Teutoniat; spirit, mistral, prestige

Kertoisitteko kokemuksianne näiden vaunujen osalta? Hyviä ja huonoja kokemuksia kaivataan. Myös Gessleinistä saa ketoa!

Osaatteko kertoa, miksi jotkut ovat niin jyrkästi kolmepyöräisiä vastaan?
Kiitos! =)
 
Moi!

Olimme eilen katsomassa vaunuja, ja samat kiinnostavat. Vaunuja, yhdistelmävaunuja, rattaita jne on aimo läjä markkinoilla, joten käyttökokemuksia noista Teutonian malleista kuulisin mielelläni.

Muutenkin olis pirun hyvä jos esim Tekniikan Maailma tai joku oikea lehti tekisi testin noista, nyt on puolivillaista mutu-puuroa tarjolla vain Vauva, Kaksplus ja ViFöräldrar lehdissä...

:attn:

 
Meillä on käytössä Mistralit. Tykkään itse, kulkevat hyvin talvikeleillä, rullaa myös hyvin asfaltilla. Menee suht. pieneen tilaan, tilava makuutila, heittoaisa....Makuasioitahan nämä on, mutta olen ollut tyytyväinen. Edellisetkin vaunut oli teutskat, Rockyt, niitä ei kyllä enää myydä, muuten olisin sellaiset hommannut.
 
Meillä on Teutonian Spirit S3:t ja ollaan oltu aivan hirveän tyytyväisiä. Ensinnäkin ne ovat tosi menevän näköiset ja kätevät käsitellä. Menevät pieneen tilaan auton peräkonttiin. Laatu tuntuu olevan kohdallaan. Kolmirattaiset ovat kyllä mielestäni ainut oikea ratkaisu ainakin näin kaupunkilaiselle, joka enimmäkseen työntelee vaunuja kovalla alustalla ja monesti ahtaissa tiloissa. Noita on eri kätevä käännellä myös sisätiloissa. Ehkä oikein pehmeässä hiekassa tai sohjossa nelirenkainen menisi paremmin, mutta harvoinpa sitä sellaisessa mennään.

Mieheni on käynyt niiden kanssa jopa juoksemassa ja kuulemma toimivat hyvin siinäkin. Eturenkaan lukitseminen on tosi helppo ja se parantaa jossakin tilanteessa ajo-ominaisuuksia.

Hankimme niihin kovan vaunukopan heti alusta ja se oli oikea ratkaisu. Lisäksi hommasimme niihin adapterin Maxi Cosin kaukalolle. On muuten kätevä nakata autosta suoraan kaukalo telakkaan. Suosittelen.

Minun kautta voitte tilata tuollaiset saksasta Baby Paradiesista erikoishintaan. Voin tarvittaessa auttaa tilaamisessa. Tilasimme sieltä omammekin. Jos kiinnostaa, niin mailaa annamarleena@gmail.com

 
Osaisiko joku vielä kertoa Mistral S:stä? Siinähän on ne pienemmän pyörät. Miten toimivat esim. talvella? Itse en asu ihan kaupungissa, mutta en osaa vielä sanoa paljonko tulen kulkemaan maastossa. Kaupungissakin kuitenkin pyöritään jonkun verran. Gessleinin F6 mallissa saa vaihtaa pyöriä. Olisiko tämä järkevämpi ratkaisu? Toisaalta eikö Mistral S:ssä ole heittoasia, jolloin etteen saisi isommat pyörät? Toimiiko tämä hyvin talvisin? Kiitos taas!
 

Yhteistyössä