäsen
26.04.2006
13 186
1
36
Pysyykö teidän vaunuissa kuomu ihan siinä yläasennossa ihan hyvin? Ostettiin kesällä käytettynä nuo vaunut ja nyt, kun niitä olen työnnellyt ärsyttää, kun saa olla koko ajan repimässä sitä kuomua takas yläasentoon.. Repsahtaa pienimmästäkin töyssystä, varsinkin nyt loskakelillä, kun tie ei ole tasanen.
Onko muissa vaunuissa samaa ongelmaa?? Lastenturvasta sanoivat, että se on tämän merkin "ominaisuus"..
Ärsyttää, ku Teutonioita on kehuttu vaunujen Mersuiksi, mutta eivät kyllä toimi mielestäni niin! :kieh:

Niin, ja malli on meillä Spirit X3 ja vuosimalli 2004
<br><br>

ostin uudet Teutoniat, enkä ole vielä päässyt edes niitä käyttämään. Kotiin ollaan vasta vaunut tuotu ja nyt on jo jalkatuki murtunut rikki...joten en ole tyytyväinen valintaani. Huomaan myös että kuomu ei taida olla tosissaan kovin hyvim kestävä.

Uskon että kaikissa malleissa on omat maanantaikappaleet.
Omat Teutoniat ostin 2,5 v sitten ja täytyy todeta että hieman petyin. Tuon hintaisesta olisi odottanut että esim. selkänoja olisi helpommin laskettavissa. Meillä meni myös päätytuet ristiin jonka jälkeen koppa oli ihan solmussa. Kuomusta vinkkaan että kannattaa tarkkaan tutkia miten se on paikoillaan ennenkuin sen irroittaa esim. pesuun. Itse osasin sen koota mutta eipä meinannut mennä mitenkään paikoilleen.
Toivottavasti uusissa on paremmat kankaat, tässä nepparit repi kankaan ja kulumat näkyy tosi hyvin.

Mul on Teutonian Timmyt eli vaunuista ei oo ko merkistä kokemusta mut mä oon ollu noihin Timmyihin TOSI tyytyväinen... ainoo mikä niist puuttuu on heittoaisa mut hyvimpä noilla on pärjänny ilmankin. Noissa on kuomu pysyny hyvin paikoillaan.

Meillä esikoisella uutena ostetut teutoniat pehmeellä kantokopalla.Ainoa mistä voisin valittaa on vain kolmiasentoinen selkänoja.Pari vuotta ollaan käytetty ja kuomu yhtä napakka kuin uutena,nepparit pysyneet paikoillaan,jarru pitää,työntöaisa liikkuu hienosti.Siis en pois vaihtaisi :)
Nyt toinen lapsi tulossa ja teutonian tuplat odottaa käyttöä autotallissa.

Ei teutoniat mikkään mersut ole, ei nyt ladatkaan. Muovia niissä on aivan liikaa samoin liikaa ohuita tukirautoja. Jos kuomu ei pysy ylhäällä, ota yhteyttä maahantuojaan tai huoltoliikkeeseen uusien kuomun kiinnikkeiden saamiseksi. Ne on sellaiset väkäset, jotka saa itse vaihdettua siihen osaan, jolla kuomu kiinnitetään runkoon.

Onko oikeasti niin että oletetut laatumerkit Brio, Emmaljunga ja Teutonia ovatkin ihan susia. Näistä kaikista merkeistä kun näytetään valitettavan kuomun lörpsymisestä joka päivä eri palstoilla.

Miksikä sitten halvoissa merkeissä kuomut näyttävät toimivan moitteettomasti.

Yhteistyössä